Mamma1 Skrevet 22. november 2004 #1 Del Skrevet 22. november 2004 Har i den siste tiden begynt å undre meg over menn og deres fremferd.. :o Uansett hvordan de ser, og hvor elendige de enn måtte være i senga så tror de at de er guds gave til kvinnene. Dette er de hellig overbevist om.. Jeg synes ærlig talt at når men ikke har ett overbevisende kvinnetekke så kan man ikke tillate seg det privilegiet det er å være drittsekk. Konklusjonen min er at menn har en uant selvtillit når det gjelder deres kvaliteter! (Dette gjelder selvfølgelig ikke alle menn) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 22. november 2004 Forfatter #2 Del Skrevet 22. november 2004 Skulle være ser ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 22. november 2004 #3 Del Skrevet 22. november 2004 Hva er din def. på en drittsekk, da? Det må jeg vite først før jeg svarer. Og er det kun fyrer du snakker om her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 22. november 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 22. november 2004 Gutter som behandler deg som en dritt, som er utro osv. Definer selv. Har man vært borti en drittsekk, så husker man det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 22. november 2004 #5 Del Skrevet 22. november 2004 Sa nei eg. Har møtt nokon sjølvsagt, men det har vore typane til venninnene mine, eg har berre hatt snille og koselege kjær'sta eg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 22. november 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 22. november 2004 Da er du jammen heldig! kan ikkje seie det same.. ar vore borti to utprega drittsekkar eg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterenka Skrevet 22. november 2004 #7 Del Skrevet 22. november 2004 Tror at i forhold hvor det eksisterer drittsekker, er det alltid to stykk av dem, ene er drittsekk mot seg selv og den andre også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2004 #8 Del Skrevet 22. november 2004 Tror at i forhold hvor det eksisterer drittsekker' date=' er det alltid to stykk av dem, ene er drittsekk mot seg selv og den andre også...[/quote'] Sorry ass, det er litt seint for meg og sånn, men eg forsto ikkje heilt eg... Meinar du at den eine er drittsekk mot seg sjølv, og den andre er drittsekk mot den andre?? (Litt seint ja.... Ser kor klønete formuleringa er, men finn ikkje på noko betre eg... :oops: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2004 #9 Del Skrevet 22. november 2004 Da er du jammen heldig! kan ikkje seie det same.. ar vore borti to utprega drittsekkar eg.. Eg veit det :-) Men eg blir litt sånn; når eg har hatt desse tre heilt fantastiske kjærestane som berre er snille og gode, og eg klarar å gå frå dei, kva er det som er gale med meg, er eg ein drittsekk :o Det er litt ekkelt :-? Men den rette, kjekke, snille mannen dukkar nok opp for oss begge trur eg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 22. november 2004 #10 Del Skrevet 22. november 2004 Begge dei gjestane rett etter kvarandre var jo meg ja... Eg gløyme den innlogginga ja... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hilli Skrevet 23. november 2004 #11 Del Skrevet 23. november 2004 Eksen min var en dust, han var ikke utro eller voldelig eller noe sånt. Men like fult vil jeg kalle ham en drittsekk, og meg selv dum. Det var ingen som tvang meg til å være sammen med han. Ellers har jeg møtt bare snille og greie gutter. Har aldri vært utsatt for "guds gave til kvinnen"-oppførsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå