Gjest gjest1 Skrevet 22. november 2004 #1 Del Skrevet 22. november 2004 Hvilke selskaper flyr til Island fra Norge? Er det bare Sas og Icelandair, eller finnes det flere? Jeg flydde fra England for halvannet år siden med et nystartet billigselskap (tror de het Iceland Express eller noe slikt), men dengang flydde de ikke fra Norge. Det gjør de kanskje fremdeles ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elze Skrevet 23. november 2004 #2 Del Skrevet 23. november 2004 Icelandair og SAS (codeshare) er de eneste. Iceland Express flyr bare fra London og København, og kan jo vurderes hvis du får tak i billig billett dit. Meld deg på Icelandair sitt nyhetsbrev på epost, da får du tilbud om billige billetter (Lucky Fares). Jeg fikk nettopp tilbud om billetter i desember og januar for 1570 kroner tur/retur inkl. skatt. Det er en del restriksjoner, men kan være verdt å sjekke ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2004 #3 Del Skrevet 23. november 2004 Jeg har nær familie på Island og er det minst 2 ganger i året. Icelandair Lucky Fares som Lyna snakker om er vel verdt å sjekke ut. Der kan du fort spare både en og to tusenlapper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyibyen Skrevet 23. november 2004 #4 Del Skrevet 23. november 2004 Hvis jeg skulle reist til Island, ville jeg bestilt en billett til New York. Da kan man stoppe på Island inntil 2 dager (døgn?) både til og fra. Kjenner flere som har gjort dette. Da flyr de Icelandair til New York, og en New York-tur er vel ikke å forakte heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elze Skrevet 23. november 2004 #5 Del Skrevet 23. november 2004 Joda, nyibyen, det er vel å bra det, men da koster jo billetten fort over 3000 kroner. Og hvis formålet er å reise til Island, så kanskje man vil være der mer enn 2 dager? På den tiden får man jo ikke sett noe som helst! Men hvis man likevel skal til New York - da er det en god idé å svippe innom Island. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. november 2004 #6 Del Skrevet 24. november 2004 Hvis jeg skulle reist til Island' date=' ville jeg bestilt en billett til New York. Da kan man stoppe på Island inntil 2 dager (døgn?) både til og fra. Kjenner flere som har gjort dette. Da flyr de Icelandair til New York, og en New York-tur er vel ikke å forakte heller?[/quote'] Nå skal jeg på familietreff der borte, så to dager er nok ikke nok - i alle fall ikke med min familie... Men takk for tipset. Mannen og jeg har lenge snakket om en tur til New York, så det kan jo være vi tar den varianten ved en annen anledning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå