Ruccula Skrevet 24. oktober 2016 #21 Del Skrevet 24. oktober 2016 59 minutter siden, Rakelmaki skrev: Sykt ekkelt. Heldigvis for apen (uansett om den fysiske frykten var til stede hele tiden og det sikkert var kjempe vondt å bli skalpert) har ikke hjernen nerver så man føler heldigvis ikke smerte av at noen fjerner den bit for bit. Syn, hørsel, og nervesenter etc. vil derimot bli ødelagt. Så den skrek mest sannsynlig av frykt når alt dette skjedde. Forhåpentligvis ble smertesenteret det første som ble ødelagt. Ikke noe unnskyldning for de ekle menneskene som gjorde det. Hadde dette skjedd foran meg hadde jeg truet til meg apen og gått. Jeg hadde også klikket og gått amokk på folka på bordet der... Jeg håper av hele meg at smerten fort tok slutt for apen, men jeg tviler , kinesere har jo gjort tortur til en kunst, i mange tilfeller er smerte målet. De mener kjøttet blir bedre da. La oss prøve å ikke tenke på det..jeg blir helt dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #22 Del Skrevet 24. oktober 2016 Kyllingen i frysedisken på Rema ser ikke særlig harmonisk ut. Anonymkode: e9d24...875 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #23 Del Skrevet 24. oktober 2016 På 22. oktober 2016 den 16.41, AnonymBruker skrev: Kan det være mulig at maten vi spiser, som pøser osv. på en måten er bevisst på at vi spiser den? I butikken virker for eksempel maten harmonisk osv. for den vet ikke at den skal spises, men når den kommer hjem til oss blir den urolig fordi den vet at den skal spises? Anonymkode: 6441f...d9d At det hæ?... Anonymkode: dbfc7...a16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 24. oktober 2016 #24 Del Skrevet 24. oktober 2016 På 23.10.2016 den 21.30, Ruccula skrev: Vel, hva er mat? Min far var i kina vitne til hvordan de serverer fersk apehjerne. Apen spennes fast under et bord, det er et rundt hull i bordet hvor apen har hodet. Så har de en teknikk til å skjære opp apens hode sånn at hjernen blitt blåttlagt uten at apen dør. De kan da spise av apens hjerne, apen lever mens dette skjer, den skriker selvfølgelig av smertene og er livredd ... Den er da altså bevist! Mennesker er onde onde skapninger Google 猴脑 生吃 og forbered dere på noen groteske syn. Absolutt IKKE noe for de som ikke tåler blod eller dyr som lider. Men det er på ingen måte vanlig, jeg har reist mye i Kina og aldri vært borti dette. Apekjøtt og apehjerne, ja, men ikke denne måten å spise på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. oktober 2016 #25 Del Skrevet 24. oktober 2016 Ja, ikke vet jeg. Men jeg synes titt og ofte at jeg har hørt noen triste sukk fra mandelposen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå