AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #21 Del Skrevet 28. oktober 2016 21 timer siden, Hactar skrev: "Her, kjære bursdagsbarn, ta titusenkronersglasset med brist i stetten i din hånd, så det er din feil når glasset endelig takker for seg." Anonymkode: f4922...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 28. oktober 2016 #22 Del Skrevet 28. oktober 2016 Et dyrt glass som knuser av å bli holdt er faktisk en reklamasjonssak. Men spørs jo på alderen. Var det fra 1905? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 28. oktober 2016 #23 Del Skrevet 28. oktober 2016 Hadde betalt og tatt med plastkopper og papptallerkner neste gang dere skal dit på middag, si det er best å være på den trygge siden. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #24 Del Skrevet 28. oktober 2016 Kan deres forespørsel ha noe med episoden med duken å gjøre? At de har oppfattet at du ble sur for det? Dere virker litt rare på begge sider. Skal man ha gjester så må man jo sørge for at det blir hyggelig å være gjest. Dersom verten er råopptatt av prisen på ting som er brukt i oppdekkingen så gjør det noe med gjestenes trivsel. Det kan umulig være hyggelig for verten heller å ha hjertet i halsen. Det er helt uhørt å be om at gjester betaler når de ikke har vært skjødesløse. Anonymkode: e381c...8b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 28. oktober 2016 #25 Del Skrevet 28. oktober 2016 Altså, hvem reparerer et vinglass for 700 kroner? Var det dekket med diamanter? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #26 Del Skrevet 30. oktober 2016 På 22.10.2016 den 9.46, Sanna29 skrev: I vinter var vi på middag/fest hos venner. Kjæresten min hadde bursdag og fikk tildelt et dyrt/fint glass til å drikke vin av av vertskapet. De mente han skulle ha dette fine glasset fordi det jo var hans bursdag. Mens han holdt glasset knakk stetten. Glasset hadde tynn stett, men han gjorde ingenting annet enn å holde det. Det knakk rett og slett i hånden hans. Alle så hvordan det skjedde. Han var veldig lei seg. Nå fikk vi beskjed om at de har reparert glasset, og mener kjæresten min skal betale halve regningen. Jeg syns dette er ganske drøyt.... Hva tenker dere? Frekkeste jeg har hørt! Ikke hans feil at glasset knakk hvis han bare holdt i det! Og de insisterte jo på at han skulle bruke det..herregud, alt det folk kan få seg til... Anonymkode: e0a7e...318 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #27 Del Skrevet 30. oktober 2016 Jeg kjenner jeg blir urimelig interessert i det vinglasset. Produsent og tidsperiode hadde vært interessant å visst litt om ja. Anonymkode: ecd7f...d47 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 30. oktober 2016 #28 Del Skrevet 30. oktober 2016 På 22.10.2016 den 10.53, Sanna29 skrev: Er en god venninne av meg som har fort seg kjæreste som er litt spesiell. Vil ikke ødelegge vennskapet med henne. sikker på det hadde vært et stort tap? Hun høres kjipt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå