missfidget Skrevet 22. november 2004 #1 Del Skrevet 22. november 2004 Noen som vet om plasser i Norge som selges Juicy Couture? Vet om Ebay men vil prøve før IRL først.... Er i Stavanger/Sandnes område. Er det f. eks. noe på Kvadrat? Takk på forhand! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 22. november 2004 #2 Del Skrevet 22. november 2004 Jeg har kjøpt på MAS i Tromsø, så antar det selges andre steder i landet også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missfidget Skrevet 22. november 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 22. november 2004 Jeg har kjøpt på MAS i Tromsø' date=' så antar det selges andre steder i landet også.[/quote'] Tror du det passe en som går i str. 42? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 22. november 2004 #4 Del Skrevet 22. november 2004 Jeg har bare kjøpt en t-skjorte, som kostet meg 598 :o , og de var i hvertfall rimelig små i størrelsene. Ellers har jeg bare prøvd jeans, og de var helt normale. I mine øyne et merke som er kult, men totalt overpriset, så du burde kanskje sjekke om du kan få det via USA i stedet? Jeg tror at en joggebukse, for eksempel, kostet 1200, eller noe slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest manic Skrevet 22. november 2004 #5 Del Skrevet 22. november 2004 Det er ekstremt høye priser for plagg som for meg så ytterst ordinære ut og noen som var på grensen til det komiske (poncho-hooden tok kaka) Kanskje poncho-hooden blir det nye store...folk traver jo rundt i uggs... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå