Gå til innhold

Within temptation kommer til OSLO! :D


jordbær

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg skal ikke as.. hehe.. Liker dem ikke.. ;)

Men synd at du er 17 vennen... du kan jo prøve fake leg? ingen oppfordring akkurat... =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
kunne tatt meg en tur for å myse på noe smågoth men musikken interiserer meg lite..

Så du jakter på små goth rips :ler: Stemmer i at jeg heller ikke er noe fan av musikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal! Har allerede sett dem live en gang, og de er mye fetere live enn på opptak, anbefales virkelig! :-)

Rhiakath: Så på ett annet forum at noen foreslo å ta meg verge, dersom du har lyst til å gå. Det må avklares med arrangøren på forhånd, og det er en del regler du må følge, men dersom du vil kan du ringe Rockefeller og høre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal! Har allerede sett dem live en gang, og de er mye fetere live enn på opptak, anbefales virkelig! :-)

Rhiakath: Så på ett annet forum at noen foreslo å ta meg verge, dersom du har lyst til å gå. Det må avklares med arrangøren på forhånd, og det er en del regler du må følge, men dersom du vil kan du ringe Rockefeller og høre.

Tror ikke Rockefeller godtar det.. de har ikke gjort det før iallefall... =

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er INGEN som kommer til Trondheim!!! :evil:

Men, men...

Orker ikke ta fri fra jobb, bestillt fly og overnatting bare for en enkeltkonsert hvis ikke det er noe EKSTREMT stort.

Så Within Temptation forresten mange ganger på små buler i Nederland midt på 90-tallet før de slo igjennom internasjonalt. Ville sikkert bare blitt rart å se dem nå som de er populære, og jeg ville irritert meg over den yngre fanskaren.

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke Rockefeller godtar det.. de har ikke gjort det før iallefall... =

Rockefeller godtar personer under 18, hvis de har med seg verge som er over 25.. Søstera mi som er 17, har vært på konserter med 18års grense mange ganger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...