Gå til innhold

10 års stalking er over.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det lov å la gale mennesker legge ut i det vide om vrangforestillingene sine på KG?

Anonymkode: 05e3e...33c

Hun har startet ny tråd nå etter gjentatte forsøk på å vekke denne til live.

Ts -får du psykolighjelp? Du trenger hjelp og behandling. 

Anonymkode: 65bac...771

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

På 14.11.2016 den 15.57, AnonymBruker skrev:

Hun har startet ny tråd nå etter gjentatte forsøk på å vekke denne til live.

Ts -får du psykolighjelp? Du trenger hjelp og behandling. 

Anonymkode: 65bac...771

Det er det som Er så unikt. Dere aner ingenting om hva jeg opplever IRL. Og et er nok det beste.

DÅ  kan jeg møte min venn og ta en kopp kaffe . Uten å skjule noe. For dere tror meg ikke uansett.  For en lettelse at jeg heretter kan gjøre det jeg vil. For ingen bryr seg

Livet er lekkert.  

Skal ikke legge ut bilder for å bevise at han er her heller innimellom. Stadig vekk.😂😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.10.2016 den 6.40, AnonymBruker skrev:

Har hatt en som har fulgt med meg . I alt jeg har gjort.

Sett vedkommende utenfor der jeg har bodd.

Sett vedkommende når jeg har vært på ferie.

Kan ikke tenke meg at det er tilfeldig når jeg bor 48 mil unna vedkommende og stadig ser han rundt meg.

Han gjør meg ikke noe fysisk. Bare liker ikke at han passer meg og og er rundt meg på den måten. Er jeg på ferie så vil jeg ha ferie. Ikke en galning rundt meg som passet meg opp mot min vilje. 

Anonymkode: 18ce7...352

Er dette sant? Eller er det bare noe du tror? Jeg hadde en eks som ga meg tittelen: "Stalkeren". Men alt hadde sine forklaringer. Jeg går ikke akkurat rundt , utenfor leiligheten hans, og jeg gjør alt for å unngå å treffe på han. Men jeg fikk tittelen uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det jeg skrev i ts start innlegget.

Fått fortalt at han liker meg veldig. Så da er vel det årsaken. Trodde han var opptatt på en annen kant.  Mulig jeg har tatt feil. 

Uansett  så kommer vel sannheten for  en dag.

Uten at andre skaland  ødelegge.

Endret av Timaras
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Gjest Timaras skrev:

Det er det som Er så unikt. Dere aner ingenting om hva jeg opplever IRL. Og et er nok det beste.

DÅ  kan jeg møte min venn og ta en kopp kaffe . Uten å skjule noe. For dere tror meg ikke uansett.  For en lettelse at jeg heretter kan gjøre det jeg vil. For ingen bryr seg

Livet er lekkert.  

Skal ikke legge ut bilder for å bevise at han er her heller innimellom. Stadig vekk.😂😂😂😂

Kan han ha bekjente i nabolaget? 

Jeg sier ikke at jeg ikke tror deg, men det er en del som kaller folk stalkere uten at de er. Derfor blir man skeptisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...