Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2004 #1 Del Skrevet 22. november 2004 noen som har den? Den skal visst bøye vippene dine helt utrolig, så den frister veldig. men så lurer jeg på om det bare er tull :o og om den kanskje skader vippene helt? anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 22. november 2004 #2 Del Skrevet 22. november 2004 *henger seg på spm* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elze Skrevet 22. november 2004 #3 Del Skrevet 22. november 2004 En kollega av meg kjøpte denne, og ble ikke fornøyd. Den gav veldig lite bøy på hennes vipper. Jeg prøvde den også en gang, og ble heller ikke imponert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2004 #4 Del Skrevet 22. november 2004 En kollega av meg kjøpte denne' date=' og ble ikke fornøyd. Den gav veldig lite bøy på hennes vipper. Jeg prøvde den også en gang, og ble heller ikke imponert.[/quote'] søren Takk for svar i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå