AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #101 Skrevet 1. november 2016 På 29.10.2016 den 14.19, AnonymBruker skrev: Jeg har også hatt sanne drømmer som forteller om personligheten til folk jeg knapt har møtt. Fortalte en av disse drømmene en gang til han det gjaldt, og han ble litt skremt Kan også "lese" personer, ser med èn gang hensiktene deres, ser om par passer sammen etc. (men sier ikke noe om det da). Men kan ikke lese fortiden deres så nøyaktig som du beskriver. Har også brukt healing, men bare på dyr. Jeg unngår også energivampyrer. Hvis det er en nøyaktig beskrivelse at du "kobler deg opp på energien deres" vil jeg anbefale deg å sjekke ut dette systemet, gjetter at du er Prosjektor: https://www.humandesignamerica.com/chart?view=freechart Anonymkode: 832ac...fa7 jepp er det dette fikk jeg : You are a Projector. You can be fascinated with life and how life works. You have deep insights into the lives of others and have a strong role as a leader and guide. Sometimes, giving advice to others flows. Other times, people seem unwilling to hear what you have to say. At times, it can be hard to know what to do with the understanding you gain from observing people in your life. You deserve recognition for your insights, but sometimes it feels like no one wants your input. When unable to get recognition for your natural gifts, it can be easy to get sucked into playing other roles that can become exhausting and wear you down. The following is an example of this. You have an Undefined Heart Center. The Heart Center represents your ability to interface with the material plane. It is a Motor of willpower and has a competitive edge that establishes value and worth. With an open Heart Center, your ability to measure your own value fluctuates and you can end up in situations where you undervalue yourself. You may feel the need to be competitive in an effort to garner recognition and establish value in the eyes of others. This can lead to long term commitments that don't support true recognition for who you are or your natural gifts. Over time, you may become so worn down and exhausted that you quit, reinforcing your self-devaluation. It is easy for you to understand what others are going through, but it can take time for others to recognize you and the gifts you have to offer. Waiting for the right timing can help others hear your input and value your wisdom. To find out more about your dilemmas, their practical solutions and your ultimate gifts and potentials take a moment and buy your full report. Anonymkode: be476...b07
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #102 Skrevet 1. november 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: evnene er det bare du selv som kan opne og finne ut hva du har, jeg kan ikke se evnene før du ser dem selv altid, hvorfor du har dem det er for og hjelpe andre/ eller deg selv, og lære det du skal lære i dette livet Når du vet hvilken evner du har, vet du også hva du skal bruke dem til. men dette er de bare du som kan finne ut ingen andre. Ikke alle klarynte/healere offentlig er ordentlige,mange av dem er falske og gjør dette for penger, det er feil!! -ts Anonymkode: be476...b07 Takk for svar! Det jeg vet er at jeg kan se orbs. Av og til føle dem og selvsagt høre dem. Rettere sagt energi vil jeg tro. Jeg kan ikke/tør ikke kommunisere med dem. Vet ikke hva de vil. Jeg har fått besøk av familiemedlemmer som har gått bort i drømmene mine og kommunisert litt der. Jeg har også sett litt rare ting i noen få sekunder, og hørt noen snakke/brøle i øret mitt. Jeg får ofte deja vu's. Føler ofte det kan være fra andre personer i mitt liv, sine tidligere eller nåværende liv. Er usikker. Har nok levd tidligere liv. Føler at en del av dem jeg har i mitt liv i dag, har jeg hatt i mitt tidligere liv også. Har følt meg selv dø en del ganger i drømmene mine. Har en sterk intuisjon. Som regel om noe er dårlig, ikke alltid om noe er bra. Av og til føler jeg også at jeg kan fornemme fremtiden eller kanskje vet noe om en ukjent person, men har tenkt at dette kan være tilfeldigheter også. Vet ikke om du får opp noe ut i fra dette? Egentlig trenger jeg kanskje en mentor Det er det jeg er litt redd for. Er jo ikke akkurat billig Anonymkode: 18a7a...fd0
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #103 Skrevet 1. november 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: jepp er det dette fikk jeg : You are a Projector. You can be fascinated with life and how life works. You have deep insights into the lives of others and have a strong role as a leader and guide. Sometimes, giving advice to others flows. Other times, people seem unwilling to hear what you have to say. At times, it can be hard to know what to do with the understanding you gain from observing people in your life. You deserve recognition for your insights, but sometimes it feels like no one wants your input. When unable to get recognition for your natural gifts, it can be easy to get sucked into playing other roles that can become exhausting and wear you down. The following is an example of this. You have an Undefined Heart Center. The Heart Center represents your ability to interface with the material plane. It is a Motor of willpower and has a competitive edge that establishes value and worth. With an open Heart Center, your ability to measure your own value fluctuates and you can end up in situations where you undervalue yourself. You may feel the need to be competitive in an effort to garner recognition and establish value in the eyes of others. This can lead to long term commitments that don't support true recognition for who you are or your natural gifts. Over time, you may become so worn down and exhausted that you quit, reinforcing your self-devaluation. It is easy for you to understand what others are going through, but it can take time for others to recognize you and the gifts you have to offer. Waiting for the right timing can help others hear your input and value your wisdom. To find out more about your dilemmas, their practical solutions and your ultimate gifts and potentials take a moment and buy your full report. Anonymkode: be476...b07 Ha! Det er ikke fordi jeg er synsk, men har lært at Prosjektorer tar inn energien til andre på en helt spesiell måte, så jeg gjettet utifra det. Så kult Jeg vet at dere KAN det her, så om du bommer i denne tråden, er det nok bare fordi du tar inn flere. Det er gjerne vanskelig å vite hva som er en selv og hva som er andre når en har det designet, så alenetid er viktig. Det er også veldig viktig å ikke slite seg ut, for det kan ta lang tid å bygge opp energien igjen. Du bør gå og legge deg ca en time før du skal, så du får tid til å "gire ned" med å lese eller lignende. Særlig om du sitter oppe med flere Generatorer (stor sjanse for det, siden vi er 70% av befolkningen). Og med jobb, flytting, parforhold: vent på den riktige invitasjonen, så du ikke binder deg i noe som tapper deg for energi. Står det hvilken Authority du har også? Anonymkode: 832ac...fa7 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #104 Skrevet 1. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar! Det jeg vet er at jeg kan se orbs. Av og til føle dem og selvsagt høre dem. Rettere sagt energi vil jeg tro. Jeg kan ikke/tør ikke kommunisere med dem. Vet ikke hva de vil. Jeg har fått besøk av familiemedlemmer som har gått bort i drømmene mine og kommunisert litt der. Jeg har også sett litt rare ting i noen få sekunder, og hørt noen snakke/brøle i øret mitt. Jeg får ofte deja vu's. Føler ofte det kan være fra andre personer i mitt liv, sine tidligere eller nåværende liv. Er usikker. Har nok levd tidligere liv. Føler at en del av dem jeg har i mitt liv i dag, har jeg hatt i mitt tidligere liv også. Har følt meg selv dø en del ganger i drømmene mine. Har en sterk intuisjon. Som regel om noe er dårlig, ikke alltid om noe er bra. Av og til føler jeg også at jeg kan fornemme fremtiden eller kanskje vet noe om en ukjent person, men har tenkt at dette kan være tilfeldigheter også. Vet ikke om du får opp noe ut i fra dette? Egentlig trenger jeg kanskje en mentor Det er det jeg er litt redd for. Er jo ikke akkurat billig Anonymkode: 18a7a...fd0 ts her ser orbs jeg og heller ikke sjønt hva dem vil men .. har også levd flere ganger jeg også tror jeg , på 1800 tallet blandt annet og har mange dj vus selv . har drømt jeg ble skutt engang har også sterk itusesjon ... viste at noen i starten av skole året skulle bli sammen 1 skoledag , haha sprøtt dem ble faktisk det xD jeg er i lære som du desverre så vi må se hva sjebnen lærer oss ^^ Anonymkode: be476...b07
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #105 Skrevet 1. november 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ha! Det er ikke fordi jeg er synsk, men har lært at Prosjektorer tar inn energien til andre på en helt spesiell måte, så jeg gjettet utifra det. Så kult Jeg vet at dere KAN det her, så om du bommer i denne tråden, er det nok bare fordi du tar inn flere. Det er gjerne vanskelig å vite hva som er en selv og hva som er andre når en har det designet, så alenetid er viktig. Det er også veldig viktig å ikke slite seg ut, for det kan ta lang tid å bygge opp energien igjen. Du bør gå og legge deg ca en time før du skal, så du får tid til å "gire ned" med å lese eller lignende. Særlig om du sitter oppe med flere Generatorer (stor sjanse for det, siden vi er 70% av befolkningen). Og med jobb, flytting, parforhold: vent på den riktige invitasjonen, så du ikke binder deg i noe som tapper deg for energi. Står det hvilken Authority du har også? Anonymkode: 832ac...fa7 Legger til at jeg er selv Generator. Mere energi, og mere drama. Prosjektorer gidder som regel ikke drama da de ofte føler at de ikke har energi til det. Dessuten tar de jo hele tiden inn den andre parten, så de vet hvordan de føler det, og de prøver ofte å være vennlige, kanskje for lenge... Anonymkode: 832ac...fa7 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #106 Skrevet 1. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: ts her ser orbs jeg og heller ikke sjønt hva dem vil men .. har også levd flere ganger jeg også tror jeg , på 1800 tallet blandt annet og har mange dj vus selv . har drømt jeg ble skutt engang har også sterk itusesjon ... viste at noen i starten av skole året skulle bli sammen 1 skoledag , haha sprøtt dem ble faktisk det xD jeg er i lære som du desverre så vi må se hva sjebnen lærer oss ^^ Anonymkode: be476...b07 Slike drømmer har jeg også hatt! Egentlig mange likheter vi har da! Stilig Ja det må vi Anonymkode: 18a7a...fd0
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #107 Skrevet 1. november 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ha! Det er ikke fordi jeg er synsk, men har lært at Prosjektorer tar inn energien til andre på en helt spesiell måte, så jeg gjettet utifra det. Så kult Jeg vet at dere KAN det her, så om du bommer i denne tråden, er det nok bare fordi du tar inn flere. Det er gjerne vanskelig å vite hva som er en selv og hva som er andre når en har det designet, så alenetid er viktig. Det er også veldig viktig å ikke slite seg ut, for det kan ta lang tid å bygge opp energien igjen. Du bør gå og legge deg ca en time før du skal, så du får tid til å "gire ned" med å lese eller lignende. Særlig om du sitter oppe med flere Generatorer (stor sjanse for det, siden vi er 70% av befolkningen). Og med jobb, flytting, parforhold: vent på den riktige invitasjonen, så du ikke binder deg i noe som tapper deg for energi. Står det hvilken Authority du har også? Anonymkode: 832ac...fa7 fikk dette jeg på den andre: You are a 4/6 Profile. Your unconscious is searching for a meaningful outlook that allows you to make sense of the human condition. Your unconscious thrives when you are able to refine vivid life experiences into optimism, patience and acceptance – qualities which allow you to act in harmony with your worldview. Because they are difficult to detect, it is easy to overlook your unconscious needs. When times are hard, you may feel distant from the people you care about and unable to establish common ground and meaningful exchanges. You may have the impulse to focus all your attention on deepening your social connections. Although this helps you establish a sense of community, it may also distract you from the harder to detect needs that come from your unconscious. When focused on your social connections, you can end up neglecting your need to take time to reflect and understand your experiences. Without time to establish a meaningful context, it can be challenging to make sense of difficult experiences. This can lead to the feeling that obstacles are insurmountable and that things are hopeless. To learn more about the characteristics of your conscious and unconscious, how the relationship between them can become dysfunctional, practical ways to restore equilibrium, and the empowerment that can come from a thriving unconscious, take a moment and buy your full report. og btw ja jeg var sammen me en energi vampyr før, en psykopat klarte heldigvis og rømme ,gjøre det slutt.. Og engang så skulle jeg lese feil person,en helt gal dame. hu tappa meg fra energi så jeg måtte sette meg på gulvet... huff og huff. er nå heldigvis sammen me en snill man som har hvit aura, han er den første jeg er sammen med som ikke tapper meg!! ts her, btw dere to her med evner/som sjønner de her ,vil dere snakke i innbox? Anonymkode: be476...b07
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #108 Skrevet 1. november 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Legger til at jeg er selv Generator. Mere energi, og mere drama. Prosjektorer gidder som regel ikke drama da de ofte føler at de ikke har energi til det. Dessuten tar de jo hele tiden inn den andre parten, så de vet hvordan de føler det, og de prøver ofte å være vennlige, kanskje for lenge... Anonymkode: 832ac...fa7 Ts her , er enig i den ass, jeg måtte kutte ut mange venner etter de tappa meg + sjønte at de ikke var ekte venner dvs løgn , stjeler , prøver seg på kjæresten , bare lagde drama, da jeg altid er for naiv som kjæresten min sa, så måtte jeg bare ta tak i problemet og desverre kutte dem ut... Anonymkode: be476...b07
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #109 Skrevet 1. november 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slike drømmer har jeg også hatt! Egentlig mange likheter vi har da! Stilig Ja det må vi Anonymkode: 18a7a...fd0 har du hatt drømmer om fremtiden på verdens basis og? Jeg har drømt om niburu , krig om 9 mnd i januar drømte jeg , på høsten . nå er de full diskusjon om krig russland/usa. Drømte at de var missiler på veg til england, om flom og jorsdkjelv og meteorer. dem sa i drømmen på radio dette var verre en 9/11. og drømt at økonomien i tyskland skal gå dunkers. drømte i fjor Om klorela sykdom, noe som nå er i jemen. Fikk en visjon om terror angrep utafor stortinget, blir spennende og se om dette skjer. Drømte også om ufo invasjon + at folk ble besatt av blodtørstige demoner og ble /zombier... Mye ekkelt , så blir spennende og se hva som skjer. + drømte at paven i roma(pope francis) drepte mange og betalte andre for og holde kjeft. Anonymkode: be476...b07
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #110 Skrevet 1. november 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Legger til at jeg er selv Generator. Mere energi, og mere drama. Prosjektorer gidder som regel ikke drama da de ofte føler at de ikke har energi til det. Dessuten tar de jo hele tiden inn den andre parten, så de vet hvordan de føler det, og de prøver ofte å være vennlige, kanskje for lenge... Anonymkode: 832ac...fa7 Dere to andre her, siden dere er så spirituelt våkene er dere vel også opdatert/ føler energi skiftet vi er inne i? Om ikke kan dere lese her :http://www.higherperspectives.com/super-moon-in-aries-2043008752.html og idag er det black moon :http://www.universallifetools.com/2016/10/black-moon-new-moon-october-2016/ Anonymkode: be476...b07
minsinn Skrevet 1. november 2016 #111 Skrevet 1. november 2016 Okei. Kommunikasjon er en relativt stor del av mitt fagområdet, så jeg tenker vi tar den lange varianten. Jeg ser det ikke nytter på noen annen måte, dessverre. Jeg la inn et innlegg der jeg skrev at mine hender også blir kjempevarme, der jeg også tok med at den varmen til en viss grad kan fungere som smertelindring. Jeg skriver også at de varme hendene starter når det er noen tilstede som er mottakelig for den energien jeg kanaliserer dem med hendene mine. Du velger da å sitere hele innlegget mitt, utheve "energi" og skrive følgende: På 30.10.2016 den 21.46, AnonymBruker skrev: Hvilken energi er det? Om den ikke står på vedlagte link, så er du ganske så klar for en nobelpris. https://no.wikipedia.org/wiki/Energi Anonymkode: d7c5f...edd Dette innlegget oppfattes spydig av to årsaker: For det første så spør du om en åpenbar ting: Hvilken energi det er jeg snakker om. Selvsagt er det den energien som skaper varmen i hendene mine, noe jeg også svarer deg. I tillegg kommer slengbemerkningen din om at hvis den ikke står omtalt i den lange artikkelen i wikipedia (som faktisk ikke er et godkjent oppslagsverk, men sammensatt av tilfeldige nettbrukere, og derfor ikke kan brukes som vitenskapelig kilde, så er jeg ganske så klar for en nobelpris. Nobelprisen i kjemi får man hvis man har oppdaget noe nytt, og da henger den høyt. Det å henvise til en slik høythengende pris er neppe seriøst ment - derfor blir den spydige undertonen understreket. Jeg svarer deg enkelt om at den energien jeg snakker om er den energien som skaper varme i hendene mine. Det er en del av barneskolepensum at varme=energi, og når hendene mine blir så varme at man omtrent kan koke tevann i dem så er det først og fremst energi som skaper denne. Også ber jeg deg om å kutte spydigheter. Hvilket da resulterr i ditt spørsmål: 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilke spydigheter? Anonymkode: d7c5f...edd Jeg svarer deg veldig enkelt på dette, fordi jeg faktisk tror at du forstår hva jeg mener - at jeg sikter til dine spydigheter. Jeg ber deg også om en dokumentasjon på at ditt første svar til meg ikke er spydig ment. 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er spydig? Jeg skjønner du ikke kan svare for energier som ikke finnes, men er det spydig å påpeke fakta? Vil du heller ha løgn? Anonymkode: d7c5f...edd Du svarer ikke på min oppfordring, men fortsetter å hevde at jeg snakker om energier som ikke finnes. Selvsagt er det energi som skaper varmen i hendene mine. Den energien heter metabolisme. Jeg vet ikke hvilken energi du mener jeg tror at noen antar at enkelte andre kanskje kan tro på, men du har åpenbart bestemt deg for at jeg snakker om en helt annen energi enn det jeg faktisk gjør. Jeg vet ikke om metabolismen står i den artikkelen du henviste til siden jeg ikke leste den artikkelen, men her får du en (seriøs) artikkel som forklarer hva metabolismen (eller forbrenning som noen velger å kalle det) er: http://nhi.no/pasienthandboka/sykdommer/hormoner-og-nering/forbrenning-metabolisme-1125.html Jeg velger bevisst å la være å svare på dine to siste spørsmål, ganske enkelt fordi det første av de to siste faktisk ikke er reelt, fordi jeg aldri snakket om en energi som ikke finnes (ikke engang i din verden). Til det siste spørsmålet har jeg kun en ting å si: det er fullstendig respektløst å påstå at hvis du ikke svarer akkurat slik så farer du med løgn! Så ber jeg deg om å klatre ned fra ryggen min - noe jeg gjør med å bruke uttrykket "for helv...". Da får jeg følgende svar: 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kommer jo klart frem i tråden hvem som er spydig og hvem som ikke er det. Tips. Man ber ikke noen som dra en hvis plass, om man vet hva man snakker om. Det er bare tapere og løgnere som gjør. Anonymkode: d7c5f...edd Så jeg svarer deg at jeg faktisk ikke har bedt deg om å dra en viss (det heter viss, ikke hvis) plass, og at ja, jeg vet hva jeg snakker om. Men du ser fortsatt ikke hva jeg har svart, verken til dette eller noen av de tidligere svarene, så du velger å komme med dette:: 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg spurte om hvilke energier det var og hvis de ikke var på den linken jeg la ved, så ville det bety en nobelpris på deg. Hvem er det som har vanskelig for å ta til seg ting sa du???? Anonymkode: d7c5f...edd Jeg har forklart deg hvilke energier. Jeg har også forklart deg hvorfor det oppfattes som spydig når du henviser til nobelprisen på denne måten. Det siste spørsmålet? Tja, svarene dine taler vel for seg selv? 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #112 Skrevet 1. november 2016 2 timer siden, minsinn skrev: bla bla. Varme energi.... Det var det magiske du hadde... Jøss det har jo alle.... Anonymkode: d7c5f...edd
minsinn Skrevet 1. november 2016 #113 Skrevet 1. november 2016 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Varme energi.... Det var det magiske du hadde... Jøss det har jo alle.... Anonymkode: d7c5f...edd Har jeg påstått 1) at det er magisk, og 2) noe annet enn at det handler om varme for min del? Endret 1. november 2016 av minsinn Sråklig presisering 3
jukkapalme Skrevet 1. november 2016 #114 Skrevet 1. november 2016 På 31.10.2016 den 10.48, AnonymBruker skrev: Da vet jeg at jeg ikke er klarsynt, noe jeg også visste fra før, men gøy å prøve seg , Håper det var ok at jeg tulla litt, det var ikke alvorlig ment! Anonymkode: e7f7c...ae6 Hehe, helt i orden! jeg tror ikke på sånt selv jeg og fikk det jo bekreftet nok en gang når ts "spådde" så riv ruskende galt.
miss spjåk Skrevet 15. november 2016 #115 Skrevet 15. november 2016 (endret) minsinn skrev (På 1.11.2016 den 13.10): Har jeg påstått 1) at det er magisk, og 2) noe annet enn at det handler om varme for min del? Hei minsinn. tenkte bare å si- å diskutere videre med folk som er skeptikere på sin hals er som oftest bortkastet tid og energi .spar energien til de du behandler😉😀 har etterhvert innsett at enkelte tenker svart-hvitt og er ikke villige til se at fenomener vi ennå ikke kan forklare vitenskapelig (mulig 30-40år fram i tid?) eksisterer. personer som er skeptikere, men også nysgjerrige og med åpent sinn er noe annet. skepsis er absolutt sunt! men kombinert med en total mangel på ydmykhet blir det et håpløst prosjekt. Endret 7. november 2023 av miss spjåk
minsinn Skrevet 15. november 2016 #116 Skrevet 15. november 2016 9 timer siden, miss spjåk skrev: Hei minsinn. tenkte bare å si- å diskutere videre med folk som er skeptikere på sin hals er som oftest bortkastet tid og energi (spar energien til de du behandler😉). jeg har fullblodsskeptikere i familien og har gitt opp å prøve å forklare mine evner (har ikke healingevner, men andre typer evner). ender med at vedkommende latterliggjør mine argumenter, trekker inn nisser og dverger og det hele ender på et helt useriøst nivå😀 har etterhvert innsett at enkelte tenker svart-hvitt og er ikke villige til se at fenomener vi ennå ikke kan forklare vitenskapelig (mulig 30-40år fram i tid?) eksisterer. personer som er skeptikere, men også nysgjerrige og med åpent sinn er noe annet. skepsis er absolutt sunt! men kombinert med en total mangel på ydmykhet blir det et håpløst prosjekt. Takk for støtten Normalt går jeg bare fra diskusjonene når skeptikerne begynner å bli for usaklig, og viser så liten evne til å se andre sider av en sak enn akkurat den de selv har bestemt seg for - hvilket som oftest er å gjøre noen forsøk på å framstille oss som ser flere sider av en sak som noen idioter. Akkurat i denne saken, derimot, bestemte jeg meg for å bite meg fast, og heller ta en lang diskusjon som jeg visste jeg kom til å vinne. Vedkommende sluttet å svare meg, i alle fall - og akkurat her takket jeg min far for den gode porsjonen med stahet jeg har fått med meg i fødselsgave Problemet med vitenskapen er ofte at den har et gitt inngangspunkt, som ikke åpner for noe annet enn det den har lært fra før. På den måten er ofte resultatet gitt før forskningen er gjennomført når det dreier seg om det som folk flest kaller for "overnaturlig". (I hermetegn fordi det - i mitt univers - ikke finnes noe unaturlig, er det der, så er det naturlig. For all del - jeg er godt vitenskapelig anlagt, jeg også, men jeg ser også at det finnes rom for mer i flere lag av eksisterende forskning. Kanskje som en følge av at jeg tror på en høyere makt, og er åpen for et annet livssyn enn human-etikere eller andre som hevder å ikke tro på noe - den gruppen som huser de hardeste skeptikere. Ikke ofte jeg åpner munnen i selskap med ignorante mennesker som kaller seg selv skeptikere, men noen ganger bare på jeg. Jeg mener fortsatt det jeg skrev om varmeni hendene mine - jeg aner ikke hvor den kommer fra, men når noen vil ha en forklaring så er det nærliggende å si at det kommer av metobolismen, på lik linje med resten av kroppsvarmen min. Jeg tror faktisk ikke på at det er noen utenforstående krefter som gjør dem så varme at jeg kan lindre en del smerter med dem. Men jeg tror at jeg er skapt med denne evnen, at det er en viktig del av min egen energi - som faktisk til tider er enorm! Og har man fått dette, så skal man bruke det. Det tok meg tiden å bli voksen før jeg klarte å akseptere det, og i dag klarer ingen å putte meg inn i skapet igjen! 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #117 Skrevet 27. november 2016 altformange ignorante mennesker på denne planeten desverre.. Anonymkode: be476...b07
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #118 Skrevet 27. november 2016 På 15.11.2016 den 11.57, minsinn skrev: Takk for støtten Normalt går jeg bare fra diskusjonene når skeptikerne begynner å bli for usaklig, og viser så liten evne til å se andre sider av en sak enn akkurat den de selv har bestemt seg for - hvilket som oftest er å gjøre noen forsøk på å framstille oss som ser flere sider av en sak som noen idioter. Akkurat i denne saken, derimot, bestemte jeg meg for å bite meg fast, og heller ta en lang diskusjon som jeg visste jeg kom til å vinne. Vedkommende sluttet å svare meg, i alle fall - og akkurat her takket jeg min far for den gode porsjonen med stahet jeg har fått med meg i fødselsgave Problemet med vitenskapen er ofte at den har et gitt inngangspunkt, som ikke åpner for noe annet enn det den har lært fra før. På den måten er ofte resultatet gitt før forskningen er gjennomført når det dreier seg om det som folk flest kaller for "overnaturlig". (I hermetegn fordi det - i mitt univers - ikke finnes noe unaturlig, er det der, så er det naturlig. For all del - jeg er godt vitenskapelig anlagt, jeg også, men jeg ser også at det finnes rom for mer i flere lag av eksisterende forskning. Kanskje som en følge av at jeg tror på en høyere makt, og er åpen for et annet livssyn enn human-etikere eller andre som hevder å ikke tro på noe - den gruppen som huser de hardeste skeptikere. Ikke ofte jeg åpner munnen i selskap med ignorante mennesker som kaller seg selv skeptikere, men noen ganger bare på jeg. Jeg mener fortsatt det jeg skrev om varmeni hendene mine - jeg aner ikke hvor den kommer fra, men når noen vil ha en forklaring så er det nærliggende å si at det kommer av metobolismen, på lik linje med resten av kroppsvarmen min. Jeg tror faktisk ikke på at det er noen utenforstående krefter som gjør dem så varme at jeg kan lindre en del smerter med dem. Men jeg tror at jeg er skapt med denne evnen, at det er en viktig del av min egen energi - som faktisk til tider er enorm! Og har man fått dette, så skal man bruke det. Det tok meg tiden å bli voksen før jeg klarte å akseptere det, og i dag klarer ingen å putte meg inn i skapet igjen! De fleste gidder ikke ta den kampen med deg, det er derfor det blir stille, ikke at du har rett. Hadde du hatt rett, ville ikke verden vert slik den er i dag. Men slike direkte beviser bryr du deg ikke om. Nei du er i egne øyne spesielt. Vi som avslører deg og forteller deg sannheten blir feid under teppet. Selv om vi med latterlig enkle metoder avslører deg, så fortsetter du i samme stilen. Vi med fornuft skjønner galskapen og gir opp da fornuften ikke har noen plass i ditt hode. Anonymkode: d7c5f...edd 2
minsinn Skrevet 27. november 2016 #119 Skrevet 27. november 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: De fleste gidder ikke ta den kampen med deg, det er derfor det blir stille, ikke at du har rett. Hadde du hatt rett, ville ikke verden vert slik den er i dag. Men slike direkte beviser bryr du deg ikke om. Nei du er i egne øyne spesielt. Vi som avslører deg og forteller deg sannheten blir feid under teppet. Selv om vi med latterlig enkle metoder avslører deg, så fortsetter du i samme stilen. Vi med fornuft skjønner galskapen og gir opp da fornuften ikke har noen plass i ditt hode. Anonymkode: d7c5f...edd Åja, du hadde ikke gått i boksen, nei. Jeg vet ikke hva du liksom har "avslørt" om meg? At jeg har mye kroppsvarme i hendene mine? Hele poenget er vel kanskje heller at du egentlig ikke er i stand til å innrømme at du denne gangen har "tatt" feil menneske. Eller at du har "tatt" meg på noe jeg aldri har hevdet - du blir ganske enkelt bare en latterlig liten sjel i dette. Beklager, altså. Du har faktisk ikke avslørt noe som helst. Ta deg en bolle. 2
lokmeister2016 Skrevet 27. november 2016 #120 Skrevet 27. november 2016 folk burde godta at noen har evner og andre ikke. alle sjønner seg ikke på alt og alt kan ikke vitenskaplig forklares. kan man se luft(nei men de er der) kan man ta på solskinn, ikke direkte men de er der . Kan man se kjærlighet,nei man kan føle det. så ja . 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå