Gå til innhold

Utenlandske bloggere

dummebamse

Anbefalte innlegg

Har du noen favoritt utenlandske blogger? Jeg liker å følge fine/flinke folk via blogg, men merker jeg bare blir mer og mer irretert over våre norske bloggerne.

Her om dagen kom jeg over New Darlings, og ble bare helt betatt 😍 Merker at jeg setter pris på hvor gjennomført og profesjonelt de gjør alt, at innleggene faktisk er utført slik at man ser at det er en jobb, i forhold til visse norske bloggere som tar en selfie på iPhonen om dagen og så håver inn millioner... Også elsker jeg både kles- og interiørstilen deres!

Hvilke internasjonale blogger følger du?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har lest xiaxue siden 2004, hun kan kalle seg selv for den ekte bloggdronninga. Også er hun ærlig med at hun bruker photoshop (og hun er veldig flink til det ;) )

Edit: også er det kult å se hvordan hun klarer å lage helt ok reklameinnlegg som også har inhhold og det er liksom aldri noe problem å merke de ordentlig

Endret av Ulzzang
la til noe mer
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, dummebamse skrev:

Har du noen favoritt utenlandske blogger? Jeg liker å følge fine/flinke folk via blogg, men merker jeg bare blir mer og mer irretert over våre norske bloggerne.

Her om dagen kom jeg over New Darlings, og ble bare helt betatt 😍 Merker at jeg setter pris på hvor gjennomført og profesjonelt de gjør alt, at innleggene faktisk er utført slik at man ser at det er en jobb, i forhold til visse norske bloggere som tar en selfie på iPhonen om dagen og så håver inn millioner... Også elsker jeg både kles- og interiørstilen deres!

Hvilke internasjonale blogger følger du?

Beautyprofessor og Beauty look book. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker http://www.thelondoner.me 

Helt enig med deg når det gjelder norske blogger, de fleste er dølle. Middag på Peppes, charter-ferie i Syden, posering i stygge Nelly-klær på et jorde og "drama" med ex-er. Personlig skjønner jeg ikke hvorfor folk gidder å intenst følge med på hver detalj i livet til folk som har kjedeligere og mindre glamorøse liv enn det de selv har  :fnise:

Endret av Silveri
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...