Gå til innhold

Runker du når du tar solarium?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Runker du når du tar solarium? 

Hvor spruter du i så fall? 

Lar du evt spruten ligge eller tørker du opp etter deg?

Har du opplevd å finne en sats sperm på solariumet?

Og til dere som synes dette er helt på trynet å gjøre så runker folk over alt! Har du vært på et offentlig toalett så har det garantert vært mange og runket der. I svømmehall, felles dusj, senga på hotell, toalett på jobben, seter på buss og tog blir brukt etc. Du klarer nok ikke å unngå å komme nær sperm fra andre, Men er det så nøye da? 

Stå på, runk i vei!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller eventuelt vis hensyn og ikke vær et ekkelt kryp. 

• Liker 13
Skrevet

Nei, jeg har et ganske (sykelig) perverst sinn ellers, men runke på solarium? Nei, æsj. Det gidder jeg ikke. Så stusselig/stakkarslig..

(Har knullet der flere ganger, dog).

Anonymkode: 72987...1d9

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg har et ganske (sykelig) perverst sinn ellers, men runke på solarium? Nei, æsj. Det gidder jeg ikke. Så stusselig/stakkarslig..

(Har knullet der flere ganger, dog).

Anonymkode: 72987...1d9

Stusselig og stakkarslig å runke i et solarium er mer din egen oppfattelse av det og det kan nok diskuteres. Jeg for min del skjønner ikke hva du mener, spesielt når du sier du har hatt sex flere ganger? Ble det stusselig og stakkarslig sex det da?        Jeg ville heller sagt at et offentlig toalett mer går under kategorien stusselig i denne sammenheng. For hvis man skal ha sex med seg selv på et offentlig toalett så blir man jo stående der i urinlukten fra de våte flekkene på gulvet.......

• Liker 2
Skrevet

Nei, det gjør jeg da absolutt ikke. Heldigvis har jeg såpass selvkontroll at jeg fint kan dra slike steder uten å plutselig få et stort behov for å grise det ned. Da venter jeg heller til jeg kommer hjem.

• Liker 1
Skrevet

Ja men det er nødvendig så jeg blir brun på alle sidene av penishodet

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, TMC skrev:

Ew ew ew ........ eeeeewwwww

Du må ha trykket feil, det står, dessverre, "mann" under kjønn på profilen din.

Anonymkode: eb896...ee1

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så du mener menn liker tanken på å legge seg i andre menns sperm i solarium? :ohmy:

Anonymkode: db462...da9

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så du mener menn liker tanken på å legge seg i andre menns sperm i solarium? :ohmy:

Jeg mener at Menn ikke oppfører seg som 14 år gamle jenter. Greit nok at andres kroppsvæsker er kvalme og ekle, men når en uttrykker seg som et lite barn er en ikke mye til mann.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette kan komme som en overraskelse på MrAnonym, men det finnes menn med standarer, god oppførsel, skikk og bruk, og mer enn 2 hjerneceller. 

• Liker 8
Skrevet

NEI! Det er forbanna respektløst for andre brukere. 

• Liker 7
Skrevet

Jeg kommer aldri mer til å ta solarium nettop pga spermsøl. Det er overalt, sett de tatt sånn vasketest på TV! Dessuten så pisser folk i de sprayflaskene også. Også hørt om folk som driter i kurven!

Anonymkode: 8bc3e...e37

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kommer aldri mer til å ta solarium nettop pga spermsøl. Det er overalt, sett de tatt sånn vasketest på TV! Dessuten så pisser folk i de sprayflaskene også. Også hørt om folk som driter i kurven!

Anonymkode: 8bc3e...e37

He he, i slike tilfeller hvor det oppstår litt 'på kanten' skandaler, og hvis de får sånn passe med omtale i media vil det alltid være noen kloke hoder som finner ut at mer oppmerksomhet er det som skal til for at dette skal bli en topp sak! Da taes alt i bruk, så alt fra tvilsomme engangs saker hvis det finnes eller om nødvendig så brukes fantasi for å utvide omfanget i håp om at det blir en sensasjonell skandale. Men det blir i beste fall bare en fremtidig myte som kanskje skader saken mer enn den gjorde godt også.

Men uansett, urin på flaska og bæsj i korga ville nok skapt såpass aroma av utedo at en neppe hadde lagt seg ned i den sola. Føler meg sikker på at jeg ikke har lagt i den blandingen.:fnise:

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du? Vasker du ikke solen før du legger deg i den? Æsj det er ekkelt! :ph34r:

• Liker 1
Skrevet

Hudkreft, tidlig aldring, sæd og andre kroppsvæsker....Hvorfor i faen skulle jeg ønske å ta solarium i det hele tatt?? Forfengeligheten er ikke SÅ høyt altså.

• Liker 1
Skrevet

Har ikke noe problem med at dere runker litt rundt om, men rydd opp etter dere!

Der jeg kommer i fra hadde vi en snik som pleide å hoppe inn i ulåste biler for å runke for så å sprute utover ratt og dashbord.

Utrolig nok har han fortsatt kuken i behold.

• Liker 1
Skrevet

Herregud!! Det vil jeg ikke vite om en gang. Æsj!!

Anonymkode: 16942...5cb

• Liker 1
Skrevet

Synes det er kvalmende at folk onanerer på offentlige plasser. 
Onanering hører ikke til i jobbtiden, på dass eller ei. Synes det er ufattelig barnslig å holde på slik. 
Hva du gjør i ditt eget hjem, det er opp til deg. Men man skal da for fader få lov til å sitte på bussen, uten å bekymre seg for sperm på setet, eller fittesaft. 
Er du på restaurant med familie eller venner, så går du for fader ikke på dass å runker. Det er respektløst for de som kommer etter deg. Og du må være ganske blåst som ikke kan holde deg i 3 timer. 

"må man så må man", er en barnslig og dårlig unnskyldning. Du kan runke til blodet spruter når du er hjemme for min del. Er det et såpass stort problem for deg, ja da må du ha deg til legen. 

Forstår at 14 åringer med hormoner som raser. Som bare må lette på trykket i skoletiden. Men voksne folk, litt selvkontroll må man ha. 

Virker som at onanering offentlig er en typisk manne-oppførsel. Har hørt om kvinnfolk som onanerer på dass på jobb, like feil det altså. Dette "problemet" gjelder begge kjønn, men menn er i overtall, eller kanskje de er så blåste at de bare må skryte av det ,mens kvinnfolk holder kjeft?. Mann eller kvinne, onanering på offentlige plasser er kvalmende og respektløst. 
Det verste er at folk suger i å vaske seg på hendene, og vaske opp etter seg. Det er verst for meg, det er største problemet for min del. Jeg forbinder offentlig onanering som urenslig, fordi folk er heslige og kan ikke å vaske seg på hendene. Dette gjelder både menn og kvinner.   

Anonymkode: 0e572...f03

• Liker 2
Skrevet

Runker ikke i solarium. Men jeg bruker å sitte å vente på en ledig seng. Helt til en jente jeg synes ser lekker ut kommer ut av avlukket, så er jeg førstemann inn. Noen ganger er jeg heldig og hun har ikke vasket solsengen etter seg. Tar da et stykke tørt papir og sveiper over overflaten, spesielt i området på midten. Noen ganger lukter det herlig fittelukt kombinert med svette etter jenta. Når jeg er hjemme tar jeg frem papiret og lukter på papiret mens jeg runker..

Anonymkode: 3b8e3...11c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...