Gjest Pastpresent Skrevet 19. oktober 2016 #21 Skrevet 19. oktober 2016 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Runker ikke i solarium. Men jeg bruker å sitte å vente på en ledig seng. Helt til en jente jeg synes ser lekker ut kommer ut av avlukket, så er jeg førstemann inn. Noen ganger er jeg heldig og hun har ikke vasket solsengen etter seg. Tar da et stykke tørt papir og sveiper over overflaten, spesielt i området på midten. Noen ganger lukter det herlig fittelukt kombinert med svette etter jenta. Når jeg er hjemme tar jeg frem papiret og lukter på papiret mens jeg runker.. Anonymkode: 3b8e3...11c 😳😱
Gjest lipgloss Skrevet 19. oktober 2016 #22 Skrevet 19. oktober 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kommer aldri mer til å ta solarium nettop pga spermsøl. Det er overalt, sett de tatt sånn vasketest på TV! Dessuten så pisser folk i de sprayflaskene også. Også hørt om folk som driter i kurven! Anonymkode: 8bc3e...e37 Omg seriøst eeeewww det er noe av det ekleste jeg har hørt,tisser i sprayflaskene det er sykt,da går man inn for å ramme andre
Gjest lipgloss Skrevet 19. oktober 2016 #23 Skrevet 19. oktober 2016 54 minutter siden, Pastpresent skrev: 😳😱 Enig omg😨😨😨
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #24 Skrevet 19. oktober 2016 4 minutter siden, lipgloss skrev: Omg seriøst eeeewww det er noe av det ekleste jeg har hørt,tisser i sprayflaskene det er sykt,da går man inn for å ramme andre Hva tror du...disse solstudioene er jo ubetjente og åpent til kl 23. Er nok endel fulle folk som vil ha det morsomt. Pisser på disse sprayflaskene. Anonymkode: 3b8e3...11c
Gjest lipgloss Skrevet 19. oktober 2016 #25 Skrevet 19. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva tror du...disse solstudioene er jo ubetjente og åpent til kl 23. Er nok endel fulle folk som vil ha det morsomt. Pisser på disse sprayflaskene. Anonymkode: 3b8e3...11c Jo men onani er helt greit,men de andre tingene du nevner er jo syyykt har aldrig tenkt tanken at folk gjør slikt og velger å tro at dette ikke er tilfelle, har heller aldrig hørt eller lest at slikt skjer
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #26 Skrevet 19. oktober 2016 5 minutter siden, lipgloss skrev: Jo men onani er helt greit,men de andre tingene du nevner er jo syyykt har aldrig tenkt tanken at folk gjør slikt og velger å tro at dette ikke er tilfelle, har heller aldrig hørt eller lest at slikt skjer Kjenner ei som har jobbet på solstudio og har erfart dette😱 Anonymkode: 8bc3e...e37
Gjest lipgloss Skrevet 19. oktober 2016 #27 Skrevet 19. oktober 2016 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjenner ei som har jobbet på solstudio og har erfart dette😱 Anonymkode: 8bc3e...e37 Huff nei eeeeeeewwww blir dårlig bare av å tenke på det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå