Gå til innhold

Er du en kjendis?


Gjest anonym

Er du en kjendis?  

  1. 1. Er du en kjendis?

    • Ja, jeg er kjendis
      8
    • Nei, men er i nær familie med en kjendis
      10
    • Nei, men har kjendis i vennekretsen
      16
    • Nei, kjenner ingen kjendiser
      54


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

kjenner noen "kjendiser", men de kan jo ikke så mye for det når de jobber i media. og så kjenner jeg noen andre kjendiser - som jeg respekterer for arbeidet de gjør - de er ikke kjent fordi de VIL være kjent (ingen se og hør-kjendiser, nei), men fordi de gjør ting av internasjonal klasse. og så er de vel egentlig ikke så veldig kjent utenfor det feltet de jobber innenfor og blant folk som interesserer seg spesielt for det...

synes det er totalt uinteressant at noen er "kjendis" - selvsagt kan det være morsomt å kunne bekrefte/avkrefte inntrykket man får av personen gjennom media, men...

Ellers må jeg innrømme at jeg også synes det har vært spesielt å møte folk jeg har beundret (faglig...) i virkeligheten, og at jeg kanskje er litt mer nervøs rundt disse inntil jeg finner ut at de rett og slett er som folk de også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner flere fra forskjellige kjente til småkjente band - men hvor "kjendis" de er, det vet jeg ikke. De fleste er vel ikke Se & Hør kjendiser. Kjenner dog ei kjent stand up dame "gone tv-skuespillerinne" og andre småkjente på tv.

Selv er jeg lokal kjendis. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kjent skal man være for å være kjendis, da?

Kjenner noen, og er i nær familie med, folk som er relativt ofte på TV eller i aviser, men tror ikke hele Norge vet hvem disse er. Ergo svarte at jg ikke kjenner noen kjendiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svarte at jeg ikke kjenner noen... men når jeg tenker meg om så er jo det helt feil, for bestevenninna mi er på tv hver dag..... tenker bare ikke på det slik.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niks, kjenner ingen kjendiser. Pappa møtte mange når han kjørte drosje, men ble jo aldri kjent med dem. Kommer fremdeles ikke over at han glemte å spørre etter autografen til selveste Alex Ferguson, når han hadde han i drosja! :o :evil: :evil: :-(

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Namedropping, er det når man i tillegg til å nevne at man kjenner en kjendis, skriver navnet på vedkommende?

Namedropping er hvis man klarer å flette inn navnet på alle kjendiser man kjenner mens man egentlig snakker om noe helt annet.

Utrolig slitsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi se, jeg er i slekt med ei som er gift med en kjendis, og som har en kjendisdatter. Om dattera var bare hans eller felles husker jeg ikke. I så fall skulle vi være firemenninger. Eller.. Hm. :roll:

Jeg må visst ringe mamma om jeg skal finne ut av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bekjent av flere som har vært med i realityserier. Også er onkelen til sambo "ordentlig" kjendis. (men jeg er jo ikke i familie med han da. enda.. :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg har en nabo som var/er med i siste Robinson, (og det forklarer hvorfor det har vært så stille her i sommer) jeg har en nabo til som er skikkelig kjendis også har vi en kjendisforelder i barnehagen der jeg jobber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ikke noen kjendiser, men har møtt et par stykker ganger fordi fattern kjenner noen.

Kusina mi har vært sammen med en realitykjendis.

Ikke noe ulidelig spennende her i gården nei :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Selv er jeg super kjendis.... hvis jeg hadde røpet navne mitt her inne hadde jeg nok blitt nedsend med PM.

*plystre plystre....* neida jeg lyver ikke :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skellington

Namedropping har jeg lite til overs for. Kan man vise på en tydeligere måte at man selv er fullstendig overflødig og verdiløs og uten selvtillit?

Selv er jeg personlig venn med Lise Myhre og Billy fra Smashing Pumpkins (for å nevne noen, kjenner et tyvetalls flere som kan kalles A-kjendiser) men dette er ikke noe jeg går rundt og skryter av, men spør noen er det klart jeg svarer ærlig og sier som sant er at jeg omgås folk i høyere klasser enn min egen.

Jeg har også vært med i en musikkvideo til et ganske kjent band jeg er personlig venn med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...