AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #61 Skrevet 20. oktober 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Du får lese deg litt opp på psykologi hos barn. Det er ikke det at de har vært i barnevernets hender per se som gjør at de er blitt narkomane, men det er de destruktive omgivelsene i årene før barnevernet kom inn som har ødelagt deres (ubevisste) sjeleliv. Jo tidligere man bryter inn jo mindre er sjansen for at man kan se dem sittende på Karl Johan om noen år. Anonymkode: f1e87...b79 Det finnes masse eksempler (også dokumentert i norske aviser) at barnevernsbarn har først prøvd narkotika på barneverninstitusjon. Det er en kjent faktum at barneverninstitusjoner i Norge er forferdelig og ødeleggende plass å havne for en ungdom. For å ikke sitte på Karl Johan må barn ikke komme på institusjon. Og tidligere innbrytting betyr bare en større sjanse å plukke barn uten spesielle problem i utgangspunkt. I dette tilfelle som TS skriver om, er det helt åpenbart at gutten skal til institusjon hvis det fortsetter med bekymringsmeldinger. Ingen vil ha en fet voldelig vanskelig ungdom som kaster bestikk (og ikke en rund søt baby som ble konfiskert på fødestua på grunn av manglende blikk kontakt). Og jeg stoler ikke på psykologer. De kan skrive hva som helst. Anonymkode: 96c47...e68
Evee Skrevet 20. oktober 2016 #62 Skrevet 20. oktober 2016 På 17.10.2016 den 22.56, Supersol skrev: Med mindre det ikke er din egen familie du snakker om , altså dine egne barn så synes jeg min kommentar om dine fritidsproblemer er helt legitim Vel, da er det ganske mange her inne med "fritidsproblemer"..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå