AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #1 Skrevet 17. oktober 2016 Hei! For ca 1 mnd siden, begynte jeg å snakke litt med en kjempe søt fyr på Tinder. Vi bestemte oss for å møtes, og har vært på 4 dater opp til nå. Vi har hatt sex 2 ganger. Sist fredag var jeg på konsert med hans kompiser og han. Det var veldig koselig, men dessverre så ble jeg alt for full. Husker veldig lite fra kvelden, og våknet mildt sagt med en fylla-angst herfra til månen i hans seng dagen derpå. Nå har det gått en uke, og den angsten har ikke gitt seg. Vi skulle egentlig være med hverandre nå på torsdagen, men jeg måtte dessverre avlyse siden jeg var syk. Så vi avtalte å møtes igår, men da avlyste han og skylte på at han var i familie-besøk til tross for at jeg vet han var hjemme. Siste meldingen jeg skrev til han etter det, var bare; Okay, du får gi en lyd om du vil finne på noe igjen. Han har sett meldingen, men har ikke svart. Nå er jeg livredd for at han ikke skal ta noe mer kontakt. Jeg vil ikke være den første som spør igjen om å finne på noe, men samtidig så føler jeg at jeg burde. Jeg vet det bare har gått en dag, og at jeg må være tålmodig, men han drar til nordskjøen nå for jobb og blir vekke i 3 uker, så er redd det siste intrykket han sitter igjen med før han drar er at jeg var kjempe full. Det er ikke sånn jeg er til vanlig, og vil gjerne ta han med ut igjen for å rette opp i det. Har vurdert å sende han en melding litt senere i uken, å skrive sånn : Hei, vil gjerne finne på noe med deg igjen før du drar på jobb. Vil ikke det siste du skal huske av meg før du drar er hvor full jeg var sist:P Også forhåpentligvis så sier han enten ja eller nei. Hva syntes dere? Anonymkode: 5ba68...1e9
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #2 Skrevet 17. oktober 2016 4 dater, sex 2 ganger, blitt for full når han tok deg med ut sammen med kamerater. Vel.. 1+1=2. . Han er ikke interessert! Enkelt og greit. Bare sånn til senere: Gutter som er interessert, viser det! De ringer, de skriver, de svarer, de inviterer en med ut osv. Så enkelt er det! Regner med du er en erfaring rikere og har lært noe til neste gang. Ingenting er så galt at det ikke er godt for noe. Anonymkode: c3c5f...543 1
lindasc Skrevet 17. oktober 2016 #3 Skrevet 17. oktober 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: 4 dater, sex 2 ganger, blitt for full når han tok deg med ut sammen med kamerater. Vel.. 1+1=2. . Han er ikke interessert! Enkelt og greit. Bare sånn til senere: Gutter som er interessert, viser det! De ringer, de skriver, de svarer, de inviterer en med ut osv. Så enkelt er det! Regner med du er en erfaring rikere og har lært noe til neste gang. Ingenting er så galt at det ikke er godt for noe. Anonymkode: c3c5f...543 Nå skal det sies at han har sendt meldinger etter den kvelden jeg var full. Han var på jobb i 4 dager, og da sendte han flere snapper mens han var ute - han sa også ja til å møte meg på torsdagen, og vi hadde planlagt å gå på kino med noen venninner av meg, og hans bestekompis og damen. Så er jo ikke som han har vist null interesse. Er bare jeg som har vært syk og måtte avlyse.
lindasc Skrevet 17. oktober 2016 #4 Skrevet 17. oktober 2016 Akkurat nå, lindasc skrev: Nå skal det sies at han har sendt meldinger etter den kvelden jeg var full. Han var på jobb i 4 dager, og da sendte han flere snapper mens han var ute - han sa også ja til å møte meg på torsdagen, og vi hadde planlagt å gå på kino med noen venninner av meg, og hans bestekompis og damen. Så er jo ikke som han har vist null interesse. Er bare jeg som har vært syk og måtte avlyse. Det kom vist at jeg ikke var anonym lengre- jaja..:P
TinaChristina Skrevet 17. oktober 2016 #5 Skrevet 17. oktober 2016 Jeg ville nok ikke datet deg igjen nei. Fulle folk er usexy. Og disse sidene kan man vise når man er i et ordentlig forhold, ikke i innkjøringsfasen.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #6 Skrevet 17. oktober 2016 Du har vel ingenting å tape på å sende en slik melding før han drar - tidsnok til at han har tid å treffe deg før han drar. Hvis han ikke prioriterer det, så har du vel svaret ditt. Anonymkode: 31f3b...58c
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #7 Skrevet 17. oktober 2016 Send han en melding. Enten får du ja eller nei.. Da vet du iallefall hvordan dere står 😊 Så slipper du å tenke på det alle de ukene han er borte. Jeg gjorde også det store å drakk meg snydens foran daten min. Men jeg sa ifra om at jeg var lei for det og at jeg hadde fått aaaalt for mye å drikke. Jeg tåler ikke sprit heller, og det var det han hadde gitt meg. Og etter noen øl så sa jo ikke jeg nei til det.. Etter den kvelden så har vi ikke festa, heller tatt oss noen øl hjemme og han skjønner at jeg ikke var meg selv den kvelden 😊 Anonymkode: cb841...3d3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå