Gjest Anonymous Skrevet 21. november 2004 #1 Del Skrevet 21. november 2004 Har fått et tilbud om dette fra en bekjent av meg. Men for å ikke virke utakknemelig, har jeg ikke turt å spøre om hva man kan forvente seg i lønn. Er det noen som vet det? Er selv midt i tyve årene og har ganske mange års arbeidserfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vercetti Skrevet 22. november 2004 #2 Del Skrevet 22. november 2004 Det spørs litt. Er det en kjede, og hvilken? Stor butikk med mye arbeid? Stort lager? Det kan være alt fra 18k til 25k avhengig av diverse. Og det er vel en selvfølge at du spør om lønn, uansett om det er venner. Du kan hverken si ja eller nei før du har gjort det, du skal tross alt leve av det. Jeg vil tro du sparer vennskapet for mye rabalder om du spør om det tidligst mulig, istedet for å havne i noe pengekrangel siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 22. november 2004 #3 Del Skrevet 22. november 2004 ikke forvent deg noe mer enn en vanlig ansatt! Jeg var avdelingsleder og tillitsvalgt i to år i en STOR butikk og fikk 16000 i mnd... Det var likt for alle.. Det hjalp ikke at vi hadde mer ansvar, det mente de allerede lå i lønnen! :evil: Pam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 22. november 2004 #4 Del Skrevet 22. november 2004 hos oss har avdelingslederne 1000 kroner mer en det de egentlig skal ha i følge sitt lønnstrinn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2004 #5 Del Skrevet 22. november 2004 Takk for svar! Det gjelder en sports kjede, en stor en. Til den som skrev det første innlegget. Mente du at man kunne forvente 180-250 kr timen? Til den neste som svarte. Mente du 16.000kr. netto eller brotto? Var det en stor sportskjede der du fikk det i lønn? Trivdes du med jobben som avdelingsleder? Var det veldig forskjellig fra å "bare" være en vanlig ansatt? Til den siste som skrev inn. 1000kr. ekstra sa du at de fikk. Var dette også i en sportsbutikk kjede eller i en annen konfeksjon kjede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 22. november 2004 #6 Del Skrevet 22. november 2004 Jeg jobbet som avdelingsleder i en stor kjede (ikke sport) og tjente 22 500,- før skatt og i tillegg var det bonuser der om budsjetter ble oppnådd. Så du bør nok undersøke hva du tjener der og om det er bonusavtaler. Avtaler for personalkjøp osv... Ikke dumt å spørre om det selv om det er venn av deg. Akkurat i den situasjonen er du nødt til se på h*n som en sjef/arbeidsgiver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2004 #7 Del Skrevet 22. november 2004 Okay, takk for info Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 22. november 2004 #8 Del Skrevet 22. november 2004 1000 kroner ekstra er i en stor norsk kleskjede. Så kan du jo gjette hvilken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2004 #9 Del Skrevet 22. november 2004 Det var ikke mye ekstra må jeg si. Regner vel med at det er en del mer ansvar, enn en vanlig ansatt har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 22. november 2004 #10 Del Skrevet 22. november 2004 Det var ikke mye ekstra må jeg si. Regner vel med at det er en del mer ansvar' date=' enn en vanlig ansatt har.[/quote'] Egentlig ikke - avdelingsansvarlig er vel en greie som er på vei ut fra oss hvertfall. Hun gjør ingenting som ikke flere av de andre på heltid gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bevares Skrevet 23. november 2004 #11 Del Skrevet 23. november 2004 ikke forvent deg noe mer enn en vanlig ansatt! Jeg var avdelingsleder og tillitsvalgt i to år i en STOR butikk og fikk 16000 i mnd... Det var likt for alle.. Det hjalp ikke at vi hadde mer ansvar, det mente de allerede lå i lønnen! :evil: Pam Ja, bevares hva forventer du da? Det skulle bare mangle om butikkansatte/butikkledere skulle tjene mer enn jurister i kommunen! 16.000 i måneden er ille sier du? Hva med de stakkars 22.000 i måneden som faktisk flere kommuneansatte har (med laang utdannelse). Det skulle bare mangle at ikke folk med store studielån og lang utdanning tjente mer enn en i butikk. Faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2004 #12 Del Skrevet 23. november 2004 Skjønner hva du mener. Men nå er det jo en del butikkansatte som har utdannelse og dermed også studielån. Jeg er tilfeldigvis en av de. Følte for å svare på det siste innlegget, da jeg syens du slo alle over en kam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2004 #13 Del Skrevet 24. november 2004 Jeg har høy utdannelse og jobber i butikk. Jeg jobber lengre dager enn de i kommunen. Min jobb er like viktig. Så jeg synes det er fortjent at jeg får den lønnen jeg har. Hva du kan yte i arbeidslivet er viktigere enn om du har sittet noen år på rompa og lest, evt festet deg noen år gjennom studiene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå