Gå til innhold

Dove lipcare

Gjest Butterflygirl

Anbefalte innlegg

Gjest Butterflygirl

Hva synes dere om denne? Kjøpte denne igår og var spent, men etter en nærmere titt i speilet er jeg ikke så begeistret for denne mer. Ble helt hvit på leppa og over og under leppa. Følte at leppene "flasset" ekstra etter bruk. De har en i rosa også, åssen er den?

Den lukter godt og har veldig fin innpakning. Det er det eneste positive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har både den rosa og den blå, og jeg synes begge er like ille! De smaker ikke godt, de legger seg som en "hinne" på leppene og trekker ikke inn. Synes ikke de hjelper for noe.

Dessuten skal den rosa liksom være skimrende. Men kiss my #, det er ikke mye skimmer der i gården! :sinna:

Huff, så sint jeg ble da.. Var ikke meningen, men jeg ble skikkelig skuffet over Dove! De er rett og slett ekle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Butterflygirl
Jeg har både den rosa og den blå' date=' og jeg synes begge er like ille! De smaker [b']ikke godt, de legger seg som en "hinne" på leppene og trekker ikke inn. Synes ikke de hjelper for noe.

Dessuten skal den rosa liksom være skimrende. Men kiss my #, det er ikke mye skimmer der i gården! :sinna:

Huff, så sint jeg ble da.. Var ikke meningen, men jeg ble skikkelig skuffet over Dove! De er rett og slett ekle.

Enig. Den kosta 30kr! Det synes jeg er mye for en leppomade som ikke virker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den var myk og god, men litt kjemisk lukt. Likte heller ikke at den gjorde leppene hvite, ingen kler hvite lepper så den kan jo ikke brukes utendørs. Verst av alt er likevel at den overhodet ikke fungerer. Bortkastede penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...