Gå til innhold

Telle til 500 og ned igjen til 0 og videre til -500 (minus), men bare lov å telle videre når siste tall har minst 10 likes

Dr. A. Kula

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

8 minutter siden, An0nymBruker skrev:

Hvem tar på seg å lage en ny tråd, når 500-målet er nådd?

Hva med å bare fortsette i denne? *bare foreslår litt jeg* 
Vi setter en solid markering, synger og fester litt når vi er i mål, før vi høytidelig starter på ny telling? 

Grattis til Lauki Lofeyson! :klappe:  :lur: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Hva med å bare fortsette i denne? *bare foreslår litt jeg* 
Vi setter en solid markering, synger og fester litt når vi er i mål, før vi høytidelig starter på ny telling? 

Grattis til Lauki Lofeyson! :klappe:  :lur: 

Enig! :blomst:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, An0nymBruker skrev:

Jeg håper også at @Dr. A. Kula kommer innom her når han har tid :hjerte:

Helt enig, på den måten ser han at også grasrota har engasjert seg i det han begynnte på.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her (litt rart å beskrive seg selv som det, har ikke akkurat startet mange tråder)

Dere ber meg komme innom, og det gjør jeg. Liker deles ut også til de som er sosiale og bidrar til trådens hyggelige atmosfære. 

Synes 500 er et greit mål (innen året?), vi må ikke ha så utopiske mål at det ikke blir feiring.

Om det er ønskelig, kan jeg oppdatere i HI og trådnavn, men mulig enkelte linker vil bli ødelagt om trådnavn endres. 

:hallo:

Endret av Dr. A. Kula
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

TS her (litt rart å beskrive seg selv som det, har ikke akkurat startet mange tråder)

Dere ber meg komme innom, og det gjør jeg. Liker deles ut også til de som er sosiale og bidrar til trådens hyggelige atmosfære. 

Synes 500 er et greit mål (innen året?), vi må ikke ha så utopiske mål at det ikke blir feiring.

Om det er ønskelig, kan jeg oppdatere i HI og trådnavn, men mulig enkelte linker vil bli ødelagt om trådnavn endres. 

:hallo:

Det må du gjerne gjøre, denne tråden var ulik alle andre telletråder.

Edit: glemte og gratulere deg som Trådstarter

Endret av Melkebarten
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Hei :)

Takk for hyggelig melding :blomst: 

Det er fint å se deg :klem:

500 innen året høres greit ut. Flere er enige om det.

Det er fint om du oppdaterer Hi og trådnavn

Tusen takk! :blomst:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

TS ( :klappe: ) kan gjøre akkurat hva han vil. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...