AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #901 Del Skrevet 10. november 2016 Det er vanskelig nok å få 10 likes her inne, så å forvente å få 40 eller 50 likes, tror jeg er altfor ambisiøst. Men kjør på, hvis du har tro på det. 1 minutt siden, Melkebarten skrev: Det er nå grasrota må komme med sine meninger. Anonymkode: eaace...4f7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. november 2016 #902 Del Skrevet 10. november 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tagget deg fordi jeg tenkte at du ville ta neste tall. Litt surrete i dag jeg og Anonymkode: eaace...4f7 Surring blir rett som det er mye hyggeligere når vi surrer sammen. 1 minutt siden, Melkebarten skrev: Hvor langt skal vi ta den? Greier vi 200? Seffølgelig klarer vi det. Hva med 500? Det er et fint og nobelt tall. Synspunkter utbedes. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 10. november 2016 #903 Del Skrevet 10. november 2016 (endret) 3 minutter siden, Melkebarten skrev: Hvor langt skal vi ta den? Greier vi 200? Jeg vet ikke. Det blir jo vanskelig å få samlet mange titalls og over hundrede likes pr tall som telles Hva tenker du? Endret 10. november 2016 av An0nymBruker endret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #904 Del Skrevet 10. november 2016 Dette innlegget trenger flere likes: Anonymkode: eaace...4f7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. november 2016 #905 Del Skrevet 10. november 2016 Jeg har likt. 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg og! Tenkte at du skulle få ta neste tall.. Anonymkode: eaace...4f7 Tusen takk. . .men jeg hadde jo ikke kunnet det vettu. Regler er til for å holdes. Yupp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 10. november 2016 #906 Del Skrevet 10. november 2016 (endret) 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg har likt. Tusen takk. . .men jeg hadde jo ikke kunnet det vettu. Regler er til for å holdes. Yupp. Hei Hvilken regel var årsak til at du ikke kunne telle? Nå forsto jeg Det var fordi du ikke kan telle to ganger rett etter hverandre Endret 10. november 2016 av An0nymBruker . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #907 Del Skrevet 10. november 2016 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg har likt. Tusen takk. . .men jeg hadde jo ikke kunnet det vettu. Regler er til for å holdes. Yupp. Jeg vet, derav surrete Anonymkode: eaace...4f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. november 2016 #908 Del Skrevet 10. november 2016 4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Seffølgelig klarer vi det. Hva med 500? Det er et fint og nobelt tall. Her bommet jeg tydeligvis kanskje på hvilken tråd man mente? Det går kun her i den snille tråden og ikke i den nye vanskelige for spesielt interesserte. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melkebarten Skrevet 10. november 2016 #909 Del Skrevet 10. november 2016 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Her bommet jeg tydeligvis kanskje på hvilken tråd man mente? Det går kun her i den snille tråden og ikke i den nye vanskelige for spesielt interesserte. Jeg liker beskrivelsen av tråden. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 10. november 2016 #910 Del Skrevet 10. november 2016 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Her bommet jeg tydeligvis kanskje på hvilken tråd man mente? Det går kun her i den snille tråden og ikke i den nye vanskelige for spesielt interesserte. Enig med deg Jeg stemmer for at vi beholder reglene slik de er her i tråden, og at vi teller så langt vi vil Uendelig langt 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melkebarten Skrevet 10. november 2016 #911 Del Skrevet 10. november 2016 1 minutt siden, An0nymBruker skrev: Enig med deg Jeg stemmer for at vi beholder reglene slik de er her i tråden, og at vi teller så langt vi vil Uendelig langt Det er jo litt artig og ha noe og strekke seg mot, hvis vi kommer i mål, er det jo bare og opprette en ny. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #912 Del Skrevet 10. november 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette innlegget trenger flere likes: Anonymkode: eaace...4f7 Kun 1 like igjen! Hvem tar oss til neste tall? Anonymkode: eaace...4f7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 10. november 2016 #913 Del Skrevet 10. november 2016 Akkurat nå, Melkebarten skrev: Det er jo litt artig og ha noe og strekke seg mot, hvis vi kommer i mål, er det jo bare og opprette en ny. Jo, det har du rett i Dere kan kanskje evt ha avstemning om hvor langt vi skal telle? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melkebarten Skrevet 10. november 2016 #914 Del Skrevet 10. november 2016 5 minutter siden, An0nymBruker skrev: Jo, det har du rett i Dere kan kanskje evt ha avstemning om hvor langt vi skal telle? hvor kan vi lage en slik en? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 10. november 2016 #915 Del Skrevet 10. november 2016 2 minutter siden, Melkebarten skrev: hvor kan vi lage en slik en? Du kan jo bare oppfordre tellerne om å si sin mening, i et innlegg her i tråden Jeg synes fremdeles at tråden kan være uendelig lang, men at vi kan ha delmål (f.eks 500, 1000, 2000 osv som delmål), og en slags premie til de som fanger de delmål-tallene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. november 2016 #916 Del Skrevet 10. november 2016 (endret) Jeg foreslår her. Vi er ganske få og trenger ikke en helt ny avstemmingstråd på forumet. Hundre går ganske fort...så jeg foreslår 500 altså...da har vi noe å strekke oss etter resten av 2016. Endret 10. november 2016 av Hoppetaujenta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 10. november 2016 #917 Del Skrevet 10. november 2016 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg foreslår her. Vi er ganske få og trenger ikke en helt ny avstemmingstråd på forumet. Hundre går ganske fort...så jeg foreslår 500 altså...da har vi noe å strekke oss etter resten av 2016. Ok Hvem tar på seg å lage en ny tråd, når 500-målet er nådd? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #918 Del Skrevet 10. november 2016 Hva snakker dere om nå egentlig? Å lage en ny tråd, eller å sette seg et mål for denne? Anonymkode: eaace...4f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 10. november 2016 #919 Del Skrevet 10. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva snakker dere om nå egentlig? Å lage en ny tråd, eller å sette seg et mål for denne? Anonymkode: eaace...4f7 Mål for denne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #920 Del Skrevet 10. november 2016 1 minutt siden, An0nymBruker skrev: Mål for denne Okei. Jeg er enig med @Hoppetaujenta og stemmer for 500. Anonymkode: eaace...4f7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå