AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #21 Del Skrevet 15. oktober 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: En alternativ løsning er å spare all pratingen til samtaler med andre som er like pratsomme. Har overhørt sånne dialoger, og det virker som om de trives med å snakke over hodene på hverandre så lenge de får sagt sitt (om seg selv). Anonymkode: 4d1b9...065 Haha, har overhørt noen slike jeg også :D Begge snakker i ett - samtidig! Lurer fælt på om de overhodet aner hva den andre snakker om, eller om de tror den andre får med seg hva en selv sier :D Anonymkode: 91c20...5b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #22 Del Skrevet 15. oktober 2016 Skjønner det kan være tøft ts, jeg er på andre enden. Jeg er litt tilbaketrukket og prøver å bli mer pratsom. Men sist jeg var med ei som er super pratsom var bare noen dager siden. Hun satt og lakket neglene sine, mens jeg endelig hadde noe å prate om. Men neida, neglene var det verdens viktigste ting atm. Hun avbrøt for å spørre venninna si om fargen egentlig passet eller om hun skulle tatt noe mer nøytralt. Og der var alt jeg skulle si glemt. Fy fader jeg ble så irriteret. Hun gjorde det ikke for å være slem, hun er slik. Jeg gir jo totalt faen i de pokkers neglene! Anonymkode: 6b9c6...2d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå