Gjest Anonymous Skrevet 21. november 2004 #1 Del Skrevet 21. november 2004 Jeg er ute etter ett eller flere kjeder, som henger litt lagvis. Altså f.eks ett litt stramt, så ett par som henger løsere og lengre nede..Noen som skjønner hva jeg mener og vet hvor man kan få tak i det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 21. november 2004 #2 Del Skrevet 21. november 2004 Jeg er ute etter ett eller flere kjeder, som henger litt lagvis. Altså f.eks ett litt stramt, så ett par som henger løsere og lengre nede..Noen som skjønner hva jeg mener og vet hvor man kan få tak i det? glitter har, og Lindex har ett med perler tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. november 2004 #3 Del Skrevet 21. november 2004 Eller kjøp deg et skikkelig langt perlekjede som du surrer rundt halsen 3-4 ganger. Får du ikke tak i ferdig lengde kan du stikke innom en gullsmed og be dem tre et i ønsket lengde. Jeg fikk tredd opp et kjede i ferskvannsperler som rakk helt ned til anklene! Eller tre et selv selvsagt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. november 2004 #4 Del Skrevet 21. november 2004 Arts&craft, oasis, Lindex og Cubus bruker å ha mye fine smykker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå