AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #21 Skrevet 13. oktober 2016 På 10/12/2016 den 18.58, Lovecraft skrev: Slett tinder. Det er en hinsides dårlig app som folk bruker for å hoarde menn/kvinner. Noe av det dårligste jeg har brukt der 90% av matchene ikke gidder å svare/sende meldinger. Bortkastet tid, heller bruk sukker/møteplassen eller KG for den saks skyld. Jeg svarer alltid. Selv om det bare står hei. For foreldrene mine lærte meg å være høflig , tenk! Anonymkode: ba31a...21a
Paradoxx Skrevet 13. oktober 2016 #22 Skrevet 13. oktober 2016 11 timer siden, pika skrev: Annerledes som i utseende eller personlighet? Utseende. Er selvfølgelig ikke et fokus, er vell ikke drømmen, men av prinsippsak syns jeg det er viktig at man skal fremstå på bilder, slik man faktisk ser ut 1
Tinderdate Skrevet 14. oktober 2016 Forfatter #23 Skrevet 14. oktober 2016 (endret) slettet Endret 21. mars 2023 av Tinderdate
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #24 Skrevet 14. oktober 2016 Jeg datet en som deg. En som var på vei videre og som ikke var klar for å slå seg til ro der vi bodde. Jeg er "ei ordentlig jente". Men han lurte meg, og jeg ble veldig lei meg. Hadde han spilt med åpne kort, så hadde det vært mye enklere å håndtere. I stedet knulla han rundt der vi bodde fordi jeg ønsket noe varig - jada, det er andre regler for menn enn for kvinner... Og han har ennå ikke slått seg til ro - 11 år etter. Han er 41 nå. Lykke til i jakten på noe som er bedre enn deg... Anonymkode: 45f79...df1
pika Skrevet 14. oktober 2016 #25 Skrevet 14. oktober 2016 7 timer siden, Paradoxx skrev: Utseende. Er selvfølgelig ikke et fokus, er vell ikke drømmen, men av prinsippsak syns jeg det er viktig at man skal fremstå på bilder, slik man faktisk ser ut Selvfølgelig! Matchen er jo stort sett basert på at man liker hverandres bilder - så uansett hvor overfladisk det måtte være så er det jo en fordel om man faktisk ser ut som man gjør på bildene... 6 timer siden, Tinderdate skrev: Jeg skjønner i og for seg ønsket om å føle seg verdsatt, og til en viss grad se at den man dumper har det vondt. På en annen side ser jeg ikke helt at den som blir dumpet skal føle plikt til å etterkomme det ønsket der. Forutsetter man at den som ble dumpet ønsket å fortsette forholdet, har man jo blitt utsatt for et svik av den man var sammen med. Jeg mener ikke at man skal såre den man var sammen med, men jeg mener at den man var sammen med på ingen måte har noe h*n skulle ha sagt. Det sagt - min case er ikke helt slik. Jeg er mer opptatt av hvordan en eventuell ny oppfatter at jeg ikke har vært singel særlig lenge. Jeg synes vel at dating og en initiell kjæresteperiode er en hyggelig greie. Det er ikke det at jeg ikke ønsker en kjæreste som er saken. Jeg er en trofast kar, og trives på ingen måte med å ligge rundt. Jeg føler mer på at en kjæreste tar mye tid, og at det er mye jeg ønsker å gjøre. Ting jeg ikke har hatt/følt jeg har hatt anledning til når jeg har vært i et forhold. Tid er mangelvare om dagen, og jeg blir ikke i byen jeg befinner meg i så veldig lenge. Det gjør et eventuelt forhold vanskelig. Du har helt rett - jeg vet hva som er riktig. Jeg går etter damer som jeg anser som kjærestemateriale, og ønsker det beste av begge verdenene. Flere har påpekt at det er greit å skrive hva man ønsker i bioen. Jeg legger meg flat, jeg ser nå at flere jenter skriver at de ønsker forhold. Jeg ville imidlertid aldri ha skrevet at jeg ønsker ons eller søndagskjæreste der. For meg blir det som å gi beskjed om at jeg ønsker å ha sex med en dame i en initialfase, fremfor å sjekke henne opp. Det er mulig det skyldes mitt ferske forhold til tinder, men det fremstår i overkant direkte for min del. Bioen er jo tross alt åpen for alle, nære venner som fjerne slektninger. Synes dere det er greit at broren deres ser bioen deres hvor det står at dere er på jakt etter ons? Det er noen få gutter som skriver i profilen sin at de er ute etter noe seriøst, det er noen få som viser med bilder og det de skriver at de (antageligvis) kun er ute etter ons.. Men det er vel mer vanlig å si det i samtalen enn å skrive det på profilen sin at man ikke er intreressert i noe seriøst(altså kjæreste).... Basert på det du skriver og måte du skriver på virker du som en skikkelig ålreit fyr - så jeg vil tro du ikke vil ha noen problemer med å fortelle henne at du ikke er ute etter kjæreste akkurat nå på en god måte. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg datet en som deg. En som var på vei videre og som ikke var klar for å slå seg til ro der vi bodde. Jeg er "ei ordentlig jente". Men han lurte meg, og jeg ble veldig lei meg. Hadde han spilt med åpne kort, så hadde det vært mye enklere å håndtere. I stedet knulla han rundt der vi bodde fordi jeg ønsket noe varig - jada, det er andre regler for menn enn for kvinner... Og han har ennå ikke slått seg til ro - 11 år etter. Han er 41 nå. Lykke til i jakten på noe som er bedre enn deg... Anonymkode: 45f79...df1 Når man blir lurt på denne måten, og kanskje forelsker seg selv blir det også vanskeligere å stole på den neste...... :/
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #26 Skrevet 14. oktober 2016 Mange som ikke kan koden her. På Tinder skriver de seriøse at de er det, de som er ute etter noe mindre seriøst skriver ingenting om det. Som kvinne er det skikkelig ekkelt når menn begynner å snakke om sex før et treff, selv om det er det jeg er ute etter kan jeg jo ikke love det på forhånd. Når menn gjør dette er det også tydelig at de forventer ligging på første daten. Ha litt tålmodighet gutta, møt opp på daten og føl på kjemien. Det er jo ikke slik at det automatisk blir romantikk om begge er seriøse, så risikoen for bomtur vil alltid være der. Anonymkode: 783f2...d87 1
meeeg9 Skrevet 14. oktober 2016 #27 Skrevet 14. oktober 2016 17 timer siden, Tinderdate skrev: Jeg synes vel at dating og en initiell kjæresteperiode er en hyggelig greie. Det er ikke det at jeg ikke ønsker en kjæreste som er saken. Jeg er en trofast kar, og trives på ingen måte med å ligge rundt. Jeg føler mer på at en kjæreste tar mye tid, og at det er mye jeg ønsker å gjøre. Ting jeg ikke har hatt/følt jeg har hatt anledning til når jeg har vært i et forhold. Tid er mangelvare om dagen, og jeg blir ikke i byen jeg befinner meg i så veldig lenge. Det gjør et eventuelt forhold vanskelig. Du har helt rett - jeg vet hva som er riktig. Jeg går etter damer som jeg anser som kjærestemateriale, og ønsker det beste av begge verdenene. Jeg skjønner virkelig ikke din tenkemåte. Hvorfor går du etter de som du anser som kjærestemateriale, når du ikke føler for å skaffe deg en akkurat nå? Hvis du vil bare ha sex, burde du rett og slett ikke møte denne jenta, da hun ikke er ute etter det samme som deg! 1
Tinderdate Skrevet 20. oktober 2016 Forfatter #28 Skrevet 20. oktober 2016 (endret) Slettet Endret 21. mars 2023 av Tinderdate 1
meeeg9 Skrevet 20. oktober 2016 #29 Skrevet 20. oktober 2016 Oppdater meg etterpå da når du finner ut at hun har blitt skuffet
pika Skrevet 21. oktober 2016 #30 Skrevet 21. oktober 2016 8 timer siden, meeeg9 skrev: Oppdater meg etterpå da når du finner ut at hun har blitt skuffet lol 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå