Tinderdate Skrevet 12. oktober 2016 #1 Skrevet 12. oktober 2016 (endret) Jeg har pratet med en søt, og hyggelig jente fra tinder. Hun virker interessert, og det er i utgangspunktet jeg også. For meg fremstår hun som en veldig ordentlig jente. Sakens kjerne er den at jeg veldig nylig har blitt singel. Det er rundt måneden siden det ble slutt. Jeg lever veldig fint med det - intet bittert eller trist for noen av partene. Hvordan tror dere hun oppfatter det om jeg forteller henne det? Er det desp å dra på tinderdates så tidlig? Jeg er på ingen måte interessert i noe nytt forhold nå. Drømmen hadde vært en søndagskjæreste. Hva tror dere hun forventer eller tror om jeg ber om en prat over en kaffe/øl? Jeg er ung og har hatt kjæreste mine voksne år. Jeg vet derfor ikke helt hvordan en slik relasjon hadde fungert, eller hva som er normalt i slike uforpliktende forhold. Noen kloke råd? Endret 21. mars 2023 av Tinderdate
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #2 Skrevet 12. oktober 2016 Det er ikke godt å si hva hun tenker hvis du forteller henne at du nylig har kommet ut av et forhold. Flere tenker kanskje at det er litt "desp", men jeg tenker at det er mange grunner til at det har blitt slutt og ofte er det jo slik at det er slutt lenge før det faktisk er slutt. Jeg tror du kommer lengst med ærligheten. Du skriver at du har inntrykk av at denne jenten er "veldig ordentlig" og "interessert". Dette høres ut som en erfaring jeg nylig hadde på tinder, hvor jeg var den ordentlige og interesserte jenten og gutten virket seriøs helt til jeg forstod at han bare var ute etter en søndagskjæreste/en å pule på i ny og ne. I mitt tilfelle er det no-go. Det kan godt være at hun er interessert i å være "søndagskjæresten" din, men jeg ville absolutt vært ærlig om det og ikke gi henne falske forhåpninger - det er nok av de som gjør det! Anonymkode: eda82...545 6
Gjest Lovecraft Skrevet 12. oktober 2016 #3 Skrevet 12. oktober 2016 Slett tinder. Det er en hinsides dårlig app som folk bruker for å hoarde menn/kvinner. Noe av det dårligste jeg har brukt der 90% av matchene ikke gidder å svare/sende meldinger. Bortkastet tid, heller bruk sukker/møteplassen eller KG for den saks skyld.
Gjest Minesveiper Skrevet 12. oktober 2016 #4 Skrevet 12. oktober 2016 (endret) 2 timer siden, Tinderdate skrev: Jeg har pratet med en søt, og hyggelig jente fra tinder. Hun virker interessert, og det er i utgangspunktet jeg også. For meg fremstår hun som en veldig ordentlig jente. Sakens kjerne er den at jeg veldig nylig har blitt singel. Det er rundt måneden siden det ble slutt. Jeg lever veldig fint med det - intet bittert eller trist for noen av partene. Hvordan tror dere hun oppfatter det om jeg forteller henne det? Er det desp å dra på tinderdates så tidlig? Jeg er på ingen måte interessert i noe nytt forhold nå. Drømmen hadde vært en søndagskjæreste. Hva tror dere hun forventer eller tror om jeg ber om en prat over en kaffe/øl? Jeg er ung og har hatt kjæreste mine voksne år. Jeg vet derfor ikke helt hvordan en slik relasjon hadde fungert, eller hva som er normalt i slike uforpliktende forhold. Noen kloke råd? For det første burde du finne en som også vil ha en søndagskjæreste. Så burde du være klar på hva du vil, slik at damen slipper å bli forvirret. Du vil bli overrasket hvor mange damer som også bare vil ha en søndagskjæreste, og folk setter pris på ærligheten. Endret 12. oktober 2016 av Minesveiper
Tinderdate Skrevet 12. oktober 2016 Forfatter #5 Skrevet 12. oktober 2016 (endret) slettet Endret 21. mars 2023 av Tinderdate
pika Skrevet 13. oktober 2016 #6 Skrevet 13. oktober 2016 13 timer siden, Tinderdate skrev: Jeg har pratet med en søt, og hyggelig jente fra tinder. Hun virker interessert, og det er i utgangspunktet jeg også. For meg fremstår hun som en veldig ordentlig jente. Sakens kjerne er den at jeg veldig nylig har blitt singel. Det er rundt måneden siden det ble slutt. Jeg lever veldig fint med det - intet bittert eller trist for noen av partene. Hvordan tror dere hun oppfatter det om jeg forteller henne det? Er det desp å dra på tinderdates så tidlig? Jeg er på ingen måte interessert i noe nytt forhold nå. Drømmen hadde vært en søndagskjæreste. Hva tror dere hun forventer eller tror om jeg ber om en prat over en kaffe/øl? Jeg er ung og har hatt kjæreste mine voksne år. Jeg vet derfor ikke helt hvordan en slik relasjon hadde fungert, eller hva som er normalt i slike uforpliktende forhold. Noen kloke råd? 11 timer siden, Minesveiper skrev: For det første burde du finne en som også vil ha en søndagskjæreste. Så burde du være klar på hva du vil, slik at damen slipper å bli forvirret. Du vil bli overrasket hvor mange damer som også bare vil ha en søndagskjæreste, og folk setter pris på ærligheten. Som Minesveiper skriver, vær ærlig! MEN om du kun skriver at du ikke er ute etter noe seriøst kan det oppfattes som at du er ute etter et ons - så skriv gjerne hva du faktisk er på jakt etter! Vi er flere som er på jakt etter "søndagskjæreste" - det er absloutt ikke noe damer generelt ser på som en uting! Det faktisk en del som er på kun ønsker det selv.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #7 Skrevet 13. oktober 2016 13 timer siden, Tinderdate skrev: Takk for svar! Jeg har ingen interesse eller samvittighet til å lure folk. Jeg ser for meg at jeg vil ha vanskelig for å formidle hva jeg er ute etter. Du skriver det er no-go for din del. Nå vet jeg ikke hvor gammel du er. Jeg er tidlig i tyveårene. Har det noe med alder å gjøre at du ikke er åpen for slikt? Du skriver søndagskjæreste med hermetegn, og jeg får inntrykk av at du ikke er fan. Er det noe damer generelt ser på som en uting? Jeg kan forstå ønsket ditt og jeg tipper det er mange som ønsker å ha det slik - både gutter og jenter. For min del er det no-go, ja. Jeg er i midten av tyveårene, så alder har nok ingen betydning her. Det er flere grunner til at jeg ikke er fan av det. For det første synes jeg bare ikke noe om det å gi en mann det han ønsker kun når han ønsker det. For min del impliserer "søndagskjæreste" sex. Joda, kos og hygge er nok en del av det, men det blir til en relasjon hvor den ene eller begge partene kun er opptatt av å dekke seksuelle behov og trangen etter å "ha noen der" - som absolutt er veldig forståelig, men som for min del blir som en virkelighetsflukt. Mine oppfatninger av det har nok mye å gjøre med at jeg er en forholdsjente, hvis man kan si det slik. Og jeg vil heller klare å være alene og føle meg uavhengig av andre når jeg er singel, enn å ha en relasjon med noen på et så overfladisk plan. Men det betyr imidlertid ikke at jeg ikke tror det kan fungere - så lenge begge partner ønsker det samme. Anonymkode: eda82...545 2
Paradoxx Skrevet 13. oktober 2016 #8 Skrevet 13. oktober 2016 Jeg har vært på noen tinder dates, men blir like skuffet hver gang. Mest fordi personen jeg har møtt har vært veldig annerledes i virkerligheten, men har jo hørt de som har funnet kjærligheten der og, så hvorfor ikke tenker jeg da..
meeeg9 Skrevet 13. oktober 2016 #9 Skrevet 13. oktober 2016 Det jeg stusser litt over er at du nevner at hun er ei ordentlig jente og forventer at hun vil da være din "søndagskjæreste". Hvordan definerer du en 'ordentlig' jente? 2
pika Skrevet 13. oktober 2016 #10 Skrevet 13. oktober 2016 41 minutter siden, Paradoxx skrev: Jeg har vært på noen tinder dates, men blir like skuffet hver gang. Mest fordi personen jeg har møtt har vært veldig annerledes i virkerligheten, men har jo hørt de som har funnet kjærligheten der og, så hvorfor ikke tenker jeg da.. Annerledes som i utseende eller personlighet?
giirly95 Skrevet 13. oktober 2016 #11 Skrevet 13. oktober 2016 23 timer siden, Tinderdate skrev: Jeg har pratet med en søt, og hyggelig jente fra tinder. Hun virker interessert, og det er i utgangspunktet jeg også. For meg fremstår hun som en veldig ordentlig jente. Sakens kjerne er den at jeg veldig nylig har blitt singel. Det er rundt måneden siden det ble slutt. Jeg lever veldig fint med det - intet bittert eller trist for noen av partene. Hvordan tror dere hun oppfatter det om jeg forteller henne det? Er det desp å dra på tinderdates så tidlig? Jeg er på ingen måte interessert i noe nytt forhold nå. Drømmen hadde vært en søndagskjæreste. Hva tror dere hun forventer eller tror om jeg ber om en prat over en kaffe/øl? Jeg er ung og har hatt kjæreste mine voksne år. Jeg vet derfor ikke helt hvordan en slik relasjon hadde fungert, eller hva som er normalt i slike uforpliktende forhold. Noen kloke råd? Hvordan ho oppfatter saken, kommer nok an på hva dere har snakket om og hvor mye. Vet du hva ho er ute etter, og er det forhold? For hvis ja, så er det jo urettferdig av deg å faktisk i det hele tatt planlegge å møte ho for da gir du falske forhåpninger og miksa signaler. Om det er desperat å få seg tinder en måned etter et brudd, og gå på tinderdates like etter.. Jeg vil si både ja og nei. Hvis man er klar for å gå videre, og kontakten ble kuttet momentant etter bruddet, ja hvorfor vente? Men har det vært et lengere forhold, hvor det har blitt slutt av naturlige årsaker og man går fra hverandre på en vennlig måte. Da synes jeg man kan ha respekt for hverandre, og vente med tinder hvertfall 2-3 måneder. Hvis min ex hadde laget seg tinder en måned etter bruddet, ville jeg nok følt meg verdiløs, som om det ikke kunne vært enklere og glemt meg og hoppa på neste. Er ikke så vanlig at noen ønsker et nytt forpliktende forhold få uker etter et brudd, men jeg ville nok ikke gått på tinder date så fort etter et brudd. Ikke bare for å ta hensyn til eks, men også for min egen del. Men alle er forskjellige, og hvis du er klar, og hvis du evt at eksen din driter i om du går å stikker storlaksen inn i andre jenter nå allerede, så hvorfor ikke.. bare sørg for at jenta du ønsker å gjøre det med, vet hva du er ute etter, så ho ikke blir såra.
annebanane Skrevet 13. oktober 2016 #12 Skrevet 13. oktober 2016 Hvorfor ikke bare skrive i profilen din at du ser etter en søndagskjæreste? Da slipper alle falske forhåpninger. Du mister nok muligheten med et par, men de du har igjen er i det minste det du ser etter. Du burde være ærlig med dama og fortelle det akkurat som det er (altså hva du skriver i innlegget ditt) i tilfelle hun sitter med tanken om et faktisk forhold. Er du heldig tenker hun det samme tilbake om deg. 3
Tinderdate Skrevet 13. oktober 2016 Forfatter #13 Skrevet 13. oktober 2016 (endret) slettet Endret 21. mars 2023 av Tinderdate
ladenberg Skrevet 13. oktober 2016 #14 Skrevet 13. oktober 2016 Du burde kanskje finne en som også søker søndagskjæreste Kjipt for henne å bli med på noe hun egentlig ikke er med på..
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #15 Skrevet 13. oktober 2016 Da burde du ta en titt ekstra. Mange som skriver hva de er ute etter. Og det er det enkleste og beste for alle. Hva skulle vært harry med det egentlig? Anonymkode: 28692...d96 2
meeeg9 Skrevet 13. oktober 2016 #16 Skrevet 13. oktober 2016 1 time siden, Tinderdate skrev: Jeg har aldri sagt at jeg forventer at verken hun eller andre skal være min søndagskjæreste. Jeg har sagt at jeg ønsker meg det. Ordentlig jente var vagt og fordomsfullt. Betydningen var vel en som er ute etter mer seriøse saker enn "søndagskjærester" og ons. Det blir nok i overkant direkte og harry. Jeg har aldri sett noen skrive i bioen sin hva de er på jakt etter(?) Men hvis du er bare ute etter en søndagskjæreste, hvorfor be henne ut hvis du syns at hun er en ordentlig jente? Som du selv sier vil hun nok noe seriøst og da kommer du bare til å gi henne falske forhåpninger. Så det er svaret på ditt spørsmål. Har sett flere ganger at gutter skriver at de søker en søndagskjæreste 1
giirly95 Skrevet 13. oktober 2016 #17 Skrevet 13. oktober 2016 3 timer siden, Tinderdate skrev: Ville du følt deg verdiløs om det var du som ble dumpet også? Eh, oom jeg ville følt meg verdiløs hvis jeg BLE dumpet? Mest sannsynlig, kommer an på hvorfor jeg ble dumpet det. Om jeg ville følt meg verdiløs dersom jeg var den som dumpet en, også gikk exn min på tinder og møtte jenter en måned etterpå? Ikke direkte verdiløs, men ville følt meg dårlig. Høres kanskje rart ut, men jeg vil jo at den jeg dumper skal bli lei seg og ikke glemme meg med en gang. Men vil heller ikke at den jeg dumper skal bli skikkelig deprimert, og gi opp all håp om å finne en ny. Men for meg ville det føltes feil å gå videre på en ny allerede en månedd etterpå.. pga. mine verdier og erfaringer.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #18 Skrevet 13. oktober 2016 Søndagskjæreste virker utrolig harry. Enten får man ha en kjæreste eller så får man ha en sexpartner, er min innstilling. Anonymkode: bfbf7...def
Ananas. Skrevet 13. oktober 2016 #19 Skrevet 13. oktober 2016 Først er du ærlig med jenta om hva du ser for deg, og så skriver du inn hva du er ute etter i profilen din. Ingenting som er mer irriterende enn folk som virker som at de vil det samme som en selv, men plutselig avslører at de er ute etter noe annet. Dette kan fort skje når den ene vil ha kjæreste og den andre vil ha søndagskjæreste. Det er MANGE som skriver hva de er ute etter i profilen sin, jeg synes det er veldig ryddig.
jabx Skrevet 13. oktober 2016 #20 Skrevet 13. oktober 2016 På 12.10.2016 den 18.58, Lovecraft skrev: Slett tinder. Det er en hinsides dårlig app som folk bruker for å hoarde menn/kvinner. Noe av det dårligste jeg har brukt der 90% av matchene ikke gidder å svare/sende meldinger. Bortkastet tid, heller bruk sukker/møteplassen eller KG for den saks skyld. Det er vel bare du som ikke har teken på Tinder. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå