agnesbjercke Skrevet 20. oktober 2016 #41 Del Skrevet 20. oktober 2016 HERR E GUUUUD..... Synes de som holder seg unna salami er noe hysteriske jeg da.... Dette tok jo kaka. Og irriterer meg at hennes baby da liksom er "friskest og sunnest mulig»... Man MÅ ikke følge de rådne for å få en frisk baby liksom. Men jaja.... versågod. teit å henge seg opp i hva andre gjør egentlig. Bare å styre på. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 20. oktober 2016 #42 Del Skrevet 20. oktober 2016 Seriøst. Hvor står rådene hen? Jeg finner de ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frostrose Skrevet 21. oktober 2016 #43 Del Skrevet 21. oktober 2016 På 20.10.2016 den 21.15, Maleficenta skrev: Seriøst. Hvor står rådene hen? Jeg finner de ikke De er tatt bort pga. denne tråden og kommentarer som har kommet på bloggen hennes på grunn av denne tråden (hun skrev et innlegg om det). Jeg skrev noen av rådene tidligere, men de er fjernet av mod, så regner med det ble sett på som kopiering og dermed ikke er tillatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg