Gå til innhold

trenger litt hjelp!

ayay

Anbefalte innlegg

Nå er jg veldig førnøyd med meg selv.

Jeg har vokset bena og blekt hårene på armene.

Resultatet:Bena er myke og fine.

Hårene på armene syns nesten ikke.

Er jeg ikke flink!

Det gjorde heller ikke så vondt å vokse.

Men det svir noe utrolig når du bleker hårene.

Det jeg lurer på kan man få kjøpt blekingsmiddel her i oslo?Jeg kjøpte min i tyskland for 2 år siden og den har holdt veldig lenge.Den er snart ferdig så trenger en ny.Og helst en som ikke svir så utrolig mye.

Så har jg et spørsmål til.Jg har sånne poser under øynene.De er veldig mørke.Jeg er liksom helt svart under øynene.Fins det noen kremer som får dem bort eller noe sånt?

Håper på svar! :lol::lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er jg veldig førnøyd med meg selv.

Jeg har vokset bena og blekt hårene på armene.

Resultatet:Bena er myke og fine.

Hårene på armene syns nesten ikke.

Er jeg ikke flink!

Det gjorde heller ikke så vondt å vokse.

Men det svir noe utrolig når du bleker hårene.

Det jeg lurer på kan man få kjøpt blekingsmiddel her i oslo?Jeg kjøpte min i tyskland for 2 år siden og den har holdt veldig lenge.Den er snart ferdig så trenger en ny.Og helst en som ikke svir så utrolig mye.

Så har jg et spørsmål til.Jg har sånne poser under øynene.De er veldig mørke.Jeg er liksom helt svart under øynene.Fins det noen kremer som får dem bort eller noe sånt?

Håper på svar! :lol:  :lol:  :lol:

Tror man skal få kjøpt blekingsmiddel i oslo ja :)

Når jeg har poser under øynene (noe jeg har ofte), bruker jeg et tynt lag med lys dekkstift, klapper litt concealer under øynene og avslutter med en mørk foundation eller litt skimmerpudder. Kanskje en enklere måte, men det er nå min måte 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

YSL Radiant Touch er fin å bruke for å skjule mørke partier under øynene. Bruker den selv og er superfornøyd. Nå på sommeren bruker jeg et tynt lag fondation over ettersom concealeren er litt lys for sommerbrun hus. Har også hørt mye bra om concealeren til Clinique.

Med en god øyengele kan du roe ned huden rundt øynene slik at 'posene' blir mindre. Øyengeleen fra Clarins skal være bra. Har den ikke selv (ennå), men fikk den anbefalt av en venninne.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med en god øyengele kan du roe ned huden rundt øynene slik at 'posene' blir mindre. Øyengeleen fra Clarins skal være bra. Har den ikke selv (ennå), men fikk den anbefalt av en venninne.  

:ler:

Problemet mitt med øyegeleer er at de svir noe innmari.. Vet ikke om alle, men har brukt en del og måtte bare kutte av. Øynene rant og klarte ikke å se noen ting... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke helt sikker på hva jg skal gjøre enda,men prøver nok tipsene deres.Jeg er ikke så godt kjent med sminke så.Men det er vel bare å gå inn på vita eller noe sånt.

Takk for svar.

Håper på at det er noen andre som har noen råd også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Body Shop har en e-vitaminkrem for øyepartiet som er helt glimrende! Jeg er i allefall knallfornøyd! Den inneholder lysreflekterende partikler som minsker inntrykket av sorte ringer, og for en natteravn som meg er den helt uvurderlig når jeg skal tidlig opp om morgenen.

Tipset om concealer støttes også 100%, her og har Body Shop bra produkter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da går jg nok på body shop da. :D

Men er det ingen som vet om blekinsmiddel?

Takk for svar! :)

Jeg vet ikke om vi snakker om det samme, men finnes ikke det i alle butikker nå til dags?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...