AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #21 Del Skrevet 12. oktober 2016 - og, som det blir sagt over. SÅ dypt sitter ikke babyønsket, når november- og desemberbarn er utelukket. Da kan du jo like gjerne ta en pause! Anonymkode: b08fb...836 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #22 Del Skrevet 12. oktober 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, må sjekkes og bruke kondom i minst 6 mnd Anonymkode: b8e85...378 Det stemmer ikke. Det er "bare "8 uker, med mindre han har hatt symptomer på sykdommen. Anonymkode: 36e45...248 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #23 Del Skrevet 12. oktober 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjpønner deg godt, men om han drar må dere vente 6 mnd. da kan like gjerne du bli med. Anonymkode: b8e85...378 det er 8 uker, med mindre han faktisk blir smittet, ikke 6 mnd. Anonymkode: 36e45...248 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #24 Del Skrevet 12. oktober 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: For en merkelig ting å si av deg. Du fikk et svar på spørsmålet ditt. Jeg tror du har godt av å jobbe med temperamentet ditt før du, kanskje, en dag får et barn. Verden handler forresten ikke bare om deg og ditt babyønske. Vær litt mindre selvsentrert. Anonymkode: 4aa3a...575 Du vet ingenting om meg som person, så personkarakteristikkene dine kan du holde for deg selv. Hvor har jeg sagt at verden handler om meg og mitt babyønske? Slutt å bygg stråmenn. TS Anonymkode: 2914f...940 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #25 Del Skrevet 12. oktober 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde utsatt prøvingen. Men hvor gammel er du? Du skriver at du føler at tiden løper fra deg... seks måneder er ikke mye i det store bildet, men det forutsetter jo at du ikke allerede er i slutten av trettiårene. Anonymkode: 9febe...711 jeg er 30, men har et ønske om 3 barn, føler ikke jeg har god tid i det hele tatt. TS Anonymkode: 2914f...940 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #26 Del Skrevet 12. oktober 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva føler mannen din om dette? Virker som du bare tenker på deg selv her Anonymkode: 8c11c...9b8 han konsentrerer seg veldig om familiesituasjonen, så han tenker ikke på så mye annet enn at han må komme seg ned dit. Det har jeg stor forståelse for, det er ikke noe spørsmål om han skal dra. Spørsmålet er om jeg blir med, jeg tror kanskje det er det det ender opp med,. Det er på en måte det som føles mest riktig. TS Anonymkode: 2914f...940 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #27 Del Skrevet 12. oktober 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Virker ikke som om det babyønsket stikker SÅ dypt. Hadde det gjort det, hadde det vel vært ett fett om dere fikk barn i november, desember, mai eller juli? Anonymkode: 07d52...4c8 Jo det er SÅ dypt, det du valgte å ignorere da du uthevet var slutten av setningen " men nå faller jo alt i grus." Nå blir jo selvsagt ikke fødselstid på året noe å tenke på. Det er luksus man kan unne seg når man tror man har haugevis med tid. TS Anonymkode: 2914f...940 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #28 Del Skrevet 12. oktober 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, du høres ikke stresset og aggressiv ut i det hele tatt. Tydeligvis har det skjedd noe som gjør at mannen din vil være hos familien sin. Jeg hadde ikke blitt hjemme, men selvfølgelig blitt med. Kjipt å måtte ta en pause, men sånn er det noen ganger. Du velger selv hva du vil gjøre, men å bite hodet av folk som kommer med innspill er dårlig stil. Anonymkode: b08fb...836 Hvorfor føler du for å uttal deg om det? Du vet faktisk ingenting om meg. Du kjenner meg ikke og har ingen vurderingsgrunnlag for å hevde noe som helst, ei heller er det trådens tema. Du kommer ikke med innspill, men med nedlatende kommentarer. TS Anonymkode: 2914f...940 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 12. oktober 2016 #29 Del Skrevet 12. oktober 2016 Jeg hadde utsatt prøvinga og blitt med mannen, ville heller hatt fokuset på mannen og den vanskelige familiesituasjonen hans for å støtte han. Så heller brukt kondom frem til etter anbefalt retningslinjer for å starte prøvinga igjen. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #30 Del Skrevet 12. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor føler du for å uttal deg om det? Du vet faktisk ingenting om meg. Du kjenner meg ikke og har ingen vurderingsgrunnlag for å hevde noe som helst, ei heller er det trådens tema. Du kommer ikke med innspill, men med nedlatende kommentarer. TS Anonymkode: 2914f...940 Oh my! Herregud, slapp av! Sier jo jeg hadde blitt med, det er mitt innspill. Snakk om å gå rett i forsvarsposisjon, da! Anonymkode: b08fb...836 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Northelia Skrevet 12. oktober 2016 #31 Del Skrevet 12. oktober 2016 Enig med @skruf (egentlig som vanlig, har jeg lagt merke til) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #32 Del Skrevet 12. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Oh my! Herregud, slapp av! Sier jo jeg hadde blitt med, det er mitt innspill. Snakk om å gå rett i forsvarsposisjon, da! Anonymkode: b08fb...836 Rart man går i forsvar når man blir beskyllt for det ene og det andre? Du har ingen forutsetning for å uttale deg om jeg er stresset og aggressiv. Hvorfor føler du for å uttale deg om dette? Føler du deg bedre når du tråkker på fremmede på internett? Dette er jo helt irrelevant for trådens tema. TS Anonymkode: 2914f...940 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #33 Del Skrevet 12. oktober 2016 støtt mannen din og reis! Ta en pause fra prøvingen. 8 uker er ikke noe i det lange løp. Unger blir det uansett tilslutt. Sier at du vil ha 3 unger og at du er 30 år. Sånn er livet det kan ta tid og få barn er ingen menneskerett! 6 mnd er ingenting når det gjelder prøving. Det kan fort ta flere år! Hjelper værtfall ikke og støtte mannen din pga du er redd for zika virus da tar man kort pause. Anonymkode: 96904...9b8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #34 Del Skrevet 12. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rart man går i forsvar når man blir beskyllt for det ene og det andre? Du har ingen forutsetning for å uttale deg om jeg er stresset og aggressiv. Hvorfor føler du for å uttale deg om dette? Føler du deg bedre når du tråkker på fremmede på internett? Dette er jo helt irrelevant for trådens tema. TS Anonymkode: 2914f...940 Noen på KG er sånn dessverre. Virker jo som du har kommet til en god løsning da, med å bli med mannen og utsette prøvngen litt. Skjønner det er kjipt, men noen ganger så skjer "livet" på en måte. Ville sørget for at både du og mannen dynker dere i myggmelk og gjør alt dere kan for å ikke bli stukket. Anonymkode: 36e45...248 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SuperSonic Skrevet 12. oktober 2016 #35 Del Skrevet 12. oktober 2016 I og med at det er normalt å ha zika uten symptomer så forstår jeg ikke at du tar risikoen ved 8 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #36 Del Skrevet 12. oktober 2016 Det er tross alt ingen menneskerett å skulle få barn heller, vet du. Selvfølgelig blir du med mannen i den situasjonen han er i nå! Anonymkode: dd649...0a7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #37 Del Skrevet 12. oktober 2016 Og det kommer fra ei som ikke kan bli gravid. Vær heller glad for de du får, om du får noen. Anonymkode: dd649...0a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SuperSonic Skrevet 12. oktober 2016 #38 Del Skrevet 12. oktober 2016 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og det kommer fra ei som ikke kan bli gravid. Vær heller glad for de du får, om du får noen. Anonymkode: dd649...0a7 Dette var bare unødvendig av deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #39 Del Skrevet 12. oktober 2016 1 time siden, SuperSonic skrev: I og med at det er normalt å ha zika uten symptomer så forstår jeg ikke at du tar risikoen ved 8 uker. Greit å høre på norske anbefalinger, tenker jeg. Når skal man trekke grensen da? 10 uker, 14? et år? Ikke verd å bli hysterisk heller. TS Anonymkode: 2914f...940 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #40 Del Skrevet 12. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er tross alt ingen menneskerett å skulle få barn heller, vet du. Selvfølgelig blir du med mannen i den situasjonen han er i nå! Anonymkode: dd649...0a7 1 time siden, AnonymBruker skrev: Og det kommer fra ei som ikke kan bli gravid. Vær heller glad for de du får, om du får noen. Anonymkode: dd649...0a7 Så ufyselig du er. Herlighet så mye dritt man skulle få i denne tråden da... TS Anonymkode: 2914f...940 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå