Charlene87 Skrevet 16. oktober 2016 #21 Del Skrevet 16. oktober 2016 Jeg hadde en venninne som kritiserte meg veldig mye, og hun baksnakket mye om andre folk også. hun fikk meg til å føle meg dårlig.. En person som får deg til å føle seg dårlig, burde du kutte all kontakt med! de er giftige. De snakker kun slik for det får dem til å føle seg bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #22 Del Skrevet 16. oktober 2016 Utifra det jeg leser så høres det ut som at hun er veldig sjalu? For meg virker det som om hun vil ha deg for seg selv og samtidig er sjalu på ditt utseende/det du har. Men det skal også sies at noen mennesker er bare sånn... Har en tilsvarende venninne. Hun har aldri noe fint å si om meg, kun negative ting. Hun har flytta, så har ikke kontakt med henne mer og glad for det. Ble bestandig så nedfor etter å ha vært på besøk hos henne. Anonymkode: ea6d3...b85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goodbye_kitty Skrevet 16. oktober 2016 #23 Del Skrevet 16. oktober 2016 Kanskje ikke rart at den venninna ikke har andre venner enn deg. Herregud for en dame, ikke normalt å oppføre seg sånn nei. Hadde også en venninne som var litt på samme måten, men hun kritiserte mer indirekte- på en måte som det ikke var så lett å "ta" henne på. Følte meg deppa og misslykket etter hver gang vi hadde vært sammen, men til slutt innså jeg at det er ikke noe galt med meg, men at hun rett og slett oppførte seg bitchy. Og etter en sydentur fra helvete hadde jeg fått nok. Det endte med at jeg fadet henne sånn delvis ut, så nå treffes vi kanskje en gang i året og da går det helt greit. De venninnene hun har nå er litt rare, så kanskje en grunn til at andre oppegående folk ikke orker henne heller. Tror du enten må sette foten ned og si til venninna di at det ikke er greit å snakke til deg på den måten, eller bare fade henne ut. Si at du ikke har tid til å treffe henne osv. Da blir hun sikkert sur og spør hvorfor, og da kan du jo være ærlig å fortelle grunnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå