AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #1 Del Skrevet 11. oktober 2016 Vet ikke hvor jeg vil med dette, men jeg vil få det ut. Naboene er så sinnsykt irriterende! Mannen der er i styret i borettslaget på toppen av det hele. Vi flyttet hit i mars, vi leier en leilighet i blokk. Jeg jobber deltid, så noen dager kan jeg "sove lenge". Naboene derimot har mark fra rundt ni om morgenen og gjør hagearbeid, selvom de ikke har hage. Soping, banking av tepper, ommøblering og inn og ut av inngangsdøra si. Ikke nok med det, snakker kona der så sinnsykt høyt. De sitter aldri i ro. Det er ganske lytt her, så der er flere ganger jeg har våkner kl 8 om morgenen fordi de er morgenfugler begge to. Mannen er pensjonist så dere kan tenke dere at han har mye å styre med. Jeg er også gravid, og jeg er faktisk sliten de få dagene jeg har fri. Prøvde å sove litt nå, men ble brått vekket etter 15 min av rydding i soverommet rett over oss. Fantastisk. Vi skal flytte snart når babyen kommer. For å si det slik. De fester ikke, de pusser ikke opp hver dag og de bråker ikke "sånn". De er bare så utrolig aktive, og jeg hører dem konstant. De vasker og rydder eller steller de 2 kvm de har med steinfliser utenfor døra dem hele tiden. Er det ille å be dem klippe gresset vårt hvis de sliter med å ta det med ro? Jeg er en hissig jente og jeg har demonstrativt smelt igjen vinduet x antall ganger når de har vært aktive utenfor på morgenen. Folk må få lov å leve, men kan man be om litt forståelse? Overdriver jeg ? Anonymkode: da17d...0b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #2 Del Skrevet 11. oktober 2016 Sånn er det dessverre å bo så tett på folk. Det skal være stille fra 23-07, og utenom dette må du pent finne deg i hverdagslig bråk. Jeg har irritert meg grønn selv over lyder som du beskriver, men det er ikke en damn shit du kan gjøre med det. Min redning ble ørepropper. Lykke til med graviditet og flytting! Anonymkode: 33a63...2db 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #3 Del Skrevet 11. oktober 2016 Det der må du finne deg i når du bor i blokk. De har et liv og leve og selv om du er gravid og sliten, er ikke dette deres sak. Du får rett og slett flytte. Folk må få lov til å bevege seg og prate sammen. Det er ikke deres skyld at det er lytt. Anonymkode: a91f4...b4a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #4 Del Skrevet 11. oktober 2016 Flytt til en øde øy, du passer ikke til å bo i blokk og å ha naboer. Anonymkode: 89d4d...601 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123Sol Skrevet 11. oktober 2016 #5 Del Skrevet 11. oktober 2016 Ørepropper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 11. oktober 2016 #6 Del Skrevet 11. oktober 2016 Du kan ikke klage på hverdagslig "bråk", så pass må du tåle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naturbarn1 Skrevet 11. oktober 2016 #7 Del Skrevet 11. oktober 2016 (endret) 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke hvor jeg vil med dette, men jeg vil få det ut. Naboene er så sinnsykt irriterende! Mannen der er i styret i borettslaget på toppen av det hele. Vi flyttet hit i mars, vi leier en leilighet i blokk. Jeg jobber deltid, så noen dager kan jeg "sove lenge". Naboene derimot har mark fra rundt ni om morgenen og gjør hagearbeid, selvom de ikke har hage. Soping, banking av tepper, ommøblering og inn og ut av inngangsdøra si. Ikke nok med det, snakker kona der så sinnsykt høyt. De sitter aldri i ro. Det er ganske lytt her, så der er flere ganger jeg har våkner kl 8 om morgenen fordi de er morgenfugler begge to. Mannen er pensjonist så dere kan tenke dere at han har mye å styre med. Jeg er også gravid, og jeg er faktisk sliten de få dagene jeg har fri. Prøvde å sove litt nå, men ble brått vekket etter 15 min av rydding i soverommet rett over oss. Fantastisk. Vi skal flytte snart når babyen kommer. For å si det slik. De fester ikke, de pusser ikke opp hver dag og de bråker ikke "sånn". De er bare så utrolig aktive, og jeg hører dem konstant. De vasker og rydder eller steller de 2 kvm de har med steinfliser utenfor døra dem hele tiden. Er det ille å be dem klippe gresset vårt hvis de sliter med å ta det med ro? Jeg er en hissig jente og jeg har demonstrativt smelt igjen vinduet x antall ganger når de har vært aktive utenfor på morgenen. Folk må få lov å leve, men kan man be om litt forståelse? Overdriver jeg ? Anonymkode: da17d...0b5 De trenger ikke ta hensyn til deg. Da det i ordensreglement står når det skal være Stille i borettslaget Ingen tar hensyn til deg. Når de er i sin fulle rett til og leve et normalt liv. Vil heller si at skal du ha ro. Selg flytt til et rolig sted i skogen. Lykke til. Endret 11. oktober 2016 av Naturbarn1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SuperSonic Skrevet 11. oktober 2016 #8 Del Skrevet 11. oktober 2016 Du overdriver veldig. Det skal være stille mellom 23-07 og alt utennom dette må du forvente deg. Irriterende ja, men du får fikse deg ørepropper. Slik er det å bo i byen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #9 Del Skrevet 11. oktober 2016 Jeg bor ikke i byen. Vet det er noe "jeg bare må tåle", sa jeg også bare ville få det ut. Vurderer å begynne å klippe gresset rundt 8 på morgenen. Siden man ikke trenger å ta hensyn utenom reglementet så er vel det innafor og noe naboen bare må tåle ikkesant:) Anonymkode: da17d...0b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #10 Del Skrevet 11. oktober 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bor ikke i byen. Vet det er noe "jeg bare må tåle", sa jeg også bare ville få det ut. Vurderer å begynne å klippe gresset rundt 8 på morgenen. Siden man ikke trenger å ta hensyn utenom reglementet så er vel det innafor og noe naboen bare må tåle ikkesant:) Anonymkode: da17d...0b5 Herregud så voksen du er... Anonymkode: a91f4...b4a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #11 Del Skrevet 11. oktober 2016 Btw: Klippe gresset? Trodde du var gravid og sliten jeg og at du trengte mye søvn. Jaja, så feil kan man ta Anonymkode: a91f4...b4a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #12 Del Skrevet 11. oktober 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Btw: Klippe gresset? Trodde du var gravid og sliten jeg og at du trengte mye søvn. Jaja, så feil kan man ta Anonymkode: a91f4...b4a Hehe jo du har rett i det. Mannen min klipper gladelig gresset. (Jeg klarer ikke, vet ikke hvordan og har aldri vært min oppgave) Anonymkode: da17d...0b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #13 Del Skrevet 11. oktober 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud så voksen du er... Anonymkode: a91f4...b4a Ja og jeg er ikke den eneste! Wtf.. Anonymkode: da17d...0b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drama.Queen Skrevet 11. oktober 2016 #14 Del Skrevet 11. oktober 2016 Flytt ut til skogen om vanlige hverdagslyder irriterer deg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #15 Del Skrevet 11. oktober 2016 Herlighet, klokka 8 er da ikke tidlig på morgenen, selvsagt er de fleste våkne og holder på med sitt da. Du kan ikke forvente at alle skal ta hensyn til deg fordi du bare jobber deltid eller fordi du er gravid. 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bor ikke i byen. Vet det er noe "jeg bare må tåle", sa jeg også bare ville få det ut. Vurderer å begynne å klippe gresset rundt 8 på morgenen. Siden man ikke trenger å ta hensyn utenom reglementet så er vel det innafor og noe naboen bare må tåle ikkesant:) Anonymkode: da17d...0b5 Det er du da i din fulle rett til å gjøre (selv om det er temmelig barnslig i og med at du tydeligvis mener at 8 er grytidlig og bør være stilletid) De aller fleste er våkne for lengst kl. 8 på hverdager, og enten på jobb eller på vei til barnehage eller skole med barna. Anonymkode: 90ead...5a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuntzilla Skrevet 11. oktober 2016 #16 Del Skrevet 11. oktober 2016 Velkommen i klubben En tidligere nabo av meg ommøblerte og bygget møbler flere ganger i uka, kranglet høylytt med seg selv, åpnet alle skuffer og skap hundre ganger hver morgen og danset ofte tango med et esel. Hørtes det ut som iallefall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #17 Del Skrevet 11. oktober 2016 Du kan trøste deg med at du vet endel hva som vil funke når du skal kjøpe egen bolig... ikle ha folk over deg fels👍 Anonymkode: 83f15...497 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #18 Del Skrevet 5. november 2016 Hadde en slik hyperaktiv nabo som sov 4 timer om natta og jobbet utenfor i hagen de 20 resterende timene av døgnet. Husker han var ute og høgde ved kl. 5 om morgenen. Men han var sprø som en kjeks da. T.o.m kjerringa hans var overgitt, hun måtte jo praktisk talt komme og hale ham inn om det var middag, eller besøk e.l. Han kunne rett og slett ikke sitte stille. Anonymkode: b1af8...965 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #19 Del Skrevet 6. november 2016 Hos oss er det faktisk motsatt. Vi har en nabo under oss som hamrer i taket hver gang han synes vi bråker. Dette skjer i snitt 2-3 ganger i uken, han har også kommet opp og kjeftet på oss! Nå vil jeg ikke si at vi er så veldig aktive innendørs, spesielt ikke på morgenen. Men det hele er værtfall veldig ubehagelig for oss! Jeg synes han er en j**** pikk! Vi bor jo bare her. Anonymkode: 2ed6c...cfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå