Gjest O.G. Skrevet 13. oktober 2016 #81 Skrevet 13. oktober 2016 6 timer siden, penny_ skrev: Hvem prioriterer Playstation-spille når man er så blakk Flaut. Folk som ikke har økonomisk sans overhodet.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #82 Skrevet 14. oktober 2016 TS her. Idag mottok jeg noen ganske så stygge SMS fra denne daten som tydeligvis var forsmådd. Jeg avsluttet på melding her om dagen, men idag gjorde han seg dum og lot som han ikke hadde forstått det og var lei seg for å si at jeg ikke var hans type? Videre sa han at jeg kunne prøve å kjøpe et annet mannfolk (jeg måtte jo betale middagene) og var direkte ufyselig. Jeg svarte at han skulle jo ikke føle at jeg hadde betalt med han og kunne gjerne overføre penger til min konto. Da svarte han "drøm" Han sa det måtte være flaut å være så voksen og ikke ha kontroll (fordi jeg virket så dumsnill) og jeg måtte lære bedre å lese folk. Jeg svarte: "Det sier du som har sittet inne 4 ganger" Jeg svarte også "Nei, jeg får vel ikke ett øre av deg, kan ikke forvente det av Narkiser!" Deretter blokkerte jeg han. Har noen opplevd lignende? At dere har avvist noen og plutselig later personen som om han eller henne avviser deg? Anonymkode: 9ef5a...918 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #83 Skrevet 14. oktober 2016 Ja, har opplevd det. Stoltheten er såret og de skal ha deg til å ha dårlig samvittighet og si unnskyld, sånn at de kan si at du er DOM (ja, skrev dom med vilje) og liksom være den vinnende part. Ikke rart han er singel! For en taper! Får jeg spørre om hvor i landet han bor? Høres ut som en jeg kjenner Anonymkode: 6f8b5...3d5
Gjest Mysticgirl Skrevet 14. oktober 2016 #84 Skrevet 14. oktober 2016 Jeg lånte en date 6 tusen kroner engang. Det var de husleiepengene for hybelen min. Fikk ikke de tilbake! Og som om ikke det var nok lånte jeg en tidligere ex 80 tusen kroner som jeg tok opp i lån og dem har jeg nå nettopp innfridd . Nå er det slutt på å være dumsnill. Dum og blond får jeg nesten si Har betalt inn til snille folk som trenger hjelp og er blakke eller trenger hjelp til kreftbehandling og sånne ting, men det er lov. IKKE gi han kontonr ditt til hans playstationkonto, da vil du straks bli tom for gryn! Hilsen ei som har lært den harde veien
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #85 Skrevet 14. oktober 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, har opplevd det. Stoltheten er såret og de skal ha deg til å ha dårlig samvittighet og si unnskyld, sånn at de kan si at du er DOM (ja, skrev dom med vilje) og liksom være den vinnende part. Ikke rart han er singel! For en taper! Får jeg spørre om hvor i landet han bor? Høres ut som en jeg kjenner Anonymkode: 6f8b5...3d5 Hei! Han bor i Telemark. TS. Anonymkode: 9ef5a...918
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #86 Skrevet 14. oktober 2016 12 minutter siden, Mysticgirl skrev: Jeg lånte en date 6 tusen kroner engang. Det var de husleiepengene for hybelen min. Fikk ikke de tilbake! Og som om ikke det var nok lånte jeg en tidligere ex 80 tusen kroner som jeg tok opp i lån og dem har jeg nå nettopp innfridd . Nå er det slutt på å være dumsnill. Dum og blond får jeg nesten si Har betalt inn til snille folk som trenger hjelp og er blakke eller trenger hjelp til kreftbehandling og sånne ting, men det er lov. IKKE gi han kontonr ditt til hans playstationkonto, da vil du straks bli tom for gryn! Hilsen ei som har lært den harde veien Uff, det er helt utrolig hvor frekke folk man være! Kan jeg spørre hva slags type gutter dette var? Håper du finner en mann som er like snill som deg og fortjener deg! For min egen del kommer jeg fremover til å bli gnien på pengene overfor dater, vil ikke oppleve dette igjen. TS. Anonymkode: 9ef5a...918 1
Gjest O.G. Skrevet 15. oktober 2016 #87 Skrevet 15. oktober 2016 11 timer siden, Mysticgirl skrev: Jeg lånte en date 6 tusen kroner engang. Det var de husleiepengene for hybelen min. Fikk ikke de tilbake! Og som om ikke det var nok lånte jeg en tidligere ex 80 tusen kroner som jeg tok opp i lån og dem har jeg nå nettopp innfridd . Nå er det slutt på å være dumsnill. Dum og blond får jeg nesten si Har betalt inn til snille folk som trenger hjelp og er blakke eller trenger hjelp til kreftbehandling og sånne ting, men det er lov. IKKE gi han kontonr ditt til hans playstationkonto, da vil du straks bli tom for gryn! Hilsen ei som har lært den harde veien Hallo, du må ta litt ansvar selv her da, for man låner ikke ut husleiepengene til noen som helst, og hvertfall ikke noen som bare har status som date.
Gjest Mysticgirl Skrevet 15. oktober 2016 #88 Skrevet 15. oktober 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Uff, det er helt utrolig hvor frekke folk man være! Kan jeg spørre hva slags type gutter dette var? Håper du finner en mann som er like snill som deg og fortjener deg! For min egen del kommer jeg fremover til å bli gnien på pengene overfor dater, vil ikke oppleve dette igjen. TS. Anonymkode: 9ef5a...918 Jeg var ung og dum og dette var typisk badboy gutt han første. Han andre var også litt sånn badboy fyr. Har prøvd de et par ganger og nå er det slutt. Skjønner ikke hva jeg så i dem. 27 minutter siden, O.G. skrev: Hallo, du må ta litt ansvar selv her da, for man låner ikke ut husleiepengene til noen som helst, og hvertfall ikke noen som bare har status som date. Ja, du har helt rett. Er nok min skyld , men ung og dum og tenkte ikke langt da. Nå har jeg lært
Gjest O.G. Skrevet 15. oktober 2016 #89 Skrevet 15. oktober 2016 2 timer siden, Mysticgirl skrev: Jeg var ung og dum og dette var typisk badboy gutt han første. Han andre var også litt sånn badboy fyr. Har prøvd de et par ganger og nå er det slutt. Skjønner ikke hva jeg så i dem. Ja, du har helt rett. Er nok min skyld , men ung og dum og tenkte ikke langt da. Nå har jeg lært Bra.
Gjest O.G. Skrevet 15. oktober 2016 #90 Skrevet 15. oktober 2016 Tror det er veldig viktig at vi får "banket" inn i yngre medsøster at når menn ber dem om penger så bør de be ham om å ryke og reise.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå