Sykkelkopp Skrevet 10. oktober 2016 #21 Skrevet 10. oktober 2016 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært på date med en fyr to ganger og idag ringte han og spurte om han kunne låne 1500 kr?! Til en ubetalt regning. Jeg syntes dette var toppen av frekkhet! Er jeg sær hvis jeg ser på dette som grunn til å ikke møte han mer? Anonymkode: 9ef5a...918 Du er sær om du ser grunn til å møte ham mer
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #22 Skrevet 10. oktober 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: man gir ikke til en psykopat jeg ga til eksen min og han var psykopat dump! Anonymkode: 7f6f5...e0c psykopat nettop , hvilken diagnose har jeg da? Anonymkode: 1093d...aab
TinaChristina Skrevet 10. oktober 2016 #23 Skrevet 10. oktober 2016 Dette tyder på at han ikke har kontroll på egen økonomi. I tillegg er han frekkere enn flatlusa. Han vil nok spørre om penger igjen dersom du låner han. Og de kan du se laaangt etter 6
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #24 Skrevet 10. oktober 2016 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært på date med en fyr to ganger og idag ringte han og spurte om han kunne låne 1500 kr?! Til en ubetalt regning. Jeg syntes dette var toppen av frekkhet! Er jeg sær hvis jeg ser på dette som grunn til å ikke møte han mer? Anonymkode: 9ef5a...918 Det var vel kanskje flere ting som ikke hang på grep. Ikke meng deg med sånne folk!! Anonymkode: 8e8f8...28e
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #25 Skrevet 10. oktober 2016 Da jeg startet å date min eks så "glemte" han ofte lommeboken på jobb, og jeg betale. Noe fikk jeg igjen, men det var minimalt. Og når jeg skulle besøke ham og spurte om jeg skulle ta med noe, så hadde han ikke "hatt tid" til å handle, og sendte meg en lang handleliste. Av og til betale han tilbake, men det gikk som regel i glemmeboka. Jeg hadde OK økonomi, hans var heller kaotisk. Men kjærlighet gjør blind. Men da han måtte låne penger til mat en uke før lønn, men ikke tilbakebetale, heller kjøpte seg ny mobil, da klikket jeg, og så at hans respekt for meg ikke var der. Den dagen jeg må låne penger så er tilbakebetaling øverst på listen, om jeg så må leve på knekkebrød en uke. Nå har han ei uten jobb, så det der kan bli spennende Anonymkode: bbca9...97e 6
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #26 Skrevet 10. oktober 2016 Sukker-date eller? Anonymkode: e703e...edf 1
Vinky Skrevet 10. oktober 2016 #27 Skrevet 10. oktober 2016 Haha hva?! IKKE lån han penger. Når han spør om 1500kr allerede nå etter kun to møter, kan man jo bare tenke seg hva han er i stand til å be om senere 😱 4
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #28 Skrevet 10. oktober 2016 Hæ!? Finnes det sånne mennesker 😬 drøyt, mann Anonymkode: 4b5de...3c5 2
Tibbie Skrevet 10. oktober 2016 #29 Skrevet 10. oktober 2016 Omg Han solgte seg nok ikke inn hos deg. Siden det haster sånn at han måtte spørre deg, regner jeg med at den regninga opprinnelig var sånn 200 kr Jeg kan skjønne hans desperasjon, men jeg hadde tatt støyten ved å ikke betale den for å bevare selvrespekten. Du har nok involvert deg med en mann med økonomisk krøll, ja. 1 time siden, Nuttery skrev: Så nettopp denne tråden og tenkte "Herregud, for en gjøk."... Så får jeg melding av min egen date som spør om å låne 100kr frem til fredag :-) Uff x) 100 kroner helt til fredag? Da er man virkelig blakk! Jeg hadde ikke mista interessen fordi han spurte om å låne 100 kr, men fordi han er i en så desperat situasjon at han må be om å låne 100 kr av daten en hel halv uke :O Haha
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #30 Skrevet 10. oktober 2016 Hva slags regning Anonymkode: 4f377...6b9 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #31 Skrevet 10. oktober 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva slags regning Anonymkode: 4f377...6b9 Inkasso. Ts. Anonymkode: 9ef5a...918 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #33 Skrevet 10. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Inkasso. Ts. Anonymkode: 9ef5a...918 Du skal være meget takknemlig for at du på et så tidlig tidspunkt fikk vite dette om han, slik at du ikke allerede var bundet til ham når han slapp katten ut av sekken. Du bryter vel kontakten med ham, håper jeg. Anonymkode: eb839...a81 7
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #34 Skrevet 10. oktober 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: psykopat nettop , hvilken diagnose har jeg da? Anonymkode: 1093d...aab Vet ikke. Forkjølelse? Anonymkode: eb839...a81 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #35 Skrevet 10. oktober 2016 1 time siden, Neket skrev: Spanderte han på datene? 😇 Jeg betalte på begge datene gitt. Han spurte i tillegg om jeg kunne registrere mitt kontonr på hans PlayStation og om penger til røyk! Anonymkode: 9ef5a...918 6
Nuttery Skrevet 11. oktober 2016 #36 Skrevet 11. oktober 2016 6 timer siden, Tibbie skrev: Omg Han solgte seg nok ikke inn hos deg. Siden det haster sånn at han måtte spørre deg, regner jeg med at den regninga opprinnelig var sånn 200 kr Jeg kan skjønne hans desperasjon, men jeg hadde tatt støyten ved å ikke betale den for å bevare selvrespekten. Du har nok involvert deg med en mann med økonomisk krøll, ja. Uff x) 100 kroner helt til fredag? Da er man virkelig blakk! Jeg hadde ikke mista interessen fordi han spurte om å låne 100 kr, men fordi han er i en så desperat situasjon at han må be om å låne 100 kr av daten en hel halv uke :O Haha Ikke sant. Var mer derfor. Er ikke første gangen han er i den situasjonen heller, men første gang han spurte meg om det
draug 75 Skrevet 11. oktober 2016 #37 Skrevet 11. oktober 2016 Jeg klikka inn på tråden under tanken er det mulig?!?!?!? Og det er det. Nei, det der med å låne småbeløp hos kreti og pleti det er ikke tegn på en man skal ha så mye å gjøre med.
Xcase33 Skrevet 11. oktober 2016 #38 Skrevet 11. oktober 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært på date med en fyr to ganger og idag ringte han og spurte om han kunne låne 1500 kr?! Til en ubetalt regning. Jeg syntes dette var toppen av frekkhet! Er jeg sær hvis jeg ser på dette som grunn til å ikke møte han mer? Anonymkode: 9ef5a...918 Hva slags mannfolk er det du takker ja til å gå på date med egentlig ? Jeg som aldri i livet hadde gjort noe slikt finner det umulig nok som det er å finne noen kvinnfolk som vil gå på date Hvis det sier litt hvor standarden ligger ellers.
Vinky Skrevet 11. oktober 2016 #39 Skrevet 11. oktober 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg betalte på begge datene gitt. Han spurte i tillegg om jeg kunne registrere mitt kontonr på hans PlayStation og om penger til røyk! Anonymkode: 9ef5a...918 Tuller du nå?! Du må ikke finne på å "låne" han penger. Gjør du det, kan du se langt etter de pengene! Maken til type. 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #40 Skrevet 11. oktober 2016 Hei! Har avsluttet det med denne daten, så skal selvfølgelig ikke møte han videre. Han tok det ikke så bra fordi han poster diverse bilder med quotes på Facebook som virker siktet mot meg. Hvis han tar kontakt igjen og er spydig, da kommer han til å få høre det! Han har tydeligvis ikke selvinnsikt. TS. Anonymkode: 9ef5a...918 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå