Gå til innhold

Menn er kvinner overlegne på alle områder

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Før var det mye lettere, da aksepterte man at det var to forskjellige kjønn og kjørte en politikk og samfunnsmoral tilpasset de ulike kjønn.

Idag skal alt være så likt hele tiden, selv om vi er ulike som natt og dag, ikke rart det blir mye tullball.

Nei la hver kjønn holde seg til det den kan best uten innblanding av myndigheten, med kvoteringer, likestillingskampanjer og annet tøys.

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du uttype det litt nærmere, Nullet?

Er litt tungnem, jeg vet du, ung og dum, så jeg forstår ikke alltid hva store og vise menn prøver å fortelle meg. Du må nok prøve igjen.

Kid-a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Nullet - jeg vil forgudes!

- Jeg vil ha en spennende jobb med høy lønn og korte arbeidsdager.

- Så vil jeg komme hjem til en mann som forguder meg, og som er "gentlemann" som man bare ser på film.

Er det for mye å forlange dersom menn er bedre enn kvinner? Dere burde vel kunne gi oss såpass? Vi er jo lyset i livet deres, er vi ikke? Eller er det bare underlivet deres det gjelder for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får i allefall bekrefta påstandene, som jeg har skrivi, over her

Nullet?? Jeg ber deg nok en gang om å utdype dette, for jeg forstår ikke helt hva du mener. Jeg tar ikke poenget ditt, kan du presisere litt nærmere... hva gjorde at du fikk du bekrefta påstandene dine? Jeg er som du vet fortsatt ung og dum, jeg må ha det inn med pipette. Kom igjen!!

Hva ler du av? Har du gått tom for spydigheter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

sissan, jeg synes du skal begynne å lære om kjønnsforskjeller i bøker osv.. menn er vesener som ønsker fred og ro når de kommer hjem sliten fra jobb, og ønsker oppvarting fra deg som kvinne!

De ser på seg selv som familiens høvding skjønner du...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

sissan, jeg synes du skal begynne å lære om kjønnsforskjeller i bøker osv.. menn er vesener som ønsker fred og ro når de kommer hjem sliten fra jobb, og ønsker oppvarting fra deg som kvinne!

De ser på seg selv som familiens høvding skjønner du...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er sånn damer er... må ha bekrefteler, bekreftelser og bekreftelser.... skjønner godt at gutter blir lei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger blir jeg flau over å være mann.

Men heldigvis er ikke alle menn, menn.

Noen er jo også gutter.

Ikke sant gutter?

Bla. dere som startet opp denne tråden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de fleste skjønner det vettu Morlock, men Pinicchio synes det er flaut å være mann stakkars...

Herregud at det går an... jaja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg tror varmen har gått til hodet på samtlige her. Alle disse "mannen er overlegen" diskusjonene er barnslige. På den annen side er det jo fint og se at dere ikke trenger meg for å lire av dere usakligheter.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener Milla, det er alltid gøy å se litt humoristisk på kvinners særegenheter.

Ikke min skyld at dere vil krangle om alt mulig.

Waco

Det forklarer jo hvorfor dere ikke blir tatt særlig seriøst ute i samfunnslivet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

He He, kan ikke akkurat se for meg waco i diplomatiske kretser. Men påstanden om at menn er overlegne er så latterlig at den ikke burdes vies oppmerksomhet i det hele tatt.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på hva som ligger bak.... den ubehagelige motvilje mot å diskutere eget kjønn.....?

La meg forklare kjære lille milla. Dersom dere sier at kvinnen er mannen overlegen så bare smiler jeg for meg selv, vel vitende om at jeg har drøsstalls av motsatte bevis....

Men det er annerledes med dere... dere tar dere nær... blir litt småsure og fornærma... "det ække sånn!" utbroderer dere...og vi gutta ler... vi morer og koser oss av denne kvinnen, så fornærma og vanskelig... forsøker svakt.. jammmen det eeer ikke såååånn...

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg tror varmen har gått til hodet på samtlige her. Alle disse "mannen er overlegen" diskusjonene er barnslige. På den annen side er det jo fint og se at dere ikke trenger meg for å lire av dere usakligheter.  

Milla

Men hva om vi hadde sett "kvinnen er overlegen" diskusjoner, her på KG? Jeg tror det hadde blitt mange "m...m, helt enig" innlegg da. Det er liksom helt greit det, at kvinner har lov til å føle seg overlegne det annet kjønn.

Vi leser jo ofte om overlegenhetsfølelsen til kvinner i media. Det har liksom blitt en "sannhet" at kvinner er "bedre" enn menn. Og kommer vi gutta og vil skryte litt av oss selv, da får vi bare kjeft. Vi får ikke bare kjeft, men vi får beskjed om at vi er "barnslige", "umodne", "håpløse" osv.

Du skjønner sikkert hva jeg mener!

Nullet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva som ligger bak.... den ubehagelige motvilje mot å diskutere eget kjønn.....?

Hadde vel vært ok å debattere kjønnsproblemtatikk, dersom det hadde vært snev av seriøsitet og hold i "argumentene" som blir brukt. Skal vi synke til barnehagestadiet med "pappan min er sterkere enn pappan din"-mentalitet, (noe som for så vidt er i orden), blir det kanskje litt søkt å snakke om seriøsitet. Eller?

Hva med å holde debattene på et litt høyere nivå enn som så? La oss argumentere imot hverandres utsagn, fremfor å slenge vilkårlige påstander rundt oss i hytt og pine. Det blir det gode diskusjoner av!

Du skjønner sikkert hva jeg mener!

Hvis man hadde kommet med eksempler og i tillegg hadde uttypet sine til tider ingrodde og svært ubegrunnede påstander, hadde det vært enklere for oss andre å forstå... det krever ikke så mye å gi oss en link?

Kid-a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvis man hadde kommet med eksempler og i tillegg hadde uttypet sine til tider ingrodde og svært ubegrunnede påstander, hadde det vært enklere for oss andre å forstå... det krever ikke så mye å gi oss en link?

Kid-a

Trenger ingen link! Det holder med å lese i tråden her!! Jeg trenger ikke bekrefte noen verdens ting, det gjør dere jo selv.

Ser dere ikke det? :kgsmil:

Nullet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...