berry_c Skrevet 10. oktober 2016 #21 Del Skrevet 10. oktober 2016 Eller så kan du gjøre som på filmer da, kjøre til huset når det er blitt mørkt, og sitte i bilen til du ser at hun går kan bli en laang kveld;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bestevennen Skrevet 10. oktober 2016 Forfatter #22 Del Skrevet 10. oktober 2016 1 minutt siden, berry_c skrev: Eller så kan du gjøre som på filmer da, kjøre til huset når det er blitt mørkt, og sitte i bilen til du ser at hun går kan bli en laang kveld;) Haha... jeg vil ikke at det skal bli sånn at det er JEG som er den creepy her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #23 Del Skrevet 10. oktober 2016 Det naturlige er vel å kontakte ham på jobb... Anonymkode: 1a9e6...e80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #24 Del Skrevet 10. oktober 2016 Herrefred. Høres ut som et script fra en film. Dette får meg til å undre om hvor fornuftsmennesket ble av her på jorda. Mannen virker ikke helt god selv. Ring ham! Be han ta en biltur langt ut på vidda, sammen med henne, og så forlate henne der Mitt spørsmål til publikum her er; enn om det var kvinnen som var offeret her, hvordan hadde dere reagert da? Anonymkode: 48547...990 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #25 Del Skrevet 10. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Mitt spørsmål til publikum her er; enn om det var kvinnen som var offeret her, hvordan hadde dere reagert da? Anonymkode: 48547...990 På samme måte. Folk velger å være i forhold, enten de er menn eller kvinner. Anonymkode: 1a9e6...e80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bestevennen Skrevet 10. oktober 2016 Forfatter #26 Del Skrevet 10. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Herrefred. Høres ut som et script fra en film. Anonymkode: 48547...990 Du har så rett! Hadde jeg visst at dette forholdet skulle ende slik hadde jeg ikke vært så positiv i starten og oppmuntra ham til å gi alt selv om det var et avstandsforhold. Men man lærer mens man lever, og forhåpentligvis gjør han det samme når han en gang tar til fornuften og kommer seg ut av fengselet. Forhåpentligvis FØR det kommer barn inn i bildet... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bestevennen Skrevet 10. oktober 2016 Forfatter #27 Del Skrevet 10. oktober 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det naturlige er vel å kontakte ham på jobb... Anonymkode: 1a9e6...e80 Det virker sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HøyMørkog40 Skrevet 10. oktober 2016 #28 Del Skrevet 10. oktober 2016 Tror nok du kansje bør prøve å få tak i han mens han er på jobb for eksempel...Eller selv om det er noen timer å kjøre at du faktisk gjør det(siden det er bestekompisen din,og hva gjør man vel ikke for en venn..)...Treffe han personlig mens han er på jobb(og du er sikker på at dama hans også er på sin jobb også)....Så får du pratet med han på en ordentlig måte...........FYSSJ.....For ei dame han kompisen din har fått.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #29 Del Skrevet 10. oktober 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herrefred. Høres ut som et script fra en film. Dette får meg til å undre om hvor fornuftsmennesket ble av her på jorda. Mannen virker ikke helt god selv. Ring ham! Be han ta en biltur langt ut på vidda, sammen med henne, og så forlate henne derMitt spørsmål til publikum her er; enn om det var kvinnen som var offeret her, hvordan hadde dere reagert da? Anonymkode: 48547...990 Anonymkode: 0567a...c2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bestevennen Skrevet 10. oktober 2016 Forfatter #30 Del Skrevet 10. oktober 2016 22 minutter siden, HøyMørkog40 skrev: Tror nok du kansje bør prøve å få tak i han mens han er på jobb for eksempel...Eller selv om det er noen timer å kjøre at du faktisk gjør det(siden det er bestekompisen din,og hva gjør man vel ikke for en venn..)...Treffe han personlig mens han er på jobb(og du er sikker på at dama hans også er på sin jobb også)....Så får du pratet med han på en ordentlig måte...........FYSSJ.....For ei dame han kompisen din har fått.... Han har flyttet til et lite bygdesamfunn der jeg tipper at det er ganske gjennomsiktig. Det burde nok være mulig å treffe ham uten at hun får snusen i det, men igjen: Han har nok lovt henne at han aldri mer skal ha kontakt med meg, og da vil han nok bare bli stressa hvis jeg plutselig dukker opp. Da tenker jeg at det er bedre at jeg skriver på jobbmailen hans eller noe, og forteller at jeg fortsatt er her for ham. Da får det heller bli opp til ham å kontakte meg tilbake når og hvis han har mulighet og lyst en gang alt styret er over. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bestevennen Skrevet 10. oktober 2016 Forfatter #31 Del Skrevet 10. oktober 2016 Takk til alle dere som har kommet med tilbakemeldinger og innspill. Vi har utrolig mange felles venner, men resten av kompisgjengen har nok bare gitt ham opp og rister oppgitt på hodet. Jeg er vel den eneste som fortsatt ønsker å støtte ham - kanskje ikke så rart siden jeg sto ham nærmest - så de andre har sikkert blitt lei av å høre på masinga mi. Derfor var det greit å ha noen "ukjente" å diskutere litt med. Lover å fortelle hvordan det hele gikk når det er overstått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå