silja Skrevet 20. november 2004 #1 Del Skrevet 20. november 2004 hvilken peelingg vil dere anbefale? har brukt daily microfoliant og vært veldig fornøyd, men har ikke mulighet tilå kjøpe meg en slik nå dessverre.. derfor - noen andre bra å anbefale til en grei pris? (helst en som en kjenenr "tar" litt, og ikke for kremete liksom...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 20. november 2004 #2 Del Skrevet 20. november 2004 Jeg tror du får tak i Skin Prep Scrub til under 200 kroner på Strawberrynet. Ellers er Estee Lauders So Polished min favoritt på peelingfronten; den tar skikkelig, og huden blir silkemyk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. november 2004 #3 Del Skrevet 21. november 2004 Jeg likte ikke daily microfoliant så veldig godt. Følte ikke den gjorde noe særlig egentlig. Liker en fra Clinique veldig godt, men St. Ives er antagelig favoritten. Kjempebillig, og bra. Ikke for sensitiv hud kanskje. (Finnes i mange forskjellige typer, velg den som er minst grovkornet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silja Skrevet 21. november 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 21. november 2004 St. Ives er antagelig favoritten. Kjempebillig' date=' og bra. Ikke for sensitiv hud kanskje. (Finnes i mange forskjellige typer, velg den som er minst grovkornet)[/quote'] hvor får jeg tak i denne da? pris? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 21. november 2004 #5 Del Skrevet 21. november 2004 jogurt med sukker, malte mandler eller kli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 21. november 2004 #6 Del Skrevet 21. november 2004 Du får den hos Vita (tror jeg), og jeg mener å ha sett den hos H&M. Prisen er sånn ca femtilappen for en diger tube. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 22. november 2004 #7 Del Skrevet 22. november 2004 Ansiktsrens og en myk ansiktsbørste er også et godt og billig alternativ. Da kan du ta så hardt/løst du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå