Gå til innhold

Er tydeligvis ikke fin nok for vennene mine lenger!

Anciol

Anbefalte innlegg

Prøver å tenke på denne fest og moroen på byen hvor du ikke har vært med. De har deres oljemenn til felles. Kan det være at de og deres menn har hatt en middag sammen hos seg samlet og at jentene etterpå har dratt på byen sammen eller noe? Og at det er grunnen til at du ikke har vært med?

Anonymkode: 53b2f...765

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For da betyr det ikke at de ikke ville ha deg med, men at mennene var der sammen fordi de jobber sammen, og dermed også konene sammen :) 

Anonymkode: 53b2f...765

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis deres vennskap forandret seg når venninnene dikk mann og barn, er vel ikke det så rart.

Anonymkode: 300ba...835

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis deres vennskap forandret seg når venninnene dikk mann og barn, er vel ikke det så rart.

TS har jo også mann og barn.

Anonymkode: 2edfb...d08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS har jo også mann og barn.

Anonymkode: 2edfb...d08

Ja, ser jeg lot litt for mye være underforstått der :)

Jeg tenker at når man får mann og barn, får man mindre tid til venninner enn før. Man får også nye venner via partner, barnehage og skole, og mye mer å gjøre. Kommer i en ny livsfase, vokser kanskje i ulik retning.

Da kan det nok hende at de vennene man har minst til felles med prioriteres ned. Er man ung og fri, er det lett å rekke over alle, også å henge med folk man kanskje ikke lenger egentlig er på bølgelengde med. Man har tid til alle. 

En del med asperger kan være vanskeligere å omgås, kanskje litt fjernere, så det kan også være en grunn til at ts dessverre kom litt lavere på prioriteringslista, som hun nå tydeligvis gjør. Men det kan handle om alle former for personlig match....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men de sammenkomstene har vært mannefrie , hvor bare vi har kost oss med mat og god drikke ! Og leligheten vår er mindre og vi leier , 'mens venninnene mine bor i eget hus!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...