Thyra Skrevet 2. desember 2016 #141 Skrevet 2. desember 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: ja, din teori virker sannsynlig. Det må være noe med den telefonen. Lurer fortsatt hva hun mente når hun sa " det har skjedd noe forferderlig" når hun banket på hos Erik. Anonymkode: 7705f...310 At hun hadde funnet ut hvem som drepte Karine? 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #142 Skrevet 2. desember 2016 1 time siden, Thyra skrev: Det burde gå an å diskutere det som HAR SKJEDD og hva man TROR KOMMER TIL Å SKJE i en serie uten å avsløre det som SKAL SKJE. Vanskelig å scrolle forbi innlegg med spoilere i. Når man ser det er spoiler er det jo for sent... Sumo har jo sendt 7 episoder, og de ligger ute. At episodene på nettet ligger foran de som sendes på TV er helt vanlig i dagens serieverden, og det burde alle være kjent med. Jeg skal være enig i at man i en serietråd ikke bør diskutere episoder frem i tid som er sendt i utlandet, men dette er jo en norsk serie, som ligger ute for alle å streame. Anonymkode: d9948...7f2 3
PhilosopherSe7en Skrevet 2. desember 2016 #143 Skrevet 2. desember 2016 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sumo har jo sendt 7 episoder, og de ligger ute. At episodene på nettet ligger foran de som sendes på TV er helt vanlig i dagens serieverden, og det burde alle være kjent med. Jeg skal være enig i at man i en serietråd ikke bør diskutere episoder frem i tid som er sendt i utlandet, men dette er jo en norsk serie, som ligger ute for alle å streame. Anonymkode: d9948...7f2 Ikke alle som ønsker å betale ekstra for det vet du, og det er jo ikke vanskelig å legge inn ting i spoiler heller. 5
Frida Skrevet 2. desember 2016 #144 Skrevet 2. desember 2016 Spoiler Det er bare å trykke på øyet i verktøylinjen over her, så vips har du en skjult spoiler! Har ikke sumo og vil helst ikke lese her hva som skjer i neste episode 3
loffen Skrevet 2. desember 2016 #145 Skrevet 2. desember 2016 Ikke alle som har Sumo!! TS har skrevet flere ganger tidligere i tråden at det ikke skal spoiles her! Pleier dere å fortelle folk slutten på filmer og bøker også?? Bare fordi du selv velger å streame og ligge en uke foran skjema, så er det ræva gjort å ødelegge spenningen for alle andre @kindagirl 9
fresia Skrevet 2. desember 2016 #146 Skrevet 2. desember 2016 jeg ser det på Sumo selv, men synes det er irriterende at folk skriver hva som har skjedd i episode 7 når de veit godt at den ikke kommer på tv før i neste uke. hva er vitsen? greit nok at man vil diskutere det som har skjedd, men da går det an å legge inn spoilertag eller hva det heter. veldig irriterende for de som følger med på tv og ikke vil vite hva som skjer - før det skjer. ødelegger jo spenningen i serien! 4
Lady T Skrevet 2. desember 2016 #147 Skrevet 2. desember 2016 Kan det være Eva? At William så det, men Eva trodde ingen så det? Og at William tok på deg skylden først, men innrømmet ovenfor Eva at han hadde sett det var henne..? Jeg tror Eva er manipulerende og styrer både William, Lars og sikkert flere. Jeg tror hun elsker oppmerksomhet og det å være et offer. Jeg tror hun spiller et sykt spill. Eller? 😅 2
Lady T Skrevet 2. desember 2016 #148 Skrevet 2. desember 2016 (endret) Spoiler Og at Eva overrumplet Helene utenfor huset til Lars, så hun mistet mobilen.. kjørte henne til klippene og dyttet henne? Episode 7 👆🏻 Endret 2. desember 2016 av Lady T
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #149 Skrevet 2. desember 2016 Jeg har en syk teori: Spoiler Jeg tror Lars er sønnen til William og Mai Britt, og ble adoptert av Eva og William. Så hadde Lars og Eva et forhold og Karine oppdaget det, og ringte til politiet og sa at det var incest. Så løp Lars etter Karine for å stoppe henne fra å fortelle til noen og ved et uhell så dreper han henne. William ser det og derfor skylder han på Aksel nå, for å forsvare Lars. Så Lars og Eva hadde sex eller noe nå, og Helene oppdager dem, og får vite sannheten. Og så tar hun selvmord... Anonymkode: 81002...7c8
Gjest thejohan Skrevet 2. desember 2016 #150 Skrevet 2. desember 2016 Jeg blir mer og mer sikker på at det virkelig ER Lars som har gjort det..
Gjest thejohan Skrevet 2. desember 2016 #151 Skrevet 2. desember 2016 Men jævla bra plott da, mtp at omtrent alle kunne ha gjort dette!
marsvin Skrevet 2. desember 2016 #152 Skrevet 2. desember 2016 16 timer siden, kindagirl skrev: Tenk om det er Inger xD hahhah jaa DET hadde vært overaskelse supreme.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #153 Skrevet 2. desember 2016 6 timer siden, loffen skrev: Ikke alle som har Sumo!! TS har skrevet flere ganger tidligere i tråden at det ikke skal spoiles her! Pleier dere å fortelle folk slutten på filmer og bøker også?? Bare fordi du selv velger å streame og ligge en uke foran skjema, så er det ræva gjort å ødelegge spenningen for alle andre @kindagirl du søker jo tydeligvis etter svar da? Anonymkode: 7705f...310
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #154 Skrevet 2. desember 2016 Moren til Helene var jo ikke i begravelsen.....de var jo skilt, men har ikke hørt noe om at hun ikke levde så da ville det jo være naturlig at hun var der. -Såååå hvem er egentlig moren hennes? Vil jo være for sykt hvis det er Eva, men man vet jo aldri. Anonymkode: f3121...7b5 2
loffen Skrevet 2. desember 2016 #155 Skrevet 2. desember 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: du søker jo tydeligvis etter svar da? Anonymkode: 7705f...310 Eh .. nei!?
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #156 Skrevet 2. desember 2016 1 minutt siden, loffen skrev: Eh .. nei!? som sagt tideligere her så er det en risk å søke opp serier på forum når du vet at folk kan ha sett en episode før deg. Det er logisk. Det er bare å unngå det. Jeg tror heller ikke denne tråden kommer til å slutte å diskutere siste episode. Anonymkode: 7705f...310 2
Ragnarok96 Skrevet 3. desember 2016 #157 Skrevet 3. desember 2016 Det må jo være Lars, alle brikkene faller på plass nå.. det her den den sykeste norske serien som noen gang er laget! Jeg elsker avansert krim hvor du virkelig må vri hjernen din for svar, og så mange twister og nye sannheter! Guuud jeg gleder meg til siste episode!! 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #158 Skrevet 3. desember 2016 Hadde vært en syk twist hvis det var ordføreren Anonymkode: 0914c...0bf 1
loffen Skrevet 3. desember 2016 #159 Skrevet 3. desember 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: som sagt tideligere her så er det en risk å søke opp serier på forum når du vet at folk kan ha sett en episode før deg. Det er logisk. Det er bare å unngå det. Jeg tror heller ikke denne tråden kommer til å slutte å diskutere siste episode. Anonymkode: 7705f...310 Les reglene for dette forumet da! 2
Gjest Caroline91 Skrevet 3. desember 2016 #160 Skrevet 3. desember 2016 Jeg har trodd Lars helt fra første sesong, men... Jeg føler det er det de vil at alle skal tro.. Er det ikke FOR lett?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå