Gå til innhold

Frikjent sesong 2 (NB: inneholder spoilers)

Gjest Jacklost

Anbefalte innlegg

På 1.12.2016 den 23.21, AnonymBruker skrev:

Hva skjer med Helene da? Blir hun drept? Drukner aksel?

Anonymkode: 9fdd9...71c

Spoiler

Aksel overlever han. Erik finner han i vannkanten. 

Helene blir funnet død utfor et stup. Ser ut som hun har tatt selvmord.. men så kommer det fram at hun var hos Erik rett før hun forsvant (det ser jo dere i slutten av episoden som gikk på tv idag)..

Erik forteller Aksel at helene hadde sagt at hun visste aksel var uskyldig og at hun visste noe.. dette fikk hun aldri fortalt noen før hun døde..

Erik forlot henne hjemme hos seg for å lete etter Aksel (amina ringte erik etter Aksel klikket hjemme hos henne) og etter en stund blir Helene funnet dø..

Nå tror politiet det er Erik som drepte henne fordi han ikke fortalte at hun hadde vært der før hun døde

Endret av Nordvesta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Thyra skrev:

Dette skulle jeg ikke ha lest. Ser ikke på sumo... 

Jeg tror fortsatt det er Lars etter episode 7 og hvis man tenker tilbake ble han jævli forbanna på Karine at hu stakk av og at hun knulla Erik. Lars var jo ganske deppa fra før pga dama gikk fra han. Han er jo fortsatt helt borte. Lars var den eneste som visste passordet på pc og kunne ha brukt den til å se på selvmordgreier så det så ut som at det var selvmord.

Anonymkode: 7705f...310

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren til Aksel og broren drepte sikkert Helene i frykt for at hun skulle ta gutten hennes vekk fra han. Hvem er Karines mor? Kan Eva ha fått barn med sin egen sønn ?

Anonymkode: e6555...87e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror det er moren til Aksel og Erik. 

Anonymkode: f6ace...55e

det kan jo også hende. Men er det ikke ganske langt fra huset deres til det stupet? Tror ikke moren kjører bil? Blir spennende å se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror mai-britt drepte både Karine og Helene. Hun har sagt at hun prøvde å stoppe begge forholdene til hennes sønner. I tillegg må vel Aksel ha fått sinne sitt fra et sted... 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, kindagirl skrev:

...

Er du helt tett?

Putt det i det minste i spoiler da så du ikke ødelegger serien for andre! Heldigvis ser jeg det på sumo selv, men helt seriøst, bruk det du har mellom ørene!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå gikk livet deres under..

Sånn er det på nettet. Er man redd for spoilere får man holde seg unna. Alltid fare for at man leser noe. Scroll forbi.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Jegvetik skrev:

Halllllo kan det være mai-Britt?

Tror det, men hadde vært interessant om det kom enda en twist på slutten og at det viser seg å være f.eks Tonje.  

Anonymkode: 54fce...d1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror det, men hadde vært interessant om det kom enda en twist på slutten og at det viser seg å være f.eks Tonje.  

Anonymkode: 54fce...d1a

Blir faktisk skuffet om det er Tonje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Jegvetik skrev:

Halllllo kan det være mai-Britt?

kan være men hun ble jo også mistenkt i sesong 1 hadde vært teit om det plutselig var hu igjen. og tror ikke hu er typen som klarer å lyve. Og det som blir spennende er hva som skjedde etter Helene var hos Erik. hvordan kom hun seg til stupet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blåbærpike
Spoiler

Ettersom at Helene har ringt Aksel syv ganger etter at Erik reiste midt på natten, så må hun ha hatt telefonen sin med seg dit. Den ble funnet utenfor familiehuset. Altså, Lars. Har han fyllekjørt for å lete etter Helene, også har han funnet henne vandrende langs veien, mens hun prøver å ringe Aksel. Han har prøvd å ta telefonen, og samtidig dyttet Helene utfor (med et uhell?). 

Vell hjemme kastet (eller mistet?) han telefonen fra seg i buskene. 

Endret. Jeg beklager at jeg la inn en spoiler, jeg hater sånt selv. Til mitt forsvar er jeg en av de få her i landet som ikke eier TV; og jeg har ikke fått med meg at TV2 Sumo ligger en uke fremfor TV2. 

Endret av blåbærpike
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 2.12.2016 den 0.11, blåbærpike skrev:
Spoiler

Ettersom at Helene har ringt Aksel syv ganger etter at Erik reiste midt på natten, så må hun ha hatt telefonen sin med seg dit. Den ble funnet utenfor familiehuset. Altså, Lars. Har han fyllekjørt for å lete etter Helene, også har han funnet henne vandrende langs veien, mens hun prøver å ringe Aksel. Han har prøvd å ta telefonen, og samtidig dyttet Helene utfor (med et uhell?). 

Vell hjemme kastet (eller mistet?) han telefonen fra seg i buskene. 

ja, din teori virker sannsynlig. Det må være noe med den telefonen. Lurer fortsatt hva hun mente når hun sa " det har skjedd noe forferderlig" når hun banket på hos Erik.

Endret av Nordvesta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, kindagirl skrev:

Ja nå gikk livet deres under..

Sånn er det på nettet. Er man redd for spoilere får man holde seg unna. Alltid fare for at man leser noe. Scroll forbi.

Det burde gå an å diskutere det som HAR SKJEDD og hva man TROR KOMMER TIL Å SKJE i en serie uten å avsløre det som SKAL SKJE. Vanskelig å scrolle forbi innlegg med spoilere i. Når man ser det er spoiler er det jo for sent... 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...