Gå til innhold

Frikjent sesong 2 (NB: inneholder spoilers)

Anbefalte innlegg

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med Inger? Kan hun ha ryddet Karine av veien for å sikre at det er hun og Lars som arver alt av foreldrene hans når den tid kommer? Det kan jo være snakk om ganske høye verdier- penger, hus, bil, og ikke minst, omtrent hele eierandelen i bedriften. Helt sikkert fristende å bytte ut forefallende arbeid på det gamle, støvete hotellet med en topplederstilling i Solar Tech.

Eva sa jo i en av de forrige episodene at hun var overbevist om at Inger var en golddigger som bare var ute etter familiens penger. 

Anonymkode: 489f5...c14

Foruten utroskap (og Helene), så føles Inger som den mest uskyldige og mest normale karakteren i hele serien. De fleste andre har liksom alle ett eller annet dritt ved seg.

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
På 28. november 2016 den 11.32, hobbykokken skrev:

Jeg begynner å tro at det er eva... hun virker lite intr i å få frem sannheten iallefall..

Men med den reaksjonen og apatien hun viste da William tilstod kan jeg ikke skjønne at hun skulle være mordern. Hun var jo helt fra seg. Men klart - det kan jo være fordi WIlliam hadde skutt seg hun var sånn. 

Det var jo ett eller annen William sa til Eva på sykehuset som gjorde at hun snudde helt. Så William vet helt klart hvem det er (eller han har noe på Eva som ikke må ut), og det kan ikke være Aksel, for da hadde de vel kjempet mer for å få dømt han nå. 

Jeg tror det er WIlliam eller Lars. Lars har jo gått helt av skaftet, så jeg mistenker at han er involvert. Kanskje det var han og Karine som hadde sex? 

Når det er sagt, så er det sikkert en som vi absolutt ikke hadde trodd. Som moren til Aksel liksom. 

Endret av Mynona
  • Liker 3
Skrevet

Jeg tror incesten er søster og bror, og ikke far/datter, og da er det kanskje ikke så usannsynlig at faren er morderen om han fant ut hva bror og søster holdt på med, vi har vel fått vite at han har et farlig sinne? Det kan forklare Lars sin oppførsel iallfall, han ser ut til å gå opp i limingen. Han føler seg vel skyldig hvis det er pga. forholdet til søsteren at faren drepte henne. Men hva vet Eva/moren?  Noe vet hun, eller aner hun. 

Anonymkode: 9f3f3...3b5

Skrevet

Jeg tenkte først at Karine mente incest med at Aksel da plutselig var broren hennes, for det oppdaget hun, gjorde hun ikke? Men så tenkte jeg at hun ville jo ikke ringt politiet da? Men nå husker jeg ikke helt hva hun sa til politiet den kvelden. 

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, Mynona skrev:

Jeg tenkte først at Karine mente incest med at Aksel da plutselig var broren hennes, for det oppdaget hun, gjorde hun ikke? Men så tenkte jeg at hun ville jo ikke ringt politiet da? Men nå husker jeg ikke helt hva hun sa til politiet den kvelden. 

Jeg har ikke fått med meg at Karine visste at Aksel var halvbroren hennes. Moren hennes (Eva) visste vel heller ikke at William var faren til Aksel?  Men hvis Karine visste det, så gir det mening mht incest. 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke fått med meg at Karine visste at Aksel var halvbroren hennes. Moren hennes (Eva) visste vel heller ikke at William var faren til Aksel?  Men hvis Karine visste det, så gir det mening mht incest. 

jeg troooor det.. Men kan hende jeg husker feil. Og lagde noen sammenhenger som ikke er der selv. 

Skrevet
1 minutt siden, Mynona skrev:

jeg troooor det.. Men kan hende jeg husker feil. Og lagde noen sammenhenger som ikke er der selv. 

Skulle ikke forundre meg om du har rett, det gir mening. Men når alt kommer til alt, så skulle det ikke forundre meg om morderen er en helt annen enn de som er foreslått her i tråden. Det er en egen logikk i norske serier :nigo:

Skrevet

Hvis Karine visste at aksel var broren hennes kan det være at william drepte henne for å redde seg selv? 

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med Inger? Kan hun ha ryddet Karine av veien for å sikre at det er hun og Lars som arver alt av foreldrene hans når den tid kommer? Det kan jo være snakk om ganske høye verdier- penger, hus, bil, og ikke minst, omtrent hele eierandelen i bedriften. Helt sikkert fristende å bytte ut forefallende arbeid på det gamle, støvete hotellet med en topplederstilling i Solar Tech.

Eva sa jo i en av de forrige episodene at hun var overbevist om at Inger var en golddigger som bare var ute etter familiens penger. 

Anonymkode: 489f5...c14

Inger var vel ikke inne i bildet da Karine ble drept? Lars har jo en unge med en annen. Vet ikke hva som skjedde med den dama egentlig.

• Liker 1
Skrevet

Jeg holder en knapp på at Tonje eller Lars er morderen. Samtidig er det ofte slik i Norske serier at morderen er noen vi ikke forventer. Så vurderer om det kan være moren til Aksel eller Erik. Men da kan ikke William ha fortalt det til Eva på sykehuset. Regner med at så lenge Eva vet hvem morderen er vil hun gjøre alt for å få den dømt, så lenge det ikke er noen som står henne nær.

Angående det med incest, så fikk Karine vite at Aksel var halvbroren hennes den kvelden hun døde. Det kan ha vært det hun mente. MEN, det kan være serien er lagt opp slik at vi skal tro hun mente Aksel, men at det i virkeligheten var en annen i familien som forgrep seg på henne. 

Anonymkode: f6ace...55e

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg holder en knapp på at Tonje eller Lars er morderen. Samtidig er det ofte slik i Norske serier at morderen er noen vi ikke forventer. Så vurderer om det kan være moren til Aksel eller Erik. Men da kan ikke William ha fortalt det til Eva på sykehuset. Regner med at så lenge Eva vet hvem morderen er vil hun gjøre alt for å få den dømt, så lenge det ikke er noen som står henne nær.

Angående det med incest, så fikk Karine vite at Aksel var halvbroren hennes den kvelden hun døde. Det kan ha vært det hun mente. MEN, det kan være serien er lagt opp slik at vi skal tro hun mente Aksel, men at det i virkeligheten var en annen i familien som forgrep seg på henne. 

Anonymkode: f6ace...55e

Kanskje har Karine enda en halvbror som vi ikke vet om enda. Eva kan ha hatt en sønn fra før hun møtte William. Mange muligheter. 

Gjest Caroline91
Skrevet

Jeg vet ikke, jeg synes bare det er litt ekkelt det med Helene og Erik, haha. Bryr meg egentlig ikke om aldersforskjeller altså, men skal ikke hun spille 16-17? Hvor gammel tror dere han skal være? 34? 

Skrevet

Jeg blir litt skuffet om det er en karakter som ikke hae vært sentral i det hele tatt. Tror også at det kan være Lars :-) Men litt opplagt at de har valgt å la han gå opp i limingen, nå som det er så mange løse tråder? 

Skrevet
På 30.11.2016 den 9.12, Caroline91 skrev:

Jeg vet ikke, jeg synes bare det er litt ekkelt det med Helene og Erik, haha. Bryr meg egentlig ikke om aldersforskjeller altså, men skal ikke hun spille 16-17? Hvor gammel tror dere han skal være? 34? 

Hun som spiller Helene er 19 (født i 1997), og han som spiller Erik er 36 tror jeg. Var litt ubehagelig å se på den scenen , mtp aldersforskjellen i virkeligheten også 

Anonymkode: 34b51...c4f

Skrevet

Herregud, skal han drukne seg nå da :overrasket:

Tror de to siste episodene blir spennende.

Skrevet

Sett episode 7 nå, jeg blir snart gal av den serien🙈 Hvor skal dette ende?

Skrevet (endret)
Spoiler

Wtf..Etter å ha sett nest siste episode på sumo er eg mer forvirret enn noen gang! 

Helene er dø,Erik beskyldes for drap.. 

Eg holder fremdeles en knapp på Lars eller Eva.. blir rart om det er erik..

Endret av Nordvesta
Skrevet

Nå skjønner jeg ingenting... 

Anonymkode: 6700c...a44

Skrevet

Hva skjer med Helene da? Blir hun drept? Drukner aksel?

Anonymkode: 9fdd9...71c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...