Gå til innhold

Frikjent sesong 2 (NB: inneholder spoilers)

Anbefalte innlegg

Skrevet
Akkurat nå, 0909ths skrev:

Sykt irriterende slutt..  Sitter igjen med spørsmål om hvorfor moren til Aksel var så rar. Hva med incesten???+

ja, det er jo ikke mye som ble oppklart egentlig som manusforfatterene sa at vi ville få en ordentlig forklaring. Var jo ikke det. Hva med incesten ? Hvorfor krangla Karine og Lars sånn, hvorfor var Mai Britt så rar, hva skjedde egentlig de to nettene. En bra serie ble til dårlig virkelig.

Anonymkode: 7705f...310

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det noe incest inni bilde? Virket som det kunne være det

Skrevet

Har dere ikke fått med dere at Karine og Aksel var halvsøsken? 

• Liker 7
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

ja, det er jo ikke mye som ble oppklart egentlig som manusforfatterene sa at vi ville få en ordentlig forklaring. Var jo ikke det. Hva med incesten ? Hvorfor krangla Karine og Lars sånn, hvorfor var Mai Britt så rar, hva skjedde egentlig de to nettene. En bra serie ble til dårlig virkelig.

Sykt irriterende slutt..  Sitter igjen med spørsmål om hvorfor moren til Aksel var så rar. Hva med incesten???+

Veldig bra innhold men slutten samler ikke alle løse tråder :(  Jeg tenkte at incesten måtte være mellom Lars og moren mtp at de var så nære og hun var avhengig av ham.

Anonymkode: b4a03...114

Skrevet (endret)
7 minutter siden, Caroline91 skrev:

Men... Kan noen fortelle hvorfor Aksel drepte Eva? 

Eva sa:"Bare gå til politiet,men ingen vil tro deg så lenge jeg er i live." Det uthevede er cluet her. Hadde ikke Eva dødd,så ville Erik blitt uskyldig dømt for å ha drept Helene,så Aksel ofret seg for Erik. Han ønsket vel ikke at broren skulle bli like ødelagt som han selv av å bli uskyldig dømt.

Endret av Arabella3
Skrivefeil
  • Liker 12
Skrevet
1 minutt siden, Skravlekråka skrev:

jo , men det virket jo som det var hovedproblemet når hun ringte og sa det til politiet rett før hun ble drept, så da tenkte jeg kanskje at det var Lars som hadde fortalt det til Karine og så krangla de, men fikk jo aldri vite det.

Skrevet
2 minutter siden, Skravlekråka skrev:

Jo, men jeg så ikke på det som en incest... siden ingen av dem visste om at de var halvsøsken! Vet ikke hvor grensen for incest går.

Skrevet
Akkurat nå, 0909ths skrev:

Jo, men jeg så ikke på det som en incest... siden ingen av dem visste om at de var halvsøsken! Vet ikke hvor grensen for incest går.

Selvom de kanskje ikke viste det så er det jo fortsatt incest, i den forstand at de er halvsøsken uavhengig om de viste det eller ikke..

men ja, syntes denne sesongen var virkelig.. hadde lyst til å se Lars i fengsel og Aksel fri. Hadde håpet på en rettferdig avslutning 

• Liker 1
Skrevet

Veldig skuffet over hvordan dette endte. Jeg vet ikke, er veldig glad i åpne slutter, elsket f.eks. avslutningen på sopranos. Dette her virket mest rart, "nå må vi skynde oss å lage en sjokkerende avslutning". Sånn kjapt og gæli liksom. Men veldig utilfredsstillende.

Anonymkode: c1eb9...d7c

Skrevet

Hva kranglet Lars og Karine før han drepte henne? Visste Eva at Lars var skyldig hele tiden?

Anonymkode: 54fce...d1a

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva kranglet Lars og Karine før han drepte henne? Visste Eva at Lars var skyldig hele tiden?

1. Nei, men han nevnte at de sloss og kranglet ofte 

2. Ja

Skrevet

Dette var jo bare en komplett bortkastet sesong av en i utgangspunktet veldig bra serie. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

vi fikk aldri vite hva de krangla om.... sykt teit. og jeg tror Eva fikk vite det på sykehuset eller under rettsaken når hun snakket med William og vi aldri fikk se de klippa

Skrevet

Hva fikk du ut av denne serien?

-At man ikke skal blande seg inn i politiets arbeid og søke etter svar... og for all del ikke tro at du vil bli trodd..

Gjest Jacklost
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva fikk du ut av denne serien?

-At man ikke skal blande seg inn i politiets arbeid og søke etter svar... og for all del ikke tro at du vil bli trodd..

Oppsummering: Aksel skulle aldri ha kommet hjem

Gjest Jacklost
Skrevet
Akkurat nå, Finoen skrev:

Men hvor skøyt william seg???!!! 

Heh?

Skrevet
2 minutter siden, Finoen skrev:

Men hvor skøyt william seg???!!! 

det var slutten av sesong 1 haha

Skrevet
29 minutter siden, Arabella3 skrev:

Eva sa:"Bare gå til politiet,men ingen vil tro deg så lenge jeg er i live." Det uthevede er cluet her. Hadde ikke Eva dødd,så ville Erik blitt uskyldig dømt for å ha drept Helene,så Aksel ofret seg for Erik. Han ønsket vel ikke at broren skulle bli like ødelagt som han selv av å b

29 minutter siden, Arabella3 skrev:

Eva sa:"Bare gå til politiet,men ingen vil tro deg så lenge jeg er i live." Det uthevede er cluet her. Hadde ikke Eva dødd,så ville Eri

Gjest The damned
Skrevet

Ja,ikke sånn jeg håpet at det ville ende. Fikk ikke svar på spørsmål,og det ble egentlig bare irriterende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...