Gå til innhold

Frikjent sesong 2 (NB: inneholder spoilers)

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo i høyeste grad, nesten alt i denne sesongen peker jo mot han. 

Anonymkode: 63106...dd4

Lars har jo ikke alibi når Karine ble drept? Det hadde vært opplagt om det var Eva , William eller Erik som har vært i søkelyset. Lars har ikke vitnet eller noen ting. Jeg syns ikke det er opplagt. 

Anonymkode: 7705f...310

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lars har jo ikke alibi når Karine ble drept? Det hadde vært opplagt om det var Eva , William eller Erik som har vært i søkelyset. Lars har ikke vitnet eller noen ting. Jeg syns ikke det er opplagt. 

AB ba7 ramset opp alle grunnene og ledetrådene på forrige side. De er veldig ivrige på å få oss til å tro det var han, så jeg blir skuffet om det faktisk stemmer. 

Anonymkode: 63106...dd4

• Liker 1
Skrevet

Nei, det er ikke opplagt at det er Lars. Lars har ikke vært i søkelyset - det har de fleste andre vært. De har ikke lagt ut tydelige hint på at det er Lars, det er bittesmå hint som er laget med den intensjon om at vi skal få den "wow, det forklarer det, ja, for det sa han jo i den sesongen.." - når det kommer ut at det var Lars. Hintene er altså ikke store nok til at "vanlige" mennesker skal fatte interesse for han, men heller små nok til å gi oss den følelsen når det kommer ut at han er morderen. 

Anonymkode: 5bdf3...ba7

Gjest Caroline91
Skrevet

Jeg har trodd i begge sesongene at det er Lars, og det har de fleste jeg vet om også, så jeg synes i så fall at det er litt opplagt :)

Skrevet
1 time siden, Caroline91 skrev:

Jeg har trodd i begge sesongene at det er Lars, og det har de fleste jeg vet om også, så jeg synes i så fall at det er litt opplagt :)

Produsentene visste ikke hvem morderen skulle være i sesong 2 når de spilte sesong 1. Så om du syns det er opplagt har hvertfall ikke produsentene planlagt det fra sesong 1. se link https://www.vgtv.no/#!/video/111935/byttet-frikjent-morder-i-siste-liten-nb-spoiler-alert

• Liker 1
Skrevet

Når slippes siste episode på sumo?

Anonymkode: d9948...7f2

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ganske sikker på den siste slippes ut på sumo akkurat når de viser forrige på tv2 om ikke tideligere.

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

21.40 eller 21.45 blir den tilgjengelig på Sumo.

Skrevet

Blir skuffa om det viser seg å være Lars. De har jo gitt utrolig mange hint om at det er han, spesielt når han røsket tak i Helene i sist episode. 

Anonymkode: dcdd6...ccb

• Liker 1
Skrevet

Men vet vi når Helene døde? Med tanke på oppringningene til Aksel? Telefonen hennes ble funnet hjemme, så da må hun ha gått hjem etter å ha ringt til ham? Eller så ringte hun ham før hun dro hjemmefra? 

Anonymkode: 81002...7c8

Skrevet

Ser ut som siste episode er ute på TV2 sumo nå :D 

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser ut som siste episode er ute på TV2 sumo nå :D 

Beklager det kom opp I dag 21:40  så da er den tilgjengelig

Skrevet

Fy flate!!!!! Viste det hele tiden at det var lars. Litt irriterende i grunn.... og at Aksel drepte Eva! Kunne jo ikke endt dårligere 

Anonymkode: 0914c...0bf

• Liker 8
Gjest Jacklost
Skrevet

Fy faen, dette er den dummeste slutten jeg har sett på en serie noensinne!

Skrevet

Det var litt av et antiklimaks.. 

Anonymkode: f6ace...55e

• Liker 6
Skrevet

Ikke akkurat den slutten jeg så for meg :sprettoy:

• Liker 1
Skrevet

Bæh, for en slutt:-(

• Liker 1
Skrevet

<spoiler> Har dere sett slutten? Ble skikkelig forbanna jeg..  </spoiler>

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...