MyIian Skrevet 8. oktober 2016 #61 Del Skrevet 8. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvis du er så enkel at du tror at hjernestørrelse ikke har noe å si for potensiell intelligens så er du ikke den skarpeste kvinnen i skuffen. Anonymkode: c9b21...0cf Da tror jeg du trenger å oppdatere deg på forskning. Her tar du feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summers Skrevet 8. oktober 2016 Forfatter #62 Del Skrevet 8. oktober 2016 Kan noen av dere som legger ut slike bilder svare i tråden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #63 Del Skrevet 8. oktober 2016 2 minutter siden, Summers skrev: Kan noen av dere som legger ut slike bilder svare i tråden? Hei, jeg heter Svein. Jeg legger ofte ut bilder av meg selv på FB etter at jeg har pumpet jern. Anonymkode: 82b97...307 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #64 Del Skrevet 8. oktober 2016 1 minutt siden, Summers skrev: Kan noen av dere som legger ut slike bilder svare i tråden? Teller det med bilder hvor jeg har redigert så det ser ut som jeg rir på en isbjørn? Anonymkode: a5c4e...c54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 #65 Del Skrevet 8. oktober 2016 Og midt oppi dette du deler om Behring Breivik så legger visst kvinner ut redigerte bilder av seg på nettet. Anonymkode: 51d4a...4cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #66 Del Skrevet 9. oktober 2016 Det kan vel sikkert være flere grunner. Noen er som person mer opptatt av sosial status og hierki, og ved å legge ut fine bilder av seg seg og få kommentarer på dette så får de følelsen av å være med i "det gode lag". Andre er sikkert blitt delvis avhengig av å få tilbakemeldinger på utseendet for å opprettholde selvfølelsen. En annen ting er hvis man har venninner og andre som er pene og som får mye kommentarer på dette via nett, så føler man seg kanskje utenfor hvis man selv ikke får noen kommentarer. Selv er jeg for gammel til alt dette legge-ut-bilde-av-seg-selv-hysteriet. Men for mange som bruker mye tid på sosiale medier, så kan jeg skjønne at dette er viktig. Det er ikke alltid så lett å vite hvordan man faktisk ser ut selv heller, så kan hende de tror at et redigert bilde faktisk representrer dem. Ellers er det jo et merkelig fenomen. Har selv en bekjent som legger ut mange bilder av seg selv, og ofte ser det faktisk ut som bilder av ulike personer. Hun plukker ut de fineste bildene selv om det ikke ligner på henne. For hennes del vet jeg at hun har stort behov for å føle tilhørighet, og at hun nok gjør dette fordi flere av venninnene hennes gjør det. Anonymkode: b580d...8cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CherryBlossom90 Skrevet 10. oktober 2016 #67 Del Skrevet 10. oktober 2016 Har en venninne som virkelig redigerer bildene for mye. Man ser LANG vei det er redigert. Huden er helt perfekt uten en føflekk, hudorm eller noe. Hun har en slags glød i ansiktet man sjelden får av å ikke photoshoppe bildene. Hun har gjort nesa mindre og leppene større. Noen ganger photoshopper hun sminke på som man lett ser. Synes faktisk hun er penere uten all redigeringa. Men for all del, hun må gjøre som hun vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica Skrevet 10. oktober 2016 #68 Del Skrevet 10. oktober 2016 Jeg så akkurat instagram kontoen til ei jeg kjenner. Alle bildene hennes er plettfritt ansikt, godt synlige muskler og kritt hvit smil med runde kinn. Samma dama er naboen min og hun har normal gulaktig tenner , en god del små rynker og solskader. Veldig tynn uten noen tegn til muskler. Men hun får en god del "bra" oppmerksomhet og mye ros for kroppen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå