Gjest bamsemums Skrevet 20. november 2004 #1 Del Skrevet 20. november 2004 Hei! Noen som har noen gode tips hvor en kan kjøpe ekte dkny vesker og andre merke vesker på internett??????? Enten i Norge eller i det store utland! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 20. november 2004 #2 Del Skrevet 20. november 2004 www.ebay.com ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. november 2004 #3 Del Skrevet 21. november 2004 DKNY-vesker får man hos Morris så vidt jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. november 2004 #4 Del Skrevet 21. november 2004 DKNY-vesker får man hos Morris så vidt jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2004 #5 Del Skrevet 22. november 2004 Ja du trenger ikke kjøpe DKNY vesker på internet.Morris i Oslo har til samme pris og godt utvalg. Jeg vet ikke om de fører DKNY i Rogaland og disse andre plassene men det er helt sikkert ikke problem i å få overført en! Jeg kjøpte min til 699,- og er kjempeglad i den:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå