AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #21 Del Skrevet 7. oktober 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror han fulgte etter i håp om at jeg skulle se at han hadde med ei dame Trist for hans del at det bare var skuespill, for jeg møtte henne senere i en jobbsituasjon. Ja vi er hverandres x'er, men han gjør slike rare framtoninger som jeg ikke helt forstår.. Har aldri hilset på han etter at vi gikk hver til vårt, men den som lager stunt er han. Så vet ikke om dette er mobbing, eller at han tror at jeg ennå vil ha han. Sistnevnte er for meg en fornærmelse, da jeg har kommet så langt med mitt liv at han burde ta hintet. Jeg tenker at han godt kan spare seg når han ser meg ute, men kan tydeligvis ikke la være. Anonymkode: a7af4...365 De som har behov for å bekrefte at "de har kommet så langt med sitt liv", har ofte ikke gjort det... Jeg aner en selvfornektelse her ts... Anonymkode: 03270...b74 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #22 Del Skrevet 7. oktober 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror han fulgte etter i håp om at jeg skulle se at han hadde med ei dame Trist for hans del at det bare var skuespill, for jeg møtte henne senere i en jobbsituasjon. Ja vi er hverandres x'er, men han gjør slike rare framtoninger som jeg ikke helt forstår.. Har aldri hilset på han etter at vi gikk hver til vårt, men den som lager stunt er han. Så vet ikke om dette er mobbing, eller at han tror at jeg ennå vil ha han. Sistnevnte er for meg en fornærmelse, da jeg har kommet så langt med mitt liv at han burde ta hintet. Jeg tenker at han godt kan spare seg når han ser meg ute, men kan tydeligvis ikke la være. Anonymkode: a7af4...365 Mener du at han får damer til å late som om de er kjæresten hans? Fortalte hun deg at det var skuespill? Spurte du henne ut om henne og din x? Hva mener du at han ønsker å oppnå med dette? Anonymkode: 113c8...775 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #23 Del Skrevet 7. oktober 2016 En av dere (TS og x) eller begge to, har problemer av noe slag. Anonymkode: 113c8...775 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #24 Del Skrevet 7. oktober 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva tenker du t han godtet seg over? Hva ble du ferdig med? Er han gift? Anonymkode: 113c8...775 Altså..., jeg har jo fått barn. Og hus har vi bygget sammen Så vil nesten påstå at jeg med dette har scoret voksenpoeng. Hvorfor så hissig? Tastaturet ditt må da brenne snart.. Anonymkode: a7af4...365 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #25 Del Skrevet 7. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Altså..., jeg har jo fått barn. Og hus har vi bygget sammen Så vil nesten påstå at jeg med dette har scoret voksenpoeng. Hvorfor så hissig? Tastaturet ditt må da brenne snart.. Anonymkode: a7af4...365 Jeg er ikke hissig, og tastaturet mitt er iskaldt. Voksenpoeng? Hvor gammel er du, som bruker slike rare ord? Anonymkode: 113c8...775 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #26 Del Skrevet 7. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså..., jeg har jo fått barn. Og hus har vi bygget sammen Så vil nesten påstå at jeg med dette har scoret voksenpoeng. Hvorfor så hissig? Tastaturet ditt må da brenne snart.. Anonymkode: a7af4...365 AHHHHHH! Nå skjønte jeg det!!! Høstferien, den kjære høstferien har startet! Anonymkode: 113c8...775 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #27 Del Skrevet 7. oktober 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mener du at han får damer til å late som om de er kjæresten hans? Fortalte hun deg at det var skuespill? Spurte du henne ut om henne og din x? Hva mener du at han ønsker å oppnå med dette? Anonymkode: 113c8...775 Hun var kanskje ikke klar over det selv engang, når han fulgte etter meg og mannen med bilenHun ble bare en brikke i hans merkelige spill. Hva han ønsker å oppnå med dette vet han bare selv Anonymkode: a7af4...365 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #28 Del Skrevet 7. oktober 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun var kanskje ikke klar over det selv engang, når han fulgte etter meg og mannen med bilenHun ble bare en brikke i hans merkelige spill. Hva han ønsker å oppnå med dette vet han bare selv Anonymkode: a7af4...365 Synes du dette er morsomt? Var det ikke plagsomt du formidlet at det var...? Anonymkode: 113c8...775 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #29 Del Skrevet 7. oktober 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså..., jeg har jo fått barn. Og hus har vi bygget sammen Så vil nesten påstå at jeg med dette har scoret voksenpoeng. Hvorfor så hissig? Tastaturet ditt må da brenne snart.. Anonymkode: a7af4...365 Men du har fortsatt ikke glemt han ts;) Anonymkode: 03270...b74 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiderman Skrevet 7. oktober 2016 #30 Del Skrevet 7. oktober 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså..., jeg har jo fått barn. Og hus har vi bygget sammen Så vil nesten påstå at jeg med dette har scoret voksenpoeng. Det er lite som tyder på at du er over eksen din. Bor du i en storby eller et lite sted? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #31 Del Skrevet 7. oktober 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså..., jeg har jo fått barn. Og hus har vi bygget sammen Så vil nesten påstå at jeg med dette har scoret voksenpoeng. Hvorfor så hissig? Tastaturet ditt må da brenne snart.. Anonymkode: a7af4...365 Drømmer du noen gang om å få barn med x? Anonymkode: 113c8...775 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #32 Del Skrevet 7. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Å smile til folk man kjenner er ganske vanlig. Å kjøre etter folk (med mindre det er tilfeldig) er ikke vanlig. Anonymkode: 86cac...217 Ikke på en slesk måte. Da må en jo nesten ha et usunt tankesett. Anonymkode: a7af4...365 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #33 Del Skrevet 7. oktober 2016 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Drømmer du noen gang om å få barn med x? Anonymkode: 113c8...775 Jeg kommer bare til å få barn med han jeg er sammen med nå Noe mer du lurte på? Anonymkode: a7af4...365 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #34 Del Skrevet 7. oktober 2016 52 minutter siden, Spiderman skrev: Det er lite som tyder på at du er over eksen din. Bor du i en storby eller et lite sted? Jeg er i allefall ikke like opptatt av å servere sleske glis som denne. Størrelse på bosted har liten relevans.. Anonymkode: a7af4...365 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #35 Del Skrevet 7. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg kommer bare til å få barn med han jeg er sammen med nå Noe mer du lurte på? Anonymkode: a7af4...365 Ja faktisk: Du skriver følgende: " Tror ikke min x kan være særlig fornøyd over sitt forhold.. " Og deretter formidler du at de damene han viser seg sammen med (for deg?) ikke er sammen med han, men det er bare skuespill... Hvem er i hans forhold da mener du? Har han nå plutselig en kone eller kjæreste som han ikke er fornøyd over sitt forhold til, mener du??? Anonymkode: 113c8...775 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #36 Del Skrevet 7. oktober 2016 Tips til neste tråd i høstferien, TS: Ikke bli så full at du glemmer det som du allerede har skrevet... Anonymkode: 113c8...775 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #37 Del Skrevet 7. oktober 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi hadde en liten affære for mange år siden, men han ønsket ikke å være sammen med meg. Noe jeg etterhvert aksepterte (han var jo egentlig bare helt forferdelig). Vel livet gikk videre, og jeg fant meg en søt og kjekk mann^^ Og vi har i dag et barn sammen, hund og hus. Ja, vi liker hverandre så godt at vi forlovet oss. Livet har gått videre den. Men så en dag når vi var på restaurant for å spise, så sto han nå der, min X. Og han hadde selskap av det jeg velger å tro er kjæresten. Jeg oppdaget han ved en tilfeldighet, da jeg og mannen skulle betale i kassen. Og da så jeg at han snudde seg mot meg over hodet til kjæresten sin, og smilte sleskt Jeg geleidet mannen min så ut av restauranten, noe overrasket over at en mann av en x kan få seg til slikt Hva trodde han egentlig?? At jeg ennå vil ha han? Han har tidligere kjørt etter meg og mannen, og alltid hatt ei søt jente ved sin side. Vi følte oss forfulgt.. Men livet vårt fortsatte som før, og vi oppfører oss oppegående😊 Men hva er det min x driver med da? Hvorfor gjorde han som han gjorde på restauranten? Er han innbilsk kanskje, og tror at jeg vil ha han tilbake? Anonymkode: a7af4...365 Gjentar denne, sånn for ordensskyld Anonymkode: a7af4...365 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #38 Del Skrevet 7. oktober 2016 Altså, greit greit, man kan ha litt ambivalente merkelige følelser rettet mot sin eks innimellom. Men dette var lut kjedelig, ts. Sånn barnslig skadefryd er så "ungdomsskolen" Anonymkode: dd080...e84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiderman Skrevet 8. oktober 2016 #39 Del Skrevet 8. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er i allefall ikke like opptatt av å servere sleske glis som denne. Størrelse på bosted har liten relevans.. Anonymkode: a7af4...365 Jeg aner ikke om det " sleske" smilet er en overtolkning av deg eller ikke. Om du bor på et lite eller stort sted er relevant for min mening om møtene du har hatt med eksen din er tilfeldige eller ikke. Hvis du skjønner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Psychonaut Skrevet 8. oktober 2016 #40 Del Skrevet 8. oktober 2016 (endret) Er det ikke nokså åpenbart hva som har skjedd her da? Han tok en kikk på den lille, søte mannen du er sammen med nå, innså at du har "downgrada" og fikk seg en liten ego-boost som en følge av det. Derav det sleske smilet. Synd for dere begge to at dere ikke kan være glade på hverandres vegne, men kjipest er det nok for den nye mannen din og den nye dama hans. Endret 8. oktober 2016 av Psychonaut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå