Gå til innhold

Hva var det siste du kjøpte på nettet?

Gjest Jacklost

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Led lys til toalettet. Det er bevegelsesensor og blinker i forskjellige farger:)

Anonymkode: 1298f...6b1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

På 31.1.2017 den 22.13, fiole skrev:

:alice:1, 2, 3, 4, 5, 6 pppar ssskkko ppppå ttto måmåmåneder, fffffy sssøøøøøren!!!!

Ojojojojoj. Det blir 36 par sko pr år, om du fortsetter slik.

Går du mye og sliter mye sko?

Anonymkode: 5afa0...57c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ojojojojoj. Det blir 36 par sko pr år, om du fortsetter slik.

Går du mye og sliter mye sko?

Det er nok litt sånn at når jeg ser sko som har rett Design og min str 35/36 så kjøper jeg et ekstra par, som jeg sparer, det skjer ikke SÅ ofte :) Så har jeg noen ganger kjøpt en størrelse større enn den jeg bruker bare pgav Designet men det er no dritt å gå på for store sko :rasende:Jeg har blitt henvist til barneavd i skobutikkene mange ganger....Irriterende

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@fiole Jeg har også en del sko som jeg har kjøpt på salg, som jeg forhåpentligvis får brukt opp etterhvert. Jeg har mange likedanne sko fordi jeg kjøper flere når jeg finner gode sko til en god pris (etter å ha brukt et par litt for å være sikker på at dette blir en favoritt).

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, fiole skrev:

Det er nok litt sånn at når jeg ser sko som har rett Design og min str 35/36 så kjøper jeg et ekstra par, som jeg sparer, det skjer ikke SÅ ofte :) Så har jeg noen ganger kjøpt en størrelse større enn den jeg bruker bare pgav Designet men det er no dritt å gå på for store sko :rasende:Jeg har blitt henvist til barneavd i skobutikkene mange ganger....Irriterende

Jeg forstår. Men de som er for store, kan du ikke legge inn slike "tåsåler" og hælkappe inni?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@fiole Jeg har også en del sko som jeg har kjøpt på salg, som jeg forhåpentligvis får brukt opp etterhvert. Jeg har mange likedanne sko fordi jeg kjøper flere når jeg finner gode sko til en god pris (etter å ha brukt et par litt for å være sikker på at dette blir en favoritt).

Ja, se det....andre som har forstått det:tommelsmil:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår. Men de som er for store, kan du ikke legge inn slike "tåsåler" og hælkappe inni?

Jeg har prøvd, men jeg går jo rundt og snubler som om jeg er "litt på druen":hoho: og det tar seg jo ikke helt ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, fiole skrev:

Det er dårlig gjort av skobutikkene å ikke sørge for å ha dame- og herresko i små og store str. Mange kvinner strever også med å få tak i store nok sko.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, fiole skrev:

Jeg har prøvd, men jeg går jo rundt og snubler som om jeg er "litt på druen":hoho: og det tar seg jo ikke helt ut...

Kanskje du kan få solgt de skoparene som er for store til deg?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, fiole skrev:

Er det slik at de fleste damesko ikke lages i mindre størrelser enn 37?

Har du spurt i skobutikk om de kan bestille opp din str i den modellen som du ønsker?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det slik at de fleste damesko ikke lages i mindre størrelser enn 37?

Har du spurt i skobutikk om de kan bestille opp din str i den modellen som du ønsker?

Det er akkurat det, det fins ikke alltid i den str. Jeg har vært lei mer enn en gang pgav det, men men, sånn i det store og hele så er det jo ikke livsviktig...bare irriterende...De skoen jeg har kjøpt for store, har jeg gledet noen andre med :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, fiole skrev:

Det er akkurat det, det fins ikke alltid i den str. Jeg har vært lei mer enn en gang pgav det, men men, sånn i det store og hele så er det jo ikke livsviktig...bare irriterende...De skoen jeg har kjøpt for store, har jeg gledet noen andre med :) 

Så snilt av deg :engel:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker faktisk ikke! Pleier å putte ting i handlevognen men så fort jeg kommer til kassa trykker jeg meg ut av hele siden. Spart mye penger på vindusshopping ja :nori:

Anonymkode: f5f30...6fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...