Jus sanguinis Skrevet 7. oktober 2016 #41 Skrevet 7. oktober 2016 2 timer siden, AmandaVI skrev: 😃 Etter halvannet år med kun flyktninger og islam savnet jeg faktisk disse trådene. Men bare for et øyeblikk... Hvorfor det egentlig? Er det virkelig så mye annerledes når Tottenham spiller mot Leeds enn når Liverpool spiller mot Manchester United? 2
AmandaVI Skrevet 7. oktober 2016 #42 Skrevet 7. oktober 2016 1 time siden, Jus sanguinis skrev: Hvorfor det egentlig? Er det virkelig så mye annerledes når Tottenham spiller mot Leeds enn når Liverpool spiller mot Manchester United? Uff a mei. Jeg ble så desillusjonert da Leeds røk ut av The Smellypantyship at siden har ingen i dette hjem tatt i en hatt som klapper.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #43 Skrevet 7. oktober 2016 3 minutter siden, AmandaVI skrev: Uff a mei. Jeg ble så desillusjonert da Leeds røk ut av The Smellypantyship at siden har ingen i dette hjem tatt i en hatt som klapper. Ikke lat som om du vet noe som helst om Leeds en gang. Anonymkode: eecb1...c26 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #44 Skrevet 7. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ikke lat som om du vet noe som helst om Leeds en gang. Anonymkode: eecb1...c26 Anonymkode: d5021...e2e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå