Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2004 #1 Del Skrevet 20. november 2004 Jeg har værdens beste mor. Jeg kommer til å miste henne. Hvor lenge hun har igjen å leve er det ingen som vet, men hun har en lungesykdom. Den kan ingen gjøre noe med. Den minste broren min lider mye mer av det en hva vi trodde. Det virket som han tok det greit, men nå kommer utfallet. Vi har vist dette i ca. 1 år at mamma er syk. Nå har han begynt å ruse seg, mistet helt kontrollen. Mamma er helt fra seg ,og vi søskene ble sinte. Hvordan kunne han gjøre dette mot henne, om hun ikke hadde nok å tenke på. Men det er vel kanskje han som tar det værst, det kan ikke være noen annen grunn til det. Det virker ikke som han bryr seg med livet i det hele tatt, det virker ikke som det går inn noe av det vi sier. Alt virker helt håpløst. Mamma har vært kjempe flink, og snakket med helsesøster og lærer. Dette er så urettferdig, jeg vil at alt skal være som før. In good old days. Dagene er blitt skikkelig tunge, og ikke nok med det, jeg reiser bort på skole etter nyttår. Føler at jeg ikke kan dra fra mamma nå. Jeg er så glad i deg. vil ikke miste deg....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 20. november 2004 #2 Del Skrevet 20. november 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 20. november 2004 #3 Del Skrevet 20. november 2004 :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emma3 Skrevet 22. november 2004 #4 Del Skrevet 22. november 2004 Vi berre gje deg ein stoor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå