Gå til innhold

Mrs Williams utrolige liv


mrs williams

Anbefalte innlegg

Ja da var det min tur til å oprette en dagbok her i KG!

Har ikke vært her så lange men liker meg godt her og kommer nok til å fortsette med a gå inn her..

Vet ikke helt hva jeg kommer til å skrive er men går ut fra det blir helt vanlige daglidagse ting om livet mitt..

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

:-) hallo igjen :-)

takker alle sammen for koselig velkom her på mine dagbok sider :hoho:

ja så har snøen kommet og alle er vel glade for det he he :danse: Det er i hvertfall jeg litt... Jeg mener mann er aldrid for voksne til å leke i snøen..

I morgen er det jobbtid, opp tidlig og ut i snøen, siden min kjære er sykmeldt så må jeg tussle til bussen :grine: Men kansje jeg klarer å få litt liv i han klarer jeg det har han sagt at han kan kjøre meg. :hoppe:

så satser på det...

Har som vanligt vært på skolen i dag...blæh...er nok begynt å gå litt lei...he he...men jeg overlever...

vel vel nå roper john blund :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

:hoppe:

Så var jammen det første desember her....igjen....og alle hjerter gleder seg til jul.

Er allerede begynt å bli lei av snø og kulde....brrr :veldigsur: men det kommer seg vel etter hvert...

Var en tur ute på lørdag, blir litt opgitt over en del kvinner i denne verden...

Er det om å gjøre å kle på seg minst mulig...hmmm

Bare et lite hjerte sukk

Og hva er det med ekser?

Hvorfor tror de automatisk at du skal slippe alt for dem bare de kontakter deg, selv om det var de som dumpet deg? :grine:

Men er heldigvis over han og har funnet meg en ny herlig mann

:ler:

Ja ja livet er rart... hmm hva er det med ekser og det at en ikke klarer å være venner selv om en skal prøve...ja ja nok om ekser.

tilbake til mitt fantastiske liv...

Var i dag på kino med to veninner såg den uendelige bridget jones filmen...hva jeg synst?

:kvalm:

boring!!!!!!

men men grei underholdning ikke noe å rope hurra for..ja ja

ellers vært en kjedelig dag, hatt fri og jeg og min kjære sov til klokken 15oo....hi hi

kommer sterkere tilbake senere :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :vinke:

Takk for hilsener i dagboka mi :)

Ekser er noe dritt ja, men hærlige menner er gode å ha :)

Det er en ting som er godt med Bridget Jones da: Robbie har filmmusikk til den :hjerter2:

Ha en god helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Annonse

ja da var jeg tilbake etter en lang stund borte..

I dag er det kvinnedagen så: GRATULERER MED DAGEN KVINNER!!!

Ting går glimrender her i huset. Jeg og gubben har vært veldig optatte hver eneste helg etter jul, og det begynner vi å merke! Men kommende helg er den første fri kvelden vi har hatt på siden jul.... Så den skal virkelig nytes...

Snart er det påskeferie også---dobbelt hurra!!!!åde jeg og gubben har fri hele påsken så da skal vi på hytten bare vi to og slappe av!!! Det blir deilig å kunne slappe av å slippe ¨å tenke på noe bare kobble av..

Vel nå m vi få oss noe mat!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

:P Hei igjen, det er som altid lenge siden sist jeg skrev!!

:vinke::hoppe:

Ja nå har jeg vert syk og hejmme fra jobb i fire dager, men er begynt å komme meg igje, he he... det er deilig! tror jeg har fulgt med på hver eneste såpeserie som finnest på tv disse dagene.. Jeg må innrømme at jeg har kost meg forann tven, men er begynt å bli ganske lei av det nå, men det henger vel sammen med at jeg er begynt å bli frisk!

:blomst:

gubben er som altid på jobb.. men det er ikke lenge til han kommer gjem nå heldigvis. Og snart er det 17 mai, men vi har som altid ingen store planer for den dagen, drar vel kansje ned til sentrum etter barnetoget. Tar en ute pils eller noe.. Vi får se..

:kose:

Vel ellers går livet sin vante gang med jobb, skole og det som er, he he... Nei får glo litt mer inn i kassen før gubben kommer hjem! :heiajente:

:danse: :klem2: :klaske:

c ya... :dagensrose:

mrs williams :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...