Gå til innhold

Tori Spelling gravid - igjen

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

http://www.seher.no/mor-barn/tori-spelling-venter-barn-nummer-fem-89432#_ga=1.112449668.1417111407.1474482139

Kanskje er det så rosenrødt som de vil ha det til. Kanskje ikke. Undres på hvor mange barn som har blitt til
for å gi et skrantende forhold en ny giv. Det er en tung bør for et nytt lite menneske å bære.  

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenkte det samme da jeg leste det...var det ikke krise i heimen der for en liten stund siden da mannen var notorisk utro? Godt å bøte på det med en ny baby da...eller...

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å få enda et barn i et så ustabilt og usunt forhold er ingenting annet enn egoistisk. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For gammel? Så lenge egga ikke er utgått på dato, så er det vel bare å formere seg ? Synes det er verre å få sin første som 44 åring enn nr 5!! Men folk får gjøre som de vil og hun er vel ikke den eneste som får en unge etter en krise i ekteskapet? Nok av "nek" som har gjort det samme og kommer til å gjøre det samme. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Lapper skrev:

Også så interessant😱

Må jo være interessant siden du klikket deg inn i tråden :P

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jessica

Syns hun ser fantastisk ut jeg. De har hatt problemer og jobbet hardt gjennom dem. De er glade i barna de har og klart å jobbe seg gjennom utroskap, sorg og mye annet negativt . Hvem er du til å dømme ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, CherryBlossom90 skrev:

Må jo være interessant siden du klikket deg inn i tråden :P

Jeg klikket meg inn fordi jeg av en eller annen grunn leste Tori AMOS :P

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for omtale av barn, diskusjon av kropp, spekulasjoner og avsporinger.

Kragebein, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge man ikke vet enn dritt om dette utover at man eeeelsker sladder, tenker jeg man bare tier stille og gleder seg på andres vegne. Makan! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble også litt overrasket, siden det er blitt sagt en del om at Dean syntes det var mer enn hardt å få så mange barn så tett. En av grunnene til at han lette etter noe utenfor ekteskapet. Nr 5 burde ikke hjelpe på akkurat den biten. Men så skal man ikke tro alt man leser heller... Allikevel, 5 unger...hver sin lyst. Hun ser forresten fantastisk ut, men det skulle jeg også klart hvis jeg hadde egen stylist tilgjengelig 24/7. 

Kul dame, har sansen for henne.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎06‎.‎10‎.‎2016 den 11.45, Hoppetaujenta skrev:

http://www.seher.no/mor-barn/tori-spelling-venter-barn-nummer-fem-89432#_ga=1.112449668.1417111407.1474482139

Kanskje er det så rosenrødt som de vil ha det til. Kanskje ikke. Undres på hvor mange barn som har blitt til
for å gi et skrantende forhold en ny giv. Det er en tung bør for et nytt lite menneske å bære.  

Så interessant

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

• Opprett ny...