Gå til innhold

Mange av min samboers venner misliker meg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

På 19.1.2017 den 2.16, Hjertestein skrev:

Hvordan er det med deg og gjengen nå, ts?😀

Oi jeg så nå at noen har skrevet. Det har vært mer drama!!! 

Det var snakk om å ordne bursdagsfest for ei. Da ble ikke alle jentene invitert og det ble liv, men det skal jo være greit når de gode gamle jentene gjør det. 

Så fikk vi vite av ei at bursdagsbarnet selv har laget en liste over hvem hun liker best. Da ble 2 ganske lei seg for de har i 3 år ansett seg som nære venninner. Før jul gjorde gutta det samme, de inviterte til fest og unnlot å invitere 3 stk. Og når både jentene og gutta har fått konfrontasjoner har de reagert med sinne. 

Det har endt med brudd mellom meg og typen siste måneden, helt greit. Men det ble brukt som unnskyldning for at jeg ikke var invitert i bursdagen, for etter bruddet er jeg ikke lengre medregnet gjengen. Det rare er at vi som ikke har vært invitert har vist om bursdagen i 1 mnd. Og da dette ble brukt som unnskyldning var det en uke siden bruddet. Konfronterte først ei med å spørre hva slags temaer de har på slike bursdager. Hun reagerte med sinne. Så spurte jeg bursdagsbarnet sånn "det er helt ok for meg at du har lister over hvem du liker, det blander jeg meg ikke i, men å bruke bruddet som en sånn dårlig løgn det er ganske frekt." Da ble jeg slettet som venn.

Ei som jeg egentlig kun har ok kontakt med pga kjærestene våre reagerte med sinne først. For alle andre hadde jo vist om bruddet da det hadde stått på facebook lenge. Så hun følte seg forrådt da jeg ikke fortalte henne det to uker tidligere. Måtte forklare flere ganger at det kun er en uke siden brudd og en dag siden jeg endret på facebook. At ingen visste det før for 3 dager siden. Grunnen til at jeg ikke sendte henne det på melding var at eks satt hos de akkurat da så antok at han sa noe.

Først ble hun altså sint for noe som tydelig var et tema i bursdagen, når jeg spør hva som ble sagt om bruddet i bursdagen mente hun at det ikke var noe tema. 

Jeg er hvert fall ferdig med hele mannen og hele denne gjengen nå. Kommenterte til ei av disse som jeg har god kontakt med at nå slipper jeg disse jentene. 

Anonymkode: 1a4d4...bfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet for en umoden gjeng. Vær glad du er vekke fra de og heller kan fokusere på å bevege deg videre retning mot mer voksne mennesker. Selvom det er sårt og alt det der, så kan jeg garantere deg at du vil se tilbake på dette og le og være glad at det ble slutt med dere. 

Slik barnlig oppførsel kan de styre på med i sin gjeng,

Håper du har det bra :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...