AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #41 Del Skrevet 6. oktober 2016 Jeg syns i hvert fall det letter endel å få ut alt her. For jeg pleier ikke sitte å snakke om andre med mine venninner. Anonymkode: 1a4d4...bfe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 6. oktober 2016 #42 Del Skrevet 6. oktober 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg prøvde som sagt en periode å være mer eller mindre usynlig, men de tar tak da og. Anonymkode: 1a4d4...bfe Fordi du ikke gir dem motstand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 6. oktober 2016 #43 Del Skrevet 6. oktober 2016 Mannen din må på banen når de er direkte ekle mot deg. Seriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #44 Del Skrevet 6. oktober 2016 10 minutter siden, O.G. skrev: Mannen din må på banen når de er direkte ekle mot deg. Seriøst. Takk. Jeg skal si det mer til han. Så har jeg tenkt å gi litt mer f og ikke være usyblig mer, ikke gjøre alt for å holde god stemning og kun være meg selv. Men har vært usikker på om jeg bare gjør vondt verre. Ble jo den krigen da jeg sa i mot sist det var noe. Anonymkode: 1a4d4...bfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 6. oktober 2016 #45 Del Skrevet 6. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk. Jeg skal si det mer til han. Så har jeg tenkt å gi litt mer f og ikke være usyblig mer, ikke gjøre alt for å holde god stemning og kun være meg selv. Men har vært usikker på om jeg bare gjør vondt verre. Ble jo den krigen da jeg sa i mot sist det var noe. Anonymkode: 1a4d4...bfe Det får bare være at det blir krig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #46 Del Skrevet 6. oktober 2016 Jeg mener jo det at om en person behandler min samboer som dritt så er ikke jeg hyggelig med de. Selv om de er hyggelige mot meg liksom. Dette har jeg prøvd å si til min samboer. Og det ble 5 samtaler før han skjønte den delen. Han mente at når ddn personen ikke har vært frekk mot han så må han fortsatt være venn med den personen. Men jeg føler at når noen behandler den han elsker som dritt så må ikke han gå inn for å skravle å være hyggelig. Det er som å undergrave meg og vise personen at den behandlet meg rett. Anonymkode: 1a4d4...bfe 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #47 Del Skrevet 6. oktober 2016 Akkurat nå, O.G. skrev: Det får bare være at det blir krig. Ja. Men nå står jeg jo litt sterkere når jeg ser her at jeg ikke er helt på jordet likevel Anonymkode: 1a4d4...bfe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 6. oktober 2016 #48 Del Skrevet 6. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg mener jo det at om en person behandler min samboer som dritt så er ikke jeg hyggelig med de. Selv om de er hyggelige mot meg liksom. Dette har jeg prøvd å si til min samboer. Og det ble 5 samtaler før han skjønte den delen. Han mente at når ddn personen ikke har vært frekk mot han så må han fortsatt være venn med den personen. Men jeg føler at når noen behandler den han elsker som dritt så må ikke han gå inn for å skravle å være hyggelig. Det er som å undergrave meg og vise personen at den behandlet meg rett. Anonymkode: 1a4d4...bfe Han er feig og unnvikende her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #49 Del Skrevet 6. oktober 2016 Skal si det skal bli forandringer fremover. Han skal få høre det når han er feig. Jentene blir ikke behandlet som prinsesser av meg lengre, hvis jeg i det hele tatt er med. Jeg skal overleve halloween og ellers ta veldig avstand. Så får vi skaffe egne venner utenom disse. Og til bryllup kommer jeg til å sette ned foten angående 4-5 par som jeg anser som verstingene. Anonymkode: 1a4d4...bfe 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #50 Del Skrevet 6. oktober 2016 Det var faktisk ei som pratet om ei annen til meg en gang. "Hvis hun gjør sånn så kommer hun aldri til å bli en av jentene, noe jeg vet hun vil." Altså her er det regler for hvordan man bør være. Bare det at reglene for meg forandrer seg stadig vekk 😜 Anonymkode: 1a4d4...bfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erazor Skrevet 6. oktober 2016 #51 Del Skrevet 6. oktober 2016 Jeg ser ikke noe poeng i å streve for å ha et vennskap med kvinner som oppfører seg på den måten. Om det er mulig, så kan du og samboeren din vurdere å invitere mindre grupper av gjengen, som par. På den måten kan dere lage en sub-gruppering som på sikt kan bli et alternativ til den store gruppen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #52 Del Skrevet 6. oktober 2016 Hadde det vært meg hadde jeg tatt det opp med alle. Inkludert gutta og samboer, eller kanske bare jentene. Og si det du sier her på en rolig måte og vise at det gjør deg lei deg. Fortell og uten å si navn at du hr fått høre hva som er blitt sagt om deg og at du lurer på hvorfor de baksnakker deg, Hva gale du har gjort.. for du vil komme overens med de men at du nå trekker deg unna. Anonymkode: fc9af...48a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #53 Del Skrevet 6. oktober 2016 3 minutter siden, Erazor skrev: Jeg ser ikke noe poeng i å streve for å ha et vennskap med kvinner som oppfører seg på den måten. Om det er mulig, så kan du og samboeren din vurdere å invitere mindre grupper av gjengen, som par. På den måten kan dere lage en sub-gruppering som på sikt kan bli et alternativ til den store gruppen. Det er sant. Dette har vi gjort litt av det siste året. Men etter sommeren så har 3 av 3 av disse jentene også endret seg i opppførsel. Jeg kan nok ikke velge ut sånn lengre heller for alle er opptatte av å bli likt. Anonymkode: 1a4d4...bfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #54 Del Skrevet 6. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hadde det vært meg hadde jeg tatt det opp med alle. Inkludert gutta og samboer, eller kanske bare jentene. Og si det du sier her på en rolig måte og vise at det gjør deg lei deg. Fortell og uten å si navn at du hr fått høre hva som er blitt sagt om deg og at du lurer på hvorfor de baksnakker deg, Hva gale du har gjort.. for du vil komme overens med de men at du nå trekker deg unna. Anonymkode: fc9af...48a Vet ikke om jeg fikk det med i tråden men i starten av sommeren i år tok jeg meg en prat med jentene og det ble bare mer baksnakking og flere blikk. Anonymkode: 1a4d4...bfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #55 Del Skrevet 6. oktober 2016 Det er vel gjerne slike gjenger som har holdt sammen siden ungdomsskolen er. Ingen har vel flyttet fra byen eller funnet seg et eget nettverk. Det blir fort uhyggelig for "inntrengere". Dette er ofte vanlig for kvinner som holder seg til byen sin og sine gamle venner, men menn er jo generelt flinkere til å holde seg unna drama. Utrolig spesielt at de ikke tar avstand til dette, særlig når samboeren din er klar over hvordan du blir behandlet. Jeg tror ikke jeg hadde orket å forholde meg til en slik gjeng. Anonymkode: a6d40...ba4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 6. oktober 2016 #56 Del Skrevet 6. oktober 2016 Jeg hadde droppet å dra på arrangementer hvor de jentene er der. Sagt jeg hadde vært syk,hver gang. Så kan du heller væresammen med dine egne venner og evt møte kompisene til mannen din når det er bare dem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #57 Del Skrevet 6. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vet ikke om jeg fikk det med i tråden men i starten av sommeren i år tok jeg meg en prat med jentene og det ble bare mer baksnakking og flere blikk. Anonymkode: 1a4d4...bfe Da sa jeg at jeg har fått høre forskjellige steder rykter om meg. Jeg sier aldri navn når jeg er i sånne situasjoner for da blir den som sa det til meg mer blandet inn en hun ønsker. Også var jeg helt rolig, ikke drama eller noe. Sa at det blir tungt for samboer blant annet. Enten så føler han på det da jeg er med at jeg egentlig ikke trives. Eller så føler han på det da jeg blir alene hjemme. Så sa jeg at jeg er lett å prate med og det er bedre for meg om de sier direkte til meg om jeg gjør noe galt enn at jeg får høre ting i ettertid. Sa at jeg kun kan gjøre noe med det om jeg får høre det direkte i en situasjon. Anonymkode: 1a4d4...bfe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 6. oktober 2016 #58 Del Skrevet 6. oktober 2016 Hadde det vært min samboer, hadde han fått høre det. Én ting er at disse jævlene behandler deg dårlig, men det gjør jaggu samboeren din også når han er så feig. Jeg hadde ikke giddet å bruke tid på mennesker som ikke hadde vært hyggelig mot min samboer (da skulle de hatt en god grunn), det samme mener han. Jeg hadde bare kuttet dem ut, og KUN vært med på å invitere et fåtall til et bryllup. Når de behandler deg som dritt, hvorfor skal de være med på å feire samboer og DIN dag? Å skulle gå på tå hev på min egen bryllupsdag hadde vært totalt uaktuelt. Klem til deg TS som har giddet å kaste bort tiden din over så lang tid. Du er rausere enn meg, for å si det sånn. Jeg hadde skjelt dem ut, og ikke sett meg tilbake. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #59 Del Skrevet 6. oktober 2016 Akkurat nå, Ruccula skrev: Jeg hadde droppet å dra på arrangementer hvor de jentene er der. Sagt jeg hadde vært syk,hver gang. Så kan du heller væresammen med dine egne venner og evt møte kompisene til mannen din når det er bare dem. Ja, jeg har nå en hobby som kommer til å oppta mye tid og kommer til å bruke den unnskyldningen så mye jeg kan. Anonymkode: 1a4d4...bfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #60 Del Skrevet 6. oktober 2016 Da tar du det opp igjen.. også sier du "vi er voksne mennesker og etter jeg sist tok dette opp ble det bare verre. Så jeg ville bare si jeg vil ikke omgås med folk som støter meg ut (haha heter det det? Som å vende ryggen mot deg) også Sier du "så ta kontakt om dere faktisk vil være venner med meg. Hadet" så går du. Faen for noen damer!! Greit de ikke er "dine" venner men det er folk dere tydeligvis er ofte med. Jeg har veldig god kontakt med venninnene til min samboer og han syntes det et så godt. Jeg kan treffe de uten han og snakker med de uten at han vet det. Stakars deg❤️ Anonymkode: fc9af...48a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå