MorningStar Skrevet 19. november 2004 #1 Del Skrevet 19. november 2004 De som jobber i butikker o.l vet kanskje hva jeg mener. Jeg er hyggelig, men kundene ser ut som bikkjer med rabies. Og de MÅ bare la deres unødvendige irritable momenter gå utover andre som aldeles ikke har noe med det å gjøre. O jul med din glede. Ikke som om de fleste tror på duden som døde forgjeves heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 19. november 2004 #2 Del Skrevet 19. november 2004 Jul. :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 19. november 2004 #3 Del Skrevet 19. november 2004 Eg var ferdig med alle julegåvene i september eg, så i desember skal eg berre kose meg, og smile til alle på alle butikkane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 19. november 2004 #4 Del Skrevet 19. november 2004 De som jobber i butikker o.l vet kanskje hva jeg mener. Jeg er hyggelig' date=' men kundene ser ut som bikkjer med rabies. Og de MÅ bare la deres unødvendige irritable momenter gå utover andre som aldeles ikke har noe med det å gjøre. O jul med din glede. Ikke som om de fleste tror på duden som døde forgjeves heller.[/quote'] Hvis du jobber i butikk, er det i grunn rart at du ser hvorfor folk er sure i jula. Kan nevne noen eksempler: - Advent starter i Oktober - Kjøp ditt og kjøp datt. Juletilbud, juleskinke, julemarsipan, juleditt og juledatt, mas og tjas. - Den duden du snakker om. Hvem er det som har gjemt bort han? Kommersialiseringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*SOL* Skrevet 19. november 2004 #5 Del Skrevet 19. november 2004 "MorningStar" kundene ser ut som bikkjer med rabies. Du får bare sette et par pittbulløyner i de. Uten at sjefen din ser det. Og uten at kunden fatta at du gjorde det men det må skje heller fort! Jeg jobber i kjøttbransjen og får av og til lyst til å kaste ribbe og pinnekjøtt etter kundene. Men pluttselig er jeg kunde en plass selv og har stått i kø i et helt minutt...argh.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MorningStar Skrevet 19. november 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 19. november 2004 Denne type stress er egentlig helt unødvendig. Hvorfor de er villige til å påta seg den er mysterium. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 19. november 2004 #7 Del Skrevet 19. november 2004 Hvis du jobber i butikk, er det i grunn rart at du ser hvorfor folk er sure i jula. Kan nevne noen eksempler: - Advent starter i Oktober - Kjøp ditt og kjøp datt. Juletilbud, juleskinke, julemarsipan, juleditt og juledatt, mas og tjas. - Den duden du snakker om. Hvem er det som har gjemt bort han? Kommersialiseringen. Juleditt og juledatt begynner ikke før i uke 49 hos oss, og i advent må det da være lov. Folk er like forbanna grinete likevel. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 19. november 2004 #8 Del Skrevet 19. november 2004 Denne type stress er egentlig helt unødvendig. Hvorfor de er villige til å påta seg den er mysterium. Nå er det en gang sånn at jeg må nesten i butikken en gang i løpet av oktober, november eller desember. Jeg har ikke bestilt mase og tjaset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MorningStar Skrevet 19. november 2004 Forfatter #9 Del Skrevet 19. november 2004 Nå er det en gang sånn at jeg må nesten i butikken en gang i løpet av oktober, november eller desember. Jeg har ikke bestilt mase og tjaset. Du misforstår. Jeg snakker om det berømte julestresset. Men på en annen side så er det like greit at jeg bare smiler og later som ingenting siden jeg håver inn masse penger denne perioden på de gneldrende rabies bikkjenes bekostning. Noen blir rikere i jula. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 19. november 2004 #10 Del Skrevet 19. november 2004 Jeg er i hvertfall hverken sur eller stresset. Jeg venter med vilje med julehandel til slutten av november eller desember fordi jeg liker å handle når det er sne, julepyntet og når juleferien er innen rimelig tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterenka Skrevet 19. november 2004 #11 Del Skrevet 19. november 2004 Velger unngå den verste galskapen, og heller stå opp tidlig, mens bare pensjonistene er ute og småbarnsmødrene ennå ikke har fått yttertøyet på ungene... og i alle fall ikke når det er søndagsåpent. Folk virker stresset, om jula betydde så mye for dem, var de vel ferdig med å pakke julegavene alt nå? Dessuten, jeg gir ikke julegaver, par barn unntatt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 19. november 2004 #12 Del Skrevet 19. november 2004 Jeg er i hvertfall hverken sur eller stresset. Jeg venter med vilje med julehandel til slutten av november eller desember fordi jeg liker å handle når det er sne' date= julepyntet og når juleferien er innen rimelig tid. Skriver under på denne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MorningStar Skrevet 20. november 2004 Forfatter #13 Del Skrevet 20. november 2004 Ja det fins noen som fortsatt kan være glade i denne perioden. Men de er så mange at jeg kan telle med fingrene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 20. november 2004 #14 Del Skrevet 20. november 2004 Jul er en stressende periode. Man får mye å tenke på; gavene man ikke har råd til, maten man ikke kan lage, familien som alltid krangler skal feire sammen, osv. Det er jo fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2004 #15 Del Skrevet 20. november 2004 Velger unngå den verste galskapen' date=' og heller stå opp tidlig, mens bare pensjonistene er ute [/quote'] Nja, jeg tror jammen du vil treffe meg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 20. november 2004 #16 Del Skrevet 20. november 2004 Jeg er i hvertfall hverken sur eller stresset. Jeg venter med vilje med julehandel til slutten av november eller desember fordi jeg liker å handle når det er sne' date= julepyntet og når juleferien er innen rimelig tid. Me too. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Philosophia Skrevet 20. november 2004 #17 Del Skrevet 20. november 2004 Jeg er i hvertfall hverken sur eller stresset. Jeg venter med vilje med julehandel til slutten av november eller desember fordi jeg liker å handle når det er sne' date= julepyntet og når juleferien er innen rimelig tid. Jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå